סגירת מרפסות: הפתרון היעיל ביותר להתמודדות עם האקלים הישראלי



בישראל, מדינה ים תיכונית עם מזג אוויר הפכפך במיוחד, ואוכלוסייה שהתרגלה לחום מתון לאורך עונות השנה – מרפסות הן דבר שבשגרה. כמות משמעותית מהישראלים גרים בדירות בעלות מרפסת, ותרבות הפנאי הישראלית סובבת סביב בילויים שכוללים את החצרות, הטבע סביב והנוף עוצר הנשימה שהמדינה שלנו מציעה. במרפסות אנו נוהגים לבלות בחגים, בשבתות, להקים ערבי ברביקיו ומסיבות קטנות עבור האהובים לנו ביותר, והמון מהזמן הפנוי שלנו מתנהל במרפסת. עם זאת, כאשר יש ילדים באיזור, אין ספק שמרפסות יכולות להיות סכנה של ממש. ילדים קטנים בהחלט עשוים שלא לתפוס את גודל הסכנה, ויש לנקוט באמצעי הגנה על מנת לדאוג שזו אינה מסכנת את הילדים, וכן את.שאר האנשים הנוהגים לבלות במרפסת שלנו. בדיוק עבור סיבה זו ועוד רבות שניגע בהן במאמר זה, ישראלים רבים בוחרים להקים סגירת מרפסות בבתים שלהם.

קרדיט תמונה FREEPIK

כל היתרונות המרכזיים של סגירות מרפסות
אין ספק שריבוי הדירות ובתי המגורים הכוללים מרפסות וחצרות דורשים בהחלט התמודדות עם החלל הפתוח. יש יתרונות רבים לסגירת מרפסות, גם מעבר לעניין הבטיחותי. למשל, סגירת מרפסות היא פתרון יעיל ונפוץ במיוחד בבתי קפה, שרוצים לאפשר איזור ישיבה עבור כלל הלקוחות שלהם ללא תלות במזג האוויר. כאשר דואגים לסגירת מרפסת בבית קפה או בבית מגורים, אנו למעשה מוודאים כי בכל עונות השנה הקרות והחמות כאחד, ללא תלות בגשמים או בחום קופח, בסופות או בשרב כבד – נוכל להנות מהנוף היפה שבחוץ ועדיין לשבת ולהיות מוגנים ובטוחים תחת חדר נוסף שהינו המרפסת שלנו.
מעבר לכל אלו, סגירת מרפסת זכוכית לא מגנה רק עלינו ועל גופנו – אלא על הרהיטים שלנו. מן הסתם נרצה לעצב נכונה את החלל היקר שלנו שהינו המרפסת, לשלב בו רהיטים חשובים ופריטים יקרי ערך שיעזרו לנו לשדר את הטעם האישי שלנו דרך אותו חלל. סגירת מרפסת מאפשרת לנו לוודא כי כל החפצים והרהיטים הללו שהצבנו בתוכה מוגנים ובטוחים מנזקי השמש וכן מנזקי האקלים של החורף, לרבות גשם וסופות שיכולים לייצר נזק רב לרהיטים שלנו.
למקסם את חלל הבית והחצר
כאשר אנו בוחרים להקים סגירת מרפסות אנו הלכה למעשה יוצרים חדר נוסף בבית. חדר, שיוכל לשמש לכל מענה שחדרים נותנים – חדר ישיבה, משרד, ובמקרים מסוימים ותחת ההתאמות הנכונות אפילו חדר שינה יעיל ונוח! אין ספק שסגירת מרפסת היא פתרון כלכלי, נעים ונוח לכל מי שמעוניין לייצר מקסימום מקום בבית המגורים שלו.
סגירת מרפסת גם מאפשרת מראה מרשים של הבית מבחוץ, שכן הנוף של העיצוב שבחרנו עבור אותו חלל המרפסת יהיה, במקרה וכך נבחר, גלוי לכל בחלקים מסוימים של היממה, ולכן יכול לשדרג משמעותית את מראה הבית מבחוץ.
אפשר להשתמש ביתרון זה על מנת לעצב בקפידה את חלל המרפסת, להגשים חלומות ולהתפרע עיצובית עם כלל מה שאנו הכי אוהבים בתחום עיצוב הפנים. ברגע שנבחר לעשות כך אנו מבטיחים חלל מעוצב ומרשים שיהיה נעים ונוח לבלות בתוכו וגם נעים ומלבב לעבור לצידו ברחוב.
עיצוב מרפסת הוא חלק בלתי נפרד משגרת החיים שלנו, ובמציאות הישראלית רבים האזרחים שרוצים למצוא פתרונות יצירתיים למקסום חלל המחיה והמגורים שלהם, שלא לדבר על חללי העסק שלהם. סגירת מרפסות היא פתרון מלבב, נוח לכל כיס, יעיל וקל למציאת שדרוג והנאה מקסימלית מכלל החלקים של בית המגורים או חלל העסק שלנו. שקלו לשלב סגירת מרפסת בחללי המגורים וכן בחללים העסקיים שלכם עוד היום.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה