ניקוי שטיחים עם חברת קלין-אקס - לא נקי לא משלמים



כידוע לכולנו, בימים אלה ניתן לומר באופן חד משמעי כי כמעט אין בית או לחילופין משרד ברחבי ארץ ישראל שלא כולל בו שטיח, שכן מדובר למעשה בפריט ריהוט שימושי המשמש עבור שמירה על החום בעת העונות הקרות יותר במשך השנה, שכן גם מהווה פריט עיצובי אשר עלול להוסיף במידה נרחבת לעיצוב הכולל של חלל הבית.

קרדיט תמונה FREEPIK

השטיח, בשונה לפריטי עיצוב וריהוט שונים הנמצאים בחלל ביתנו מדובר בפריט קשה לניקוי, ואף בלתי אפשרי לעיתים, במיוחד במידה ומדובר בשטיח בגודל עצום אשר נוצר בעבודת יד. יש לציין כי קיים מגוון רחב של שטיחים בגדלים שונים וכמו כן גם ברמות איכות שונות ומשתנות, בעת בה השטיחים האיכותיים יותר יחזיקו מעמד זמן רב יותר ואף שנים ארוכות וממושכות שכן מנגד, שטיחים סינטטים ברוב המוחלט של המקרים יאבדו מהצבע שלכם וכן גם מהמראה הכללי תוך פרק זמן לא ארוך במיוחד. על כן, הפתרון האידיאלי ביותר בעזרתו תבטיחו לעצמם כי השטיח שלכם יקבל את הטיפול הטוב ביותר - הוא על ידי בחירה בחברת ניקיון שטיחים מקיר לקיר.
פרמטרים בבחירת חברה לניקוי שטיחים
ישנם מספר דגשים חשובים שיש להתייחס אליהם טרם פנייתכם לחברת ניקוי שטיחים, על מנת להבטיח כי תזמינו את השירות הטוב והמקצועי ביותר, ריכזנו עבורכם מספר דגשים עיקריים:
• נסיון - לאור העובדה כי תעשיית ניקיון השטיחים התקדמה בצורה משמעותית במהלך העשור האחרון, שכן זאת בעקבות מגוון פיתוחים שונים - ניתם לומר באופן חד משמעי כי תקופת הניסיון של חברת הניקיון אליה אתם רוצים לפנות מהווה פרמטר משמעותי ביותר בכל הנוגע לטיב איכות השירות אותו תקבלו. שכן חברת בעלת ניסיון רב מחזיקה בכלים להתמודדות עם כל סוגי השטיחים האפשריים, שכן גם בעלי חומרי ניקוי מתאימים וספציפיים.
• טכניקות ניקוי - כאמור, עולם השטיחים השתנה מקצה לקצה במהלך העשור האחרון בעקבות שדרוגים כאלו ואחרים באיכות חומרי הניקוי, כמו גם כלים חדשים ומתקדמים אשר מאפשרים ניקוי שטיחים באופן עוצר נשימה וכן הלאה וכן הלאה. על כן, בעת בה אתם פונים לחברת ניקוי השטיחים הרצויה מוטב כי תשאלו מהם טכניקות הניקוי בהם החברה משתמש כמו גם באיזה סוג של חומרי ניקוי והאם הם מנוסים בעבודה עם שטיחים מהסוג שברשותכם. זאת על מנת לוודא כי אתם פונים לחברה אמינה ומקצועית אשר עוקבת אחר השינויים והחידושים השונים בתעשייה שכן, מעניקה לקהל לקוחותיה את השירות החדשני, הרלוונטי והיעיל ביותר בכל הנוגע לתחום ניקוי השטיחים.
• צוות מקצועי - מוטב כי צוות חברת הנקריון אליה אתם פונים יהיה צוות אמין ומקצועי אשר עבר כמה וכמה הכשרות בתחום על מנת להבטיח כי הם עוקבים ומתעדכנים בכל החידושים השונים הקשורים לתחום ניקוי השטיחים. נוסף על האמור, מומלץ כי בצוות אליו פניתם יהיה מומחה בתחום על מנת להעניק לכם את האבחון המדויק בנוגע לדגם השטיח שלכם, כמו גם מגוון רחב של טכניקות שונות אשר עשויות לגרום למראה השטיח לחזור למראה החדש וכן הלאה. שכן, חשוב לציין כי לא בכל מצב יהיה ניתן להבטיח כי תהליך הניקוי יחזיר את המראה החדש לשטיח שלכם, ולעיתים פעולות ניקיון אגרסיביות מדי עלולות להוות נזק לשטח שלכם.
המאמר הזה נכתב בשיתוף עם נתנאל מחברת
קלין-אקס

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה