סהרה אלקטרוניקה חנות מוצרי חשמל לשבת



עבור אנשים רבים, השבת היא היום החשוב ביותר שיש. הציבור המסורתי, הדתי והחרדי שומרים את השבת, וכתוצאה מכך הם נמנעים מלהשתמש במוצרי חשמל שונים. עם ההתקדמות הטכנולוגית, איכות החיים לא צריכה להיפגע בזמן שמירת השבת. סהרה אלקטרוניקה מציעה מגוון מוצרי חשמל כשרים לשבת, שיכולים לספק את הצרכים השונים שלכם מכניסת השבת ועד צאתה.

קרדיט לתמונות PIXABAY

מוצרים חשמליים שעובדים במהלך השבת

לאנשים רבים בעבר, מוצרי חשמל נשמעו כמו דבר שאי אפשר להפעיל בשבת. למעשה, כיום ניתן להשתמש במגוון מוצרי חשמל כשרים לשבת . מוצרים אלו הם מוצרים חשמליים לכל דבר ועניין, שעברו הכשר שמאפשר שימוש בהם גם במהלך השבת. הרעיון מאחורי המוצרים הללו נוגע לדרך בה משתמשים בהם, שאינה מחללת את השבת. השימוש במוצר מתחיל עוד מלפני השבת עצמה. המוצר מודלק לפני כניסת השבת, כך שבמהלך כל השבת הוא עובד. במהלך השבת לא נוגעים במוצר, לא משפיעים על היכולת שלו לעבוד, אלא רק עושים שימוש כשר בו, כלומר שימוש שלא כולל הדלקה של חשמל בכלל. בצאת השבת ניתן לכבות את המוצר החשמלי. בכך גם איכות החיים נשמרת מצד אחד, על ידי שימוש במגוון מוצרי חשמל כשרים שעשויים להיראות כטריוויאליים, אך חשוב מכך, השבת נשמרת ולא נעשה חילול שלה.

אור במהלך השבת

אחד הדברים שיכולים להפריע יותר מהכל בשבת הוא עניין התאורה. אם אין אור מבחוץ, כמו בשעות הערב, יש אזורים בבית שיהיו חשוכים לגמרי. אם אור מסוים בחדר נשאר דלוק, אי אפשר לכבות אותו והדבר עשוי להפריע כאשר מתכננים ללכת לישון. מנורות לשבת יכולות לפתור את העניין הזה ולתת מענה איכותי שעומד בתנאים השונים לשמירה על השבת. מדובר על מנורות רגילות לכל דבר. ניתן להדליק ולכבות אותן באמצעות מתג. המנורות הללו מפיצות אור כמו כל המנורות הרגילות, אך את המנורות הללו ניתן לכסות באמצעות פתח ייעודי. את המנורות הללו ניתן להשאיר דלוקות לפני כניסת השבת, כך שיהיה אור לשבת. אם רוצים "לכבות" את האור או לצמצם את התאורה, כל מה שצריך לעשות זה להשתמש בפתח של מנורת שבת, שמהווה מעיין תריס שאוטם לגמרי את האור.

חימום מזון

בשבת אסור להכין אוכל באמצעות תנור או מחבת. לכן, פתרון שנפוץ מאוד בבתים שומרי שבת בישראל היא פלטת שבת . הפלטה הזאת היא פלטה חשמלית, שעוברת חימום עוד לפני כניסת השבת. כך יוצא שהפלטה נשארת חמה במשך כל השבת. לפני כניסת השבת, ניתן להכין מזון מגוון, כמו בשר, עוף, תפוחי אדמה או אורז למשל. האוכל מוכן לפני השבת ומוכנס למקרר. כאשר רוצים לאכול, מוציאים את האוכל מהמקרר עוד לפני ומניחים אותו על פלטה לשבת, על מנת שזאת תגרום להתחממות האוכל באמצעות החום שאגור בפלטה.

מים רותחים – גם בשבת

כוס תה או קפה אפשריים גם בשבת. אם אתם אוהבים את התה או את הקפה שלכם רותחים למשל, אתם יכולים לעשות את זה באמצעות מיחם לשבת . מיחם מאפשר חימום של המים לפני השבת ושמירה על המעלות הגבוהות של המים לאורך כל השבת. תהליך המזיגה מתבצע באמצעות מנגנון שאינו חשמלי כלל, כך שניתן למזוג מים רותחים לכוס.

פטנט נוסף שמאפשר שמירה אל איכות חיים גבוהה בשבת הוא קומקום לשבת. הקומקום עובד באופן דומה למיחם. המים בקומקום מורתחים לפני השבת ובמהלך כל השבת, באמצעות כפתור שבת ייעודי, הם נשמרים רותחים.

המוצר המתאים ביותר לבית שלכם

ההתפתחות של הטכנולוגיה מאפשרת לבתים ששומרים את השבת לשדרג את עצמם במגוון מוצרים חשמליים עם כשרות לשבת. אל תתנו למגוון לבלבל אתכם, ושימו לב שאתם בוחרים את המוצר המתאים ביותר לבית שלכם. למשל, מיחם שבת וגם קומקום שבת מבצעים פעולה דומה, אך יש בהם הבדלים. בחרו את המוצר שמתאים לבני המשפחה שלכם.

רכישה ללא תקלות

מוצרי חשמל עם כשרות לשבת הם עדיין מוצרי חשמל. מוצרים כאלו צריכים להיות איכותיים, מכיוון שמוצר לא איכותי עשוי להתקלקל דווקא ברגע שתצטרכו אותו – במהלך החשמל. אם אתם זקוקים או רוצים לרכוש מוצר חשמלי כשר לשבת, עיינו בקטלוג המוצרים הרלוונטי של סהרה אלקטרוניקה, שמוכרת מוצרים חשמליים לשבת.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה