ניקיון לאחר שיפוץ דירה



מחפשים ניקיון לאחר שיפוץ דירה שזה עתה הסתיים השיפוץ? ניקיון לאחר שיפוץ חייב להתבצע רק בעזרת חברת ניקיון, מנוסה ומקצועית

freefix

לא מעט אנשים ששיפצו את הדירה או הבית שברשותם, נתקלים בבעיה למצוא חברה שתבצע מהחשש שלא יפגעו המוצרים אותם התקינו.

הרוב מחפשים חברת ניקיון דרך האינטרנט אבל, מרוב חברות שמפרסמות את עצמן באינטרנט קשה להם להחליט, איזה חברה כדאי לבחור.

חברת ניקיון לאחר שיפוץ בוחרים כך

ניקיון לאחר שיפוץ דירה כפי שאמרנו חייב להתבצע על ידי חברת ניקיון לאחר שיפוץ אמינה ומקצועית, אז כיצד תמצאו כזאת.

ראשית לעולם אל תזמינו חברת ניקיון דרך שיחה טלפונית, ניקיון לאחר שיפוץ דירה שונה מדירה לדירה כך, ששיחת טלפון לא מספיקה. חברות רבות העוסקות בתחום זה עוסקים בשרלטנות יותר ממה שהם מתעסקים בניקיון לאחר שיפוץ. לאחר שהזמנתם את השירות טלפונית מגיע בעל העסק ומתחיל משא ומתן חדש, הוא יספר לכם סיפורים ויקפיץ את המחיר במאות אחוזים. התעקשו שנציג החברה יגיע לדירה ויגיש לכם הצעת מחיר במקום, תאמו צפיות מראש ושאלו את כל השאלות.  התענינו כמה זמן יארך השירות וכמה עובדים יהיו בדירה, מהם החומרים איתם הם משתמשים, והאם יש להם ביטוח צד ג. בקשו המלצות מעבודות שהם בצעו בסביבה שלכם ובדקו אותם, וקבלו את כל השירות שהם מבצעים בכתב.

ניקיון לאחר שיפוץ מה הוא כולל

ניקיון לאחר שיפוץ דירה כולל את הניקוי של התריסים והחלונות, החדרים הרטובים, ארונות מטבח וארונות קיר, וכמובן פוליש לרצפה.

ניקיון תריסים וחלונות

כשמנקים תריסים וחלונות תחילה יש להוציא אותם ממקומם, את התריסים מנקים ומסבנים היטב, ומנגבים אותם עם מטליות ליבוש. חלונות מנקים גם כן בעזרת קרצוף מנגבים אותם ומבריקים בעזרת מטלית מיוחדת, הנקראת וילדה. את המסגרות מנקים עם מטליות לחות ויבשות ובמידת הצורך, משתמשים באצטון להסרת כתמי צבע ולכלוך כתוצאה מהשיפוץ. השימוש בחומר המומלץ לניקוי תריסים וחלונות הו סבון נוזלי של אגאקס לניקוי כללי, חומר עדין המדיף ניחוח נפלא.

ניקיון חדרים רטובים

לאחר סיום השיפוץ החדרים הרטובים נראים כמו לאחר פוגרום, חיפוי הקירות מלא בצבע ורובה, המקלחונים והאמבטיות כנ"ל, והכיורים וכ"ו .

תחילה מנקים את חיפוי הקירות ומגרדים בעזרת שפכטל את כל שאריות הצבע, לאחר מכן מורחים חומר עליהם בעזרת מברשת, ומקרצפים עם כריות קרצוף וניירות מים. לאחר מכן שוטפים את החרסינות או הקרמיקה ומייבשים, עם מטליות מתאימות לכך. את המקלחונים מנקים היטב ומבריקים את הזכוכיות כמו שמבריקים חלונות. כיורים ואסלות מקרצפים היטב עם חומרי חיטוי המתאימים לכך, מבריקים את המראות, ומנקים את ארון הדירות.

ניקוי ארונות הדירה

ניקוי ארונות הדירה אמור להיעשות ביתר זהירות שכן, יש סוגי ארונות שחלקם עשויים פורמייקה ואחרים, נעשים צבע בתנור. תחילה מוצאים את כל המגירות ממקומם ושואבים אותם היטב מנשורת וכיו"ב ולאחר מכן, מנקים בעזרת מטליות לחות ומייבשים עם נייר סופג. לפני החזרת המגירות שואבים את כל מסילות המגירה ומנגבים היטב, ואת כל הארות פנים וחוץ מנקים בצורה דומה.

ניקוי רצפת הדירה

כשמגעים לרצפה תחילה מטאטים את כל הרצפה מהפסולת שנשארה לאחר השיפוץ, ומתחילים בניקוי הפנלים משאריות צבע ולכלוך. לאחר מכן משרים חומר ניקוי מתאים על כל הרצפה, ומקרצפים היטב בעזרת מכונה וכרית קרצוף מתאימה. במקרים יוצאים מהכלל משתמשים ברשתות יהלום להסיר לכלוך קשה קודם הקרצוף, ורק לאחר מכן מקרצפים את הרצפה.

כותב שורות אלו הוא לקוח שנכווה קשות מחברת ניקיון שבצעה את השירות אצלו בדירה, אנא אל תיפלו כמוני ושמרו על דירתכם. זכרו ניקיון לאחר שיפוץ דירה הוא השירות שיכול להשלים לכם את כל השיפוץ לשביעות רצונכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה