נשיא לשכת המסחר דרור אטרי : האם הרשויות המקומיות עושות די בכדי לחזק את כלכלת עירם?



דרור אטרי: " אני שמח לעדכן אתכם כי אנחנו ממשיכים לפעול למענכם חברותי וחברי העצמאים והעסקים הקטנים בישראל במלוא המרץ ונעמיד במסגרת הוועידה ה-12 לעסקים קטנים ובינוניים SMB שתתקיים ב – 4.11.19, באווניו, על סדר היום הציבורי את המפתח לפיתוח כלכלי ברשויות המקומיות:

יחצ

הפתרונות לחסמים עסקים ברשויות המקומיות – הכלים להתמודדות בארנונה הגבוהה ברשויות לעסקים – והזדמנויות העסקיות ברשויות.

בחרתי השנה במסגרת הוועידה ה-12 לעסקים קטנים ובינוניים SMB המקודם בהפקת חברת מידע כנסים ובשיתוף לשכת המסחר ירושלים, לקדם את נושא החיבור שלנו העסקים מול הרשויות המקומיות. כידוע העסקים ברשויות הם המנוע הצמיחה הכלכלית של הרשות המקומית, ובכוונתנו לעמוד מקרוב ולבדוק האם הרשויות עושות די בכדי לחזק את כלכלת עירם?... האם קיימם פוטנציאל עסקי ברשות? ועוד ועוד שאלות שנבקש עליהם תשובות 

נפגוש ראשי ערים חשובים בישראל שיספרו לנו על הפוטנציאל העסקי בעירם, ומה הם עושים למען העסקים בעירם, האם יש עתיד לעסקים בעירם, ולמה נכון לנו לבוא ולהשקיע בעירם ?

המגזר העסקי עומד מול אתגרים רבים, המשך המאבק בצמצום הביורוקרטיה והרגולציה, זכות ההתאגדות של בעלי העסקים וחופש הבחירה באיזה ארגון היינם חפצים להיות חברים. קידום זכויות חברינו העצמאיים והעסקים הקטנים, והשוואתם לעובדיהם, המשך פתיחת שווקי מסחר והזדמנויות עסקיות ברמה הארצית והבינלאומית לחברנו במגזר העסקי, המצב הנוכחי באין ממשלה אינו מקל עלינו.

הצלחנו השנה לעמוד מול אתגרים לא פשוטים ועצרנו עוולות רבות שבקשו לפגוע בחברנו במגזר העסקי.

כל זאת, בזכות כוח ההתאגדות של כלל העסקים באיגוד לשכות המסחר ובפעילות משותפת לשמירה על האינטרסים המקצועיים של הקהילה העסקית בישראל.

לצערי אינני יכול לבשר על יציאתם של חברנו בקהילה העסקית מעבדות לחרות, אתגרים רבים עוד לפנינו, אך, בטוחני כי בהמשך שיתוף הפעולה נמשיך את העשייה למען חברה צודקת ומוסרית יותר. חברה אשר תדע להכיר לא ברמת הדיבור את תרומתו הרבה של המגזר העסקי לצמיחתה וכלכלתה ברשויות המקומיות ובמדינתנו אהובה.

בוועידת העסקים ה – 11 בחרנו לקדם פאנל בינלאומי שמטרתו להביא יוזמות עסקיות לחברנו שלקחו חלק בוועידה, ולהוכיח שגם עסק קטן יכול לעבוד במגרש של הגדולים !

אירחנו שגרירים, קונסולים מסחרים, חברת כנסת, מכובדים, שבאו לוועידה לקדם שיתופי פעולה עסקיים עם חברנו באיי הוועידה, וסיפרו על הפוטנציאל התיירותי והעסקי הקיים במדינתם והפעילות אותם הם מקדמים לקידום שיתוף פעולה עם לשכת המסחר ירושלים, בירת המגזר העסקי בישראל.

רגע לפני סיום הפאנל הבינלאומי הציגו כל אחד מהמכובדים מיזם עסקי לבאי הוועידה.

שמחתי לראות את שיתופי הפעולה העסקים שנרקמו בוועידה. בסוף בסוף אנחנו כאן בכדי להוות כתובת מחזקת ומסייעת, אך, לא פחות חשוב מבחינתי היא לפתוח לחברנו העצמאים והעסקים הקטנים בישראל, דלת לסחר והזדמנויות עסקיות ברמה הארצית והבינלאומית, ואני שמח שצלח בידנו לעשות כן.

לסיקור הוועידה ה-11 לעסקים קטנים ובינוניים SMBלחצו על הקישור המצורף:

https://www.jerccom.org.il/%D7%94%D7%95%D7%95%D7%A2%D7%99/…

הוועידה ידועה כאירוע הכלכלי החשוב והיוקרתי ביותר של העסקים הקטנים והבינוניים בישראל. הוועידה מפגישה את העצמאיים, העסקים הקטנים והבינוניים, בכירי המשק, הכלכלה והמדינה, שרים ורגולטורים, לצד חברי הסגל הדיפלומטי, אנשי עסקים ואנשי אקדמיה מהשורה הראשונה. מייצרת מפגשי נטוורקינג מהגדולים בישראל ומעמידה כלים ופתרונות יישומיים, רעיונות והשראה לפריצות דרך עסקיות.

וזאת הזדמנות חברים לקבל טיפים להעשרה מקצועית, להיפתח לשווקים חדשים ולהכיר מקרוב את הלקוח הגדול במדינה שהינם הרשויות המקומיות, לבוא להכיר ולעשות עסקים.

חברי באיגוד לשכות המסחר, שותפנו לדרך העשייה ואנוכי נשמח לפגוש אתכם בקפה ....

באם טרם נרשמתם הנכם מוזמנים לשלוח מייל לאיימל המצורף ונשמח לסייע ברישומכם לוועידה: ליאת - [email protected]

ואו לרישום דרך אתר הלשכה : https://www.jerccom.org.il/13085-2/ 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה