נרתמים ותורמים עם חסדי נעמי



תרומה לקהילה ולאזרחי המדינה בה אנו חיים היא תמיד דבר מבורך, על אחת כמה וכמה בתקופה הנוכחית בה אינספור ישראלים נפגעים בצורות אלו ואחרות מהמצב הביטחוני וזקוקים לסיוע ותמיכה רבה ככל הניתן. עמותת "חסדי נעמי" פועלת גם בזמני שגרה לתמיכה וסיוע באוכלוסיות מוחלשות, ואינה מזניחה אותן גם כיום, כאשר חלק משמעותי ממערך ההתנדבות שהיא מפעילה מופנה לסיוע לנפגעי המלחמה ולכוחות הביטחון.

גם בזמני שגרה וגם כיום, עמותת חסדי נעמי מהווה כתובת מרכזית עבור כל מי שמעוניין למשל להעניק תרומה לניצולי שואה, או להגיע ולסייע להם באמצעות תרומה של זמן ועבודה. ניצולי השואה זקוקים לסיוע זה גם כיום, כאשר אינספור ישראלים הצטרפו בבת אחת למעגל האנשים הזקוקים לתמיכה וסיוע, והעמותה דואגת שלא להזניח את האוכלוסיות הזקוקות לסיועה, גם כאשר הן לפתע רבות וגדולות בהרבה מהרגיל.  

קצת על עמותת "חסדי נעמי"

עמותת "חסדי נעמי" פועלת בארץ מזה עשרות שנים, ושמה לה למטרה לסייע לאוכלוסיות הזקוקות לתמיכה וסיוע שוטפים ויומיומיים, בפרט ניצולי שואה וקשישים.

העמותה מציעה עזרה לנזקקים באמצעות אספקה שוטפת של מוצרי בסיס כמו מזון וביגוד, ומפעילה מערך התנדבות המרכז כוח אדם רב ואנשים המעוניינים לתרום מזמנם ומרצונם על מנת לסייע למי שזקוק לכך. תרומה לנזקקים יכולה להגיע בצורה של כסף, כמו גם תרומה של זמן ומאמץ בעבודה בפועל. עשרות ומאות אלפי אנשים, הן פרטיים והן במסגרת קבוצות שונות, כבר עברו במערך ההתנדבות של העמותה וסייעו לנזקקים ולאנשים הזקוקים לכך יותר מכל.

הניסיון הרב של העמותה בניהול מערכי מתנדבים ותרומות לאוכלוסיות מוחלשות מסייע לה להמשיך ולתמוך באוכלוסיות אלו גם כיום, כאשר חלק משמעותי ממשאבי העמותה מופנים לסיוע לנפגעי השביעי לאוקטובר, והמערכה המתחוללת מאז.

קרדיט לתמונות: חסדי נעמי

קרדיט לתמונות: חסדי נעמי

סיוע לתושבי הדרום, כוחות הביטחון, משפחות החטופים ועוד

כיום הפנתה העמותה חלק משמעותי ממשאביה אל עבר פרויקטים של סיוע לאוכלוסיות הרבות הנזקקות לכך בעקבות המצב הביטחוני. הכוונה היא כמובן לתושבי עוטף עזה והדרום אשר איבדו את עולמם ופונו מבתיהם, מפוני הצפון, כוחות הביטחון, משפחות החטופים והחללים ועוד. חלק מהמיזמים הנוכחיים של העמותה כוללים ביקורי ניחומים למשפחות האבלים, חלוקה של תווי קנייה וערכות שי לחיילי צה"ל, העברה של מזון וביגוד למשפחות מפונות ועוד.

במקביל לסיוע למאות אלפי הישראלים אשר לפתע השתבשו חייהם לבלי היכר, דואגת העמותה להמשיך ולתמוך באוכלוסיות הזקוקות לסיוע גם היום, בדומה למצבן לפני השביעי לאוקטובר. בפרט, גם כיום מקבלים אינספור ניצולי שואה, קשישים ונזקקים מאוכלוסיות שונות תרומות וסיוע ממתנדבי העמותה. במידה ואתם מעוניינים להעביר תרומה לניצולי שואה או נזקקים מאוכלוסיות אחרות, גם כיום יידעו ב"חסדי נעמי" להפנות את התרומה שלכם בדיוק לאנשים הזקוקים לה יותר מכל.

 

גם בזמני שגרה אך במיוחד עכשיו, זהו הזמן להירתם ולתרום – לנפגעי ה 7/10, לכוחות הביטחון, למפונים, למשפחות החטופים וגם כמובן לניצולי שואה, קשישים ונזקקים מאוכלוסיות נוספות. בואו לתרום ולסייע במערך המתנדבים של חסדי נעמי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה