ניקוי שטיחים בעזרת חומרים טבעיים בלבד



שטיח הוא פריט נהדר בבית גם למראה חמים ונעים וגם לעבור חורף עם ילדים בבית. רבים מכם נמנעים מלאבזר את הבית בשטיח מהסיבה שהוא צובר בתוכו ערימות של לכלוך, אבק, קרדית האבק וכתמים. רבים מכם רוצים להימנע מהתעסקות זו אשר מוסיפה עוד מטלות ניקיון לבית או שפשוט מנסים לשמור עליו בצורה כזו שאסור לעלות על השטיח עם נעליים, אך גם פיתרון זה הוא חסר בחלקו מהסיבה ששטיח צובר אבק

יחצ

רבים מכם ודאי מכירים חומרי ניקיון כימי לניקוי שטיחים שנמכרים בחנויות ובסופרים אשר אינם ידידותיים לסביבה וגם לא תמיד יעילים לאורך זמן. במאמר זה אנו נכיר לכם מספר שיטות לנקות שטיחים עם חומרים ידידותיים באופן עצמאי. כמו כן, חשוב לדעת שכיום יש חברות ניקיון בדים אשר משתמשות בחומרים טבעיים בלבד שאינם מזהמים את הסביבה.

מספר שיטות טבעיות לניקוי שטיחים באופן עצמאי

כאשר רוצים לעשות ניקיון לשטיחים הביתיים באופן עצמאי חשוב לדעת קודם מהו סוג השטיח אותו אתם מנקים. יש שטיחים בעלי שערות ארוכות מאוד אשר מעבר לכתמים ואבק עלולים להכיל גם לכלוך גדול יותר. בשטיחים עם שערות קטנות וצפופות בדרך כלל כמות החול והאבק אשר מסתתרת בהם היא גדולה. אז איך תעשו זאת נכון? כאשר מנקים שטיחים, הדבר הראשון שכדאי לעשות הוא להפריד בין החול שמסתתר בשטיח לשטיח. ניתן לדפוק על השטיח באמצעות דופק שטיחים אשר ניתן לקנות בחנויות הניקיון או הפלסיק. אפשרות נוספת היא להפוך את השטיח למשך מספר שעות ולדרוך עליו על מנת שהחול יצא לכיוון הרצפה. לאחר שהסרנו את כמויות החול שהצטברו, אנו נשאב את השטיח היטב באופן שיטתי לכל אורכו. שאיבת השטיח תטפל במצבורי האבק וקרדיט האבק שהצטברו. לאחר שעשינו את שתי הפעולות הללו, כעת עלינו לטפל בניקיון הכתמים על גבי השטיח. הדרך הטובה ביותר להסרת כתמים משטיחים וממוצרי בד באופן כללי היא להשתמש בחומץ לבן. נערבב את החומץ הלבן עם מעט מים פושרים ונשפשף את השטיח בעזרת מברשת. החומץ יפרק את הכתמים הקשים וגם ינטרל ריחות לא נעימים שנספגו בשטיח. בסיום התהליך, תוכלו לשפשף את השטיח עם מעט אבקת כביסה ומים פושרים ושימו אותו להתייבש. אם תהליך זה הוא ארוך לכם, אנו ממליצים לפנות לחברה לניקיון שטיחים מקצועי.

מתי כדאי לעשות ניקוי שטיחים באופן מקצועי

פעולת ניקיון שטיחים כמו שכבר הבנתם עלולה להיות ארוכה ומייגעת, אם אין לכם זמן וניקיון מסיבי הוא אינו התחביב שלכם, אנו ממליצים להיעזר בניקוי שטיחים מקצועי אשר יעשה את הניקיון בחצי מהזמן, ינקה עם מכשור מקצועי חזק אשר יותיר את השטיח נקי מכתמים, אבק וחול. קיימות כיום חברות רבות אשר משתמשות בחומרים טבעיים בלבד בניקוי שטיחים ומה שמשחק תפקיד הוא יותר המכשור המקצועי אשר עושה עבודה הרבה יותר טובה מעבודה עצמאית בעזרת מברשת. אנו ממליצים לעשות ניקוי שטיחים מקצועי פעם בעונה, לרוב זה יהיה לאחר עונת החורף, כאשר השטיח היה בשימוש יומיומי. המחירים של ניקיון שטיחים כיום הם נוחים מאוד ויש חברות שמגיעות עד בית הלקוח על מנת לבצע זאת. אם אתם מעוניינים בשירות של ניקיון שטיחים מקצועי, אמין ובעל שירות מצוין, אנו ממליצים לכם לפנות, לחברה המובילה בשירותי ניקוי ספות בשם מאסטר קלין. אנו עוסקים בניקוי בדים מכל הסוגים וגם בניקוי מקצועי של שטיחים במספר שיטות בניהן ניקיון עם חומרים טבעיים וידידותיים לסביבה. אנו מגיעים עד בית הלקוח, משאירים תוצאות מדהימות במחירים נוחים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה