סובלים ממחסור בחניה? זהו הפתרון עבורכם



מכירים את הרגע שבו אתם מוצאים חניה אחרי חיפוש ארוך ומתיש וחשים באושר המציף אתכם ובדפיקות הלב החזקות? הגיע הזמן שתשמרו את דפיקות הלב לדברים יותר חשובים.

קרדיט לתמונה: pixabay

המחסור בחניה הפך מזמן למכת מדינה. תופעה זו המוכרת לרבים מאזור המרכז, מתחילה לתת אותותיה גם באזורים מרוחקים יותר מתל אביב ומעמידה את קהל בעלי הרכבים במציאות בלתי אפשרית. מצוקת החניה מייצרת השלכות שליליות רבות על שגרת היום יום:

  • בזבוז זמן משווע – מה השיא שלכם בזמן חיפוש חניה? האם יכולתם להוציא את הכלב בזמן הזה? להתקלח? אולי לכתוב ביקורת על המסעדה שנהניתם בה הערב?
  • בזבוז דלק בחיפוש אחר מקום חניה שיתפנה – מחיר הדלק לא עושה לנו חיים קלים בתקופה האחרונה, וזה עוד יותר מתסכל לדעת שהוא מתבזבז על חיפוש חניה ולא על נסיעות תכליתיות.
  • בזבוז אנרגיות ונפילת מצב הרוח – קרה לכם שהגעתם לארוחה משפחתית אחרי קרב חניה מתסכל וכל החשק לפגוש את כולם וליהנות מהערב התנדף מכם?
  • איחורים? לא בבית ספרנו – ריאיון עבודה, דייט ראשון, הצגת תיאטרון ואפילו אזכרה. חיפוש חניה לעיתים גורם לאיחורים רציניים ומביכים הפוגעים במערכות יחסים והזדמנויות.
  • קילומטראז' – לך תסביר לקונה הבא של הרכב למה הקילומטראז' שלו כל כך גבוה...
  • בזבוז כסף – דוחות חניה או כרטיסים לחניון במחיר מופקע, איך תרצו לשלם על החניה שלכם?

לא חבל?

יש פתרון והוא מתקני חנייה אוטומטיים.

כשמדברים על מתקני חנייה נהוג לחשוב על חניונים או להיפך – על מערכות מסובכות ולא מציאותיות לאחסון רכבים. אמנם מדובר למעשה על שימוש נכון וחכם בגובהו וברוחבו של שטח לצורכי חנייה. אותן מערכות מאוד קלות לשימוש ומאפשרות גישה נוחה לבעלי הרכבים.

מתקני חנייה אוטומטיים מחזיקים ביתרונות רבים. מלבד החיסכון של כל הגורמים שמנינו קודם, מתקני חנייה מסוג זה אינם מצריכים מעלית, חוסכים זמן הליכה בין החניה לבניין ואת עלויות החשמל, מאפשרים שמירה טובה יותר מפני גניבות או הרס רכוש וכל אלו במחיר משתלם מאוד ביחס לתמורה. מערכות כאלו הן בעלות יתרון אקולוגי משמעותי על פני חניונים או חיפוש חניה רגיל, אינן מושפעות משעות העומס בכבישים ומונעת ריבי חניה העלולים להסתיים באסון.

ניתן להתאים את פתרונות החניה האלו הן לצרכים ציבוריים והן לרכים פרטיים, בהתאם לנתוני הרכבים והלקוחות.

איפה ניתן להשיג מתקני חנייה אוטומטיים?

בחיפוש אחר חברה המייצאת מתקנים כאלו יש לשים לב למספר פרטים חשובים:

  • תקני הבטיחות בהן החברה עומדת וסטנדרט גבוה של איכות החומרים – א אתם ולא הרכב שלכם צריכים להינזק או להיפגע בשל רשלנות מקצועית בבנייה והרכבה של מערכות חדישות.
  • החברה מציעה אחריות ושירותי אחזקה על המערכת כך שתוכלו להיות בטוחים שיש לכם גב מקצועי מול הטכנולוגיה החדישה.
  • החברה מציעה פתרון התואם לצרכים ולמגבלות שלכם ולא עושות שימוש בתכנונים גנריים.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה