נשים בעסקים מצליחות לא פחות מגברים



אם בעבר רוב העסקים היו מנוהלים בידי גברים במאה ה-21 המצב השתנה לחלוטין. ניתן לראות הרבה נשים בעלות עסקים ומייסדות ואף נשים שמנהלות עסקים שונים ונמצאות בדרגות גבוהות יותר מאשר גברים. מצב זה הביא למסקנה שנשים מצליחות לא פחות מגברים ומגיעות להישגים גבוהים מאוד

Depositphotos

השינויים שגרמו ליותר נשים להצליח בעסקים

מה שגרם לשינוי האדיר בו אנו רואים יותר נשים בעולם העסקים זה השינוי שהתחולל כבר מאמצע שנות ה-90. נשים החלו לצאת לעבודה ולעזור בפרנסת הבית וגם על מנת שיהיה להם משכורת משלהן. מעבר לזה אם בעבר נשים נשארו בבית לגדל ילדים ולהיות עקרות בית, כיום יותר ויותר נשים רוצות להיות עצמאיות לפתח קריירות גם שיש להן ילדים ולהגשים את עצמן. הודות לשינוי שהתחולל כבר מאמצע שנות ה-90 ניתן היה לעשות זאת ללא כל בעיה. ולכן אנו רואים לא מעט עסקים שבהם עומדת אישה מצליחה מאוד הודות להחלטות החשובות שהיא מקבלת ומאיימת על מקומו של הגבר שהיה עד כה בטוח. מצב זה גרם ללא מעט גברים להיות מאוימים ולכן הם ניסו לא מעט שיטות על מנת למנוע מנשים להתקדם בחייהם המקצועיים.

מדוע שווה להשקיע בנשים בעסקים?

מעבר לשינויים הפיזיים בין שני המינים, ניתן לומר על הנשים שאחד מהסיבות העיקריות שהן מצליחות בעולם העסקים לא פחות מגברים קשור ליכולת העבודה וההשקעה שלהן. נשים עובדות קשה יותר ומשקיעות פי שניים מהגברים. הן עושות הכל בעצמן אינן תלויות בגברים ואף יש להן יכולת הסתגלות ודיבור לא פחות מהגברים. ישנן לא מעט נשות עסקים קשוחות שמרוויחות הרבה יותר מאשר הגברים ומשאירות להן אבק. את הילדים הן לרוב משאירות עם הבעל שעוזר להן בנטל הבית על מנת שיוכלו לעבוד. ואף ישנם נשים אשר ילדיהם גדלו ויש להם את כל הפנאי להשקיע בעבודה את כל כוחן ומרצן.

מה גורם לנשים להצליח בעסקים יותר מאשר גברים?

שנים נשים חונכו ולמדו שתפקיד האישה הוא בבית ולא בעבודה. אך עם השנים קם דור חדש של נשים שלא מוכן לקבל את האמירה שתפקידן של נשים הוא בבית והן החלו לצאת לעבודה ולהוכיח את עצמן שהן לא פחות מגברים. לכן על מנת להוכיח זאת הן השקיעו שעות רבות בעבודה והוכיחו לאותם בוסים שהן ראויות לא פחות מגברים. עם הזמן אותן נשים החליטו להקים עסקים משלהן ולנהל אותן בצורה הטובה והיעילה ביותר. בהתחלה לא פרגנו להן ואף גרמו להן לדיכוי אך הן לא ויתרו  והגיעו לתפקידים בכירים ביותר בארגונים שונים, עד למצב כיום שניתן לראות אלפי נשים במקומות עבודה רבים בתפקידי ניהול בכירים ביותר שעד היום גברים מילאו. עסקים רבים הבינו את הפוטנציאל הטמון בנשים ואף עד היום מעסיקים אותן במשרות בכירות ביותר בארגונים רבים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה