נראה אש או טראש? חידוש דק איפאה – תתחדשו!



איך מחזירים דרך ניקוי דק עץ וליטוש את הברק לדק שלך והאם זה אפשרי:

freepik

ניקוי פרקט ניקוי דק או ליטוש דק? מה ההבדלים בדרך אל חידוש דק איפאה, ניקוי דק אורן או ניקוי דק גרניק ואיך נדע לבחור שידוך נכון? ניקוי דק איפאה הוא סוג השירות הנפוץ והמוכר, אך למי שזקוק אל ניקוי דק גרניק או ליטוש דק אורן, לא נשארתם לבדכם. יש המוני חברות המתמחות בכל הקשור אל חידוש דק מחיר אטרקטיבי ותוצאה מרשימה, עכשיו איך בוחרים נכון ומהי הסיבה שגילינו שבגללה חשוב פוליש לדק או לעשות ליטוש דק לפני שימון ?

ליטוש דק מחיר היופי - ליטוש דק איפאה ושלל סוגים

כאשר מדובר על ליטוש דק מחיר לרוב יינתן לפי מטר. לנושא חידוש דק מחיר משתנה וזאת עקב תמחור שונה בין חברות, בין אם בגלל איכות עבודה וחומרים או זמן עבודה המתומחר שונה. והשפעה ישירה על המחיר תהיה צורך החידוש. האם מדובר בניקוי ושימון בלבד, האם יש צורך בחידוש הברגים, מהם תורכי הליטוש וההברקה וכדומה. לרוב המחירים ינוע בין 40 למ"ר ועד לכ 100 למ"ר תלוי בצורך המזמין. חשוב לבדוק היטב את החברות השילוב המנצח יהיה לשכור חברה בעלת שם טוב והמלצות המאפשרת מחירים נוחים לכל כיס.

יצאנו לברר עם חברת ניקיון טופ פוליש המובילה את התחום מה הסיבה למחירים הנוחים שהיא מציעה וגילינו כי הסוד טמון בפריסה ארצית. מסתמן כי חברה שעובדת בנפח גדול יותר יכולה להוריד עלויות ולחסוך בפחת ועל ידי כך לספק מחירים נוחים יותר. אין ספק כי ניקוי דק עץ לא פעם עושה שינוי משמעותי וכאשר מדובר על חידוש דק בפרט. כשהמרפסת מאותת מצוקה ומראה סימנים של עייפות ותשישות זהו סימן לתת לה יחס. איך יודעים? כשזה זה פשוט יודעים. אין את ההתרגשות שהייתה בהתחלה מהדק, כשאורחים מתארחים במרפסת דק או נכנסים דרך כניסת הדק הם לא משתהים או מחמיאים וגם בעל הדק בעצמו שכח כמעט שהוא שם.

דק בריא יהיה דק מלא נוכחות וישפיע על כל האווירה סביבו ככה שגם אם יש עציצים יפים ומשקים את הפרחים סביבו והכל פורח ויפה, ללא הדק העניין לא מתרומם. למעשה כשהדק תשוש מאבדים את אפקט ה"וואו" שכל מי שהיה או בעל דק בריא ונוצץ מכיר, ולכן בחרנו היום לשים את חידוש דש במרכז העניינים.

חידוש דק איפאה אורן וחבריו או דק סינטטי ?

לכל אחד יש סוג שונה של דק וכך גם הטיפול והיחס לו הוא זקוק. חידוש דק איפאה יהיה שונה מליטוש דק אורן וזאת מפני שאחד היינו עץ קשה והשני עץ רך. לדוגמה, כאשר מדובר על דק עץ סינטטי מדובר על דרישה נמוכה של תחזוק אך יכולת מוגבלת לחידוש. לעומת זאת ניקוי דק עץ אמיתי וחידושו יביאו לשינוי מוחלט ומיידי במראה שלו אך הוא אכן דורש תחזוק רב יותר. יכול להיות שגם כאשר תתחזקו את הדק שלכם כראוי, בכל זאת אחרי כמה שנים יזדקק לחידוש וזה לא אתם זה הוא.

כמו בכל מוצר גם כאשר מדובר על ניקוי דק עץ אמיתי, ככול שיהיה איכותי יותר כך יהיה עמיד וחזק יותר ויזדקק לפחות חידוש ולעתים פחות תכופות. ככול שהדק שלך עדין כך יש לדאוג לו ולטפח אותו יותר. הפלוס בכל הסיפור הוא שההשקעה משתלמת, במעט זמן ובעלות נמוכה מקבלים משטח חדש ובוהק שמרים את המקום כולו ונותן אווירה מושלמת. מנגד אל דק סינטטי שכל כתם או פגם הוא נשאר ומתמזג בו לתמיד וללא יכולת חידוש משמעותית.

ניקוי דק עץ מסוגים שונים ומגוונים:

ניקוי דק עץ ניתן לעשות לכל הסוגים סינטטיים ואמיתיים כאחד. לבעלי חומרי הניקיון המיועדים לכך והמכשור הנדרש אפשרי לנקות ולשמור על רעננות מתמשכת. אך מכל הסיפור ניסינו להבין כל כמה זמן בעצם יש צורך לחדש דק? התשובה לכך תלויה בסוג הדק שלך אך לרוב נדרש לבצע חידוש כל שנתיים על שש שנים וזאת בהתאם למצב הבריאותי של הדק שלך. ככול ועושים טיפול "עשרת אלפים" מידי פעם לדק, כך דוחים צורך בחידוש מאסיבי ומשמרים את מצבו הבריא.

חלק מהבריאות תהיה שמירה על הברגים המחברים אותו, מניעת חלודה ככול וניתן ובמידה ומבחינים כי מתחיל הצורך בחידוש להזמין שירות שכזה מוקדם ככול הניתן ולחסוך עלויות וזמן מיותר בו הדק שלך משדר ומקרין את ההפך ממה שהוא נועד להקרין.

פוליש לדק חידוש פשוט וקל, להזמין איש מקצוע לא חבל?

לא חבל כלל וכלל. שמתם לב שהצבע דהוי כבר שההברק ירדה, חיבורי קורות הדק חלשים, העץ מתפורר ויש כתמים, פנו לאנשי מקצוע עם הציוד הנדרש, הם יעשו את עבודתם בזמן שאתם תמשיכו בעבודתכם וכך הגלגל ממשיך להסתובב וכל אחד עושה את שייעד לידיו. התוצאה של חידושי דק מקצועיים הם ללא רבב ואם כבר החלטתם לחדש אז כבר לכו על זה כמו שצריך. בתהליך החידוש יש מספר שלבים ויוכל להתפרס על מספר שעות וכל זה על מנת להחיות את הבית שלכם או בית העסק שברשותכם. דק עץ הוא לא הכל בחיים אך הוא בהחלט חלק עיקרי המשפיע על הנוכחות במקום בו הוא נמצא ולא פעם משמש בתור הפנים של חלקת החן במעוננו.

איך עושים חידוש רצפה ואיך עושים חידוש דק? מתי כדאי לבצע חידוש לבד? אם הדרך חשובה לכם מהתוצאה.. לדוגמה, כאשר יש לכם את הציוד והידע הטכני הנדרש ואתם פנויים להשקיע את הזמן ואתם נהנים מסוג זה של מלאכה, אלה בהחלט סיבות לעשות זאת בעצמך. במידה והדגש היא על תוצאה שתחזיר את אפקט הוואו והדגש הוא על איכות ונראות אולי יהיה עדיף להזמין את אנשי המקצוע לחולל את הקסם. כך או כל טפלו בדק שלכם, טפחו אותו ושמרו עליו בריא וחיוני.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה