ישנם לא מעט אנשים אשר סובלים ממצבים נפשיים לא קלים להתמודדות. אותם אנשים מחפשים טיפולים שיסייעו להם להתמודד עם המצוקה הנפשית אותה הם חווים בצורה הטובה ביותר

freepik

חשוב מאוד שכל אדם שסובל ממצב רגשי כלשהו, ימצא את סוג הטיפול המתאים לו ביותר. כיום ניתן למצוא מגוון טיפולים שונים בתחום הנפש שיכולים לסייע לאדם להתמודד עם מצבים רגשיים שונים. ישנם מרכזי טיפול שבהם ניתן למצוא טיפולים מסוגים שונים תחת קורת גג אחת. כאשר בוחרים במרכז רב תחומי מתאים לטיפולים רגשיים, ניתן למצוא את הטיפול המתאים לכל אדם ביותר, בהתאם למצבו. נקודת האור מהווה מרכז טיפולים רב תחומי המציע מגוון טיפולים שונים עבור מצוקות נפשיות.

ריברסינג

ריברסינג נקודת האור הוא טיפול המוצע במרכז. מדובר על טיפול המתבצע באמצעות לימוד אודות נשימה נכונה. כל אדם צריך לדעת שהוא יכול לרתום את הנשימה שלו לטובת רוגע נפשי. באמצעות נשימה מעגלית בטכניקת טיפול ייחודית זאת, ניתן להשפיע על המצב הנפשי של האדם. ידוע כי יש קשר ישיר בין איכות הנשימה של כל אדם לבין מצבו נפשי. נשימה שטחית עלולה ליצור מצבי לחץ וסטרס שכן היא מונעת מחמצן בכמות מספקת להגיע לכל התאים. בכל מצב שלילי שבו מצוי אדם, נשימה מודעת ומעגלית תוכל לסייע אותו, להרגיע אותו ולשפר את מצבו הנפשי.

טיפולי ריברסינג הם טיפולים המיועדים לכולם, החל מתינוקות עד גיל חצי שנה, ילדים קטנים, בני נוער ומבוגרים. הטיפולים הללו יכולים להעניק את המענה הטוב ביותר עבור אנשים או ילדים שסובלים מבעיות פיזיות ללא ממצא פתולוגי, לחץ, בעיות רגשיות שונות ועוד.

טיפול ריברסינג בנקודת האור מתבצע במסגרת קבוצתית או יחידנית. הטיפול נפתח בשיחה של המטפל מול המטופל או המטופלים ולאחר מכן מתבצעת למידה אודות הנשימה המעגלית ויישום הנשימה המדוברת.

טיפול NLP  בנקודת האור

כאשר מדובר על נקודת האור טיפול NLP, מדובר על טיפול ממוקד המאפשר ליצור שינוי בתבנית החשיבה ובדפוסי ההתנהגות של המטופל, תוך שימוש בתקשורת המילולית והלא מילולית וכן היחס שלו למציאות. השיטה מסייעת לכל מטופל להכיר ביכולות שלו ובפוטנציאל הקיים בתוכו. הטיפול מורכב מכמה מפגשים ובמהלכו מגדירים מטרה ברורה ופועלים לצורך השגתה, תוך אימוץ אמונות שונות שמקדמות את המטרה

במרכז טיפולים נקודת האור לומדים לגוון בין מגוון רחב של שיטות הרפיה שיסייעו לכם לתקשר עם התת מודע שלכם בצורה יעילה ולרתום אותו לטובת המטרות שלכם. במהלך הטיפול לומדים על תהליכי שינוי שונים הכוללים: טכניקות של שינוי מחשבתי, השפעה של דיבור פנימי, עבודה עם דימויים שונים, בניית דימוי עצמי חיובי, חשיפה לחרדות בדמיון ועוד. המטפל בטיפול נעזר במגוון שיטות טיפול שונות כגון: פסיכולוגיה, דמיון מודרך, מדיטציה ועוד.

מתי כדאי לבחור בטיפול NLP?

טיפול NLP הוא טיפול הרלוונטי עבור מגוון רחב של מצבים כגון: שיפור הדימוי העצמי של האדם, שיפור הביטחון העצמי של כל אדם והערכת היכולות השונות שלו, הקלה ביצירת קשרים חברתיים, מציאת זוגיות ועוד. כמו כן, הטיפול יכול להיות יעיל מאוד עבור התמודדות עם חרדות ופוביות על ידי שינוי תפיסה וכן, התמודדות עם מחסומים שונים המונעים מאנשים לפעול בחייהם כפי שהם מעוניינים לחיות ולפעול.

אם אתם מחפשים טיפול נפשי כלשהו שיסייע לכם להתמודד בצורה הטובה ביותר עם קשיים נפשיים או רגשיים שונים, כדאי שתבחרו באחד מהטיפולים אשר מציעים במרכז נקודת האור. נקודת האור מציעים את הטיפולים הטובים ביותר עבור התמודדות עם בעיות נפשיות שונות ואת המטפלים הטובים ביותר בכל סוג של טיפול.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה