נשנוש לילה מהיר שכיף לאכול מול הטלוויזיה



הסיטואציה הבאה מוכרת לרובנו: אנו יושבים מול מרקע הטלוויזיה ומסך המחשב וצופים בסדרה האהובה, רק שמשהו קצת חסר... איזה נשנוש שישלים את החוויה, ועדיף שיהיה טעים ומיוחד, קל ומהיר להכנה. בואו נבדוק כמה אפשרויות חביבות.

קרדיט תמונה FREEPIK

הכירו את הצ'ונגו

אחת האפשרויות היותר טובות שיצאו לאחרונה לשוק, שמהווה פתרון נהדר לנשנוש לילי, היא רצועות צ'ונגו. וכן, יש אותן גם בטעם פופקורן. אז אם אתם מחפשים נשנוש בריא שיהיה אוכל טעים וקל להכנה, כדאי שתדעו שמדובר למעשה ברצועות של שניצלונים העשויות מנתחי עוף שלמים שניתן לקנותן בשלל טעמים, למשל צ'ונגו פופקורן ללא ציפוי או מצופה, צ'ונגו פופקורן עוף, עם תיבולים שונים וכדומה.

חשוב לציין כי צ'ונגו פופקורן מתובל או אחר, המיוצר על ידי חברת עוף טוב, הוא גם מוצר בריא. מדובר במזון בלי חומרי משמרים, צבעי מאכל, חומרים מייצבים וכדומה, המוכן מחזה עוף המגודל בלי אנטיביוטיקה או הורמונים, בתנאים העומדים בדרישות תקן מחמירות. בנוסף, מכיוון שמדובר המורכב למעשה מעופות, הוא מכיל לא מעט חלבונים שתורמים לבניית ותחזוקת הגוף. תהליך ההכנה בעוף טוב כולל רק טיגון מהיר של כמה שניות, עם אפיה בטמפרטורות נמוכות, מה שנותן למזון את טעמו העסיסי, שומר על חלבונים וערכי תזונה. ולא פחות חשוב עבור הנשנושים הליליים, רצועות צ'ונגו פופקורן עוף הן אוכל טעים וקל להכנה שלמעשה מגיע מוכן.

ירקות חתוכים וטוסט זעתר

כידוע, אחת "הסכנות" של נשנושים ליליים הוא שאנו נוטים לדחוף לפה כל מה שבא ליד, בלי לחשוב יותר מדי. אם כך, באמת עדיף שהמזון שנבחר מראש יהיה בריא, כך שכשתומת הלב נתונה אל המסך והאוכל נכנס לפה, לפחות נקבל מינרלים וויטמינים חיוניים. לכן, לצד רצועות צ'ונגו פופקורן אפשר לשלב שורה ארוכה של מנות ותוספות קטנות, למשל ירקות חתוכים טריים בתיבול זעתר ושמן זית, סלט טבולה ירוק ובריא, וכדומה.

ועוד אפשרות אחרונה שנמליץ עליה עכשיו, היא טוסט עם שמן זית וזעתר. למי ששם דגש על בריאות, נמליץ על קמחים מלאים מחיטה, מכוסמין ומדגנים נוספים ששומרים על יותר ערכים תזונתיים ועל ערך גליקמי נמוך. על הלחם מזליפים שמן זית ומעליו מפזרים את הזעתר כך שיידבק, עדיף ביד נדיבה. אחר כך, כמה דקות בתנור יעשו את העבודה, ורק נותר לחתוך את הטוסטים הפריכים לקוביות, וליהנות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה