סדרת Samsung Galaxy S23: הדור הבא של הסמארטפונים



טכנולוגיה מתקדמת, ביצועים חזקים, סוללות עוצמתיות, מסכים מרהיבים, ומערך מצלמות עם תוצאות מעולות: בדקנו את שלושת מכשירי סדרת S23 של סמסונג גלקסי, מה כל אחד מהם מציע, ולמה כדאי לכם להשתדרג עם טלפון חדש

קרדיט תמונה FREEPIK

חודש פברואר הגיע וסמסונג חשפה את סדרת הטלפונים החכמים החדשים ביותר שלה,  Sסדרת  Samsung Galaxy S23. אלו מביניכם שהגיע הזמן לשדרג את הטלפון שלהם למכשיר חדש יותר - הכתבה הזו מיועדת לכם, וגם לאלה שחייבים להחזיק ביד את הדגם המתקדם ביותר.

הסדרה החדשה של סמסונג מציגה טכנולוגיה ותכונות חדישות שמצליחות להרשים כל חובב סמארטפונים. סדרת Samsung Galaxy S23 כוללת שלושה דגמים: דגם הבסיס Galaxy S23, דגם +Galaxy S23 שמאפייניו דומים אך הוא גדול יותר, ומכשיר הדגל בסדרה, ה-Galaxy S23 Ultra. כדי שיהיה לכם קל לבחור את הדגם שמתאים בול לצרכים שלכם, ריכזנו עבורכם כל מה שאתם צריכים לדעת על המכשירים החדשים ומה ההבדלים העיקריים שבהם.

Samsung Galaxy S23 הוא הקטן מבין שלושת הדגמים. יש לו צג בגודל 6.1 אינץ' וסוללה של 4500 מיליאמפר, מה שהופך אותו למושלם למי שרוצה סמארטפון איכותי במחיר משתלם. מערך המצלמות האחורי של הטלפון כולל שלוש מצלמות, כשהראשית שבהן עם חיישן 50 מגה-פיקסל. מעבד Snapdragon 8 Gen 2 העוצמתי מאפשר ביצועים חלקים ומהירים, וכל זה עם 128GB נפח אחסון.

דגם +Samsung Galaxy S23 מגיע עם מסך גדול יותר, 6.6 אינץ' וסוללה גדולה יותר בנפח 4700 מיליאמפר, ונפח אחסון גדול יותר - 256GB. גם בדגם הזה המצלמה הראשית עם חיישן 50 מגה-פיקסל ומעבד 8 ליבות עוצמתי עם ביצועים חלקים ותמונות מרשימות. מידות המסך במכשיר הזה הופכות את חווית הצפייה שלכם בסרטונים ובשירותי הסטרימינג למהנים במיוחד.

לבסוף, ה-Samsung Galaxy S23 Ultra הוא המכשיר החזק ביותר מבין שלושת הדגמים, עם צג ענק בגודל 6.8 אינץ' וסוללה עוצמתית בנפח 5000 מיליאמפר. הטלפון הזה כולל מערך של ארבע מצלמות איכותיות עם מצלמה ראשית שעושה כמה קפיצות מדרגה מ-108 מגה-פיקסל בדגם של השנה שעברה, היישר ל-200 מגה-פיקסל בדגם החדש. ה-S23 Ultra משתמש בטכנולוגיית Pixel Binning שתומכת במספר רמות עיבוד עתיר-רזולוציה. ניתן לבחור בין נפח אחסון 256GB ל-512GB.

התכונות המתקדמות של סדרת S23

כל שלושת הדגמים של סדרת Samsung Galaxy S23 החדשה חולקים תכונות מרשימות רבות. מצלמת הסלפי שלהם שודרגה והיא מאפשרת מיקוד אוטומטי, והיא גם יודעת לעבור מקצב של 30 ל-60 פריימים לשנייה שמאפשרים סרטונים חדים הרבה יותר בצילום מהמצלמה הקדמית. לכל הדגמים יש סורק טביעות אצבע בתצוגה וזיהוי פנים שמוסיף שכבת אבטחה נוספת לטלפונים וכולם פועלים על הגרסה העדכנית ביותר של אנדרואיד, ממשק אינטואיטיבי וידידותי למשתמשים.

אחת התכונות הבולטות של סדרת Samsung Galaxy S23 היא איכות המסך. לכל דגם תצוגת Dynamic Amoled X2 שמספקת צבעים חיים וניגודיות חדה. המסכים מגיעים עם בהירות גבוהה שמאפשרת קריאה גם באור השמש החזק של ישראל. יתרון נוסף של הסדרה החדשה הוא חיי הסוללה של הטלפונים. לכל שלושת הדגמים יש סוללות גדולות שיכולות להחזיק מעמד כל היום במשרד או בחוץ בשימוש קבוע. ואם אתם צריכים לטעון מחדש, הטלפונים כולם תומכים בטעינה מהירה שתשמור על הטלפון שלכם בחיים תוך זמן טעינה קצר.

כל מכשירי הסדרה החדשה כוללים לראשונה זכוכית מסוג Corning Gorilla Glass Victus 2, שמגבירה את עמידות המכשירים נגד שברים ושריטות. למכשירים יש גם תקן עמידות מפני אבק ומים IP68. גם מערכת הקירור של המכשירים הוגדלה פי 2.7 ביחס לדגמי השנה שעברה, כך שהסיכון להתחממות המכשיר נמוכה יותר גם בשימוש כבד. סמסונג תספק למכשירים לפחות ארבעה דורות של שדרוגי תוכנה וחמש שנים של שדרוגי אבטחה.

כל המכשירים החדשים מסדרת Samsung Galaxy S23 זמינים לרכישה באתר HOT Store מבית HOT mobile בצבעים שחור, קרם, ירוק, וסגול-לבנדר. הרוכשים באתר נהנים מפריסה נוחה עד 36 תשלומים ללא ריבית והמכשיר יישלח אליכם עד פתח הבית במשלוח חינם. בנוסף תיהנו משנה ראשונה של אחריות יצרן ושנתיים נוספות אחריות מוגבלת של HOT mobile. סדרת Samsung Galaxy S23 מספקת את אחת מסדרות הסמארטפונים הטובות ביותר בשוק כיום. עם טכנולוגיה מתקדמת, צגים מרשימים, חיי סוללה ארוכים, מעבד עוצמתי ומצלמות חזקות, הטלפונים האלה יהפכו ללהיט בקרב חובבי הסמארטפונים.

 

למעבר לרכישת מכשירי Samsung Galaxy S23

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה