סוגי הלוואות מהקרן בערבות המדינה



עדיף תמיד לחסוך את הכסף שלכם בשביל לממן קנייה שהיא גדולה יותר, אבל מי מאיתנו יכול באמת לעמוד בזה, במיוחד שמדובר בקניה של דירה, מכונית, לימודים חושבים, או קנייה לא צפויה של תרופה ממש יקרה אשר לא נכללת בכלל בתוך סל הבריאות. במקרים כאלה, שאי אפשר לחסוך את הכספים מראש בשביל לממש מטרה כלשהי, ניתן לנסות לקבל איזה שהיא הלוואה בנקאית או הלוואה חוץ בנקאית. העולם הפיננסי של היום מציע מספר הלוואות ספציפיות לקניות מסוימות, וחשוב מאוד להתאים את הסוג של ההלוואה אל מימוש הצרכים שלכם, במאמר הקרוב נדבר על כלל סוגי ההלוואות הקיימות לעסקים במדינת ישראל.

קרדיט תמונה FREEPIK

הלוואות אישיות בעלות בטחונות

 

בשביל לקבל את ההלוואה האישית עם הבטחונות, אתם צריכים להציג סוגים של בטחונות, שזה הוא נכס כלשהו כמו המכונית שלכם או החסכונות, אשר יוכל להבטיח את ההחזר של ההלוואה שלכם. הלוואה בעלת בטחונות מגיעה במרבית הפעמים עם ריבית שהיא נמוכה יותר משמעותית מהלוואה אישית שהיא בלי שום בטחונות. הסיבה לזה נעוצה בכך שבהלוואה הזאת יש נכס אשר מגבה את הכספים של ההלוואות במקרים של אי פירעון, ובגלל זה היא נחשבת אל פחות ''רעה'' ומסוכנת. אם אתם באמת בטוחים שאתם תוכלו להחזיר את כל ההלוואה, ואתם באמת מוכנים במאה אחוז למשכן את הנכס אשר יגבה את ההלוואה שלכם, אז הלוואה עם בטחונות תעזור לכם רבות בכל הקשור אל לחסוך כסף, בגלל הריבית הנמוכה שלה. אבל אסור לשכוח שמתי אתם משתמשים בנכס בתור בטוחה של הלוואה, אתם מסתכנים באובדן של הנכס הזה, כי הגוף אשר מלווה לכם כסף יוכל לעקל אותו אם אתם לא תעמדו בפירעון החודשי של ההלוואות שלכם.

 הלוואות ללא בטחונות

אחת מסוגי הלוואות הן הלוואות אישיות אשר יכולות לשמש בשביל צרכים שונים ומשונים, החל מקניית מכונית או כיסוי של ההוצאות על החתונה. בדרך כלל, הבנק מבקש ממי שלווה ממנו להציג את העתודות הכספיות שלו, אשר עליהן הוא יוכל לסמוך אם החוב לא ייפרע בזמן. אבל, בזמנים שבהם אין לאדם עתודות פיננסיות, אז הגוף המלווה יחפש איזה שהוא ביטחון כלשהו אשר יבטיח שהכספים של ההלוואה יוחזרו במלואם ובזמן המתאים. הלוואה שכזאת נחשבת אל הלוואה שהיא ללא בטחונות.

הלוואות של משכנתא

משכנתא היא אחת מסוגי ההלוואות הכי נפוצות שיש בארץ ובעולם, והיא נועדה בשביל לעזור לכם לקנות דירה, גם אם אין לכם את כל הסכום אשר דרוש למימון הדירה. הלוואה של משכנתא היא הלוואה שהיא ארוכת טווח אשר מאפשרת לאנשים שהם חסרי דיור או משפרי דיור, לקנות דירה בעזרת ההון העצמי שלהם, לרוב עשרים וחמישה אחוזים מהשווי של הדירה, כאשר את שאר האחוזים, אפשר לקבל מן הבנק בתור הלוואת משכנתא. בשביל לקבל מהבנק אישור למשכנתא, אתם צריכים עליכם לעמוד בכמה תנאים שונים, כמו, הגובה של ההכנסות החודשיות, כושר ההחזר, הגיל או הלוואות שלקחתם בעבר או כרגע.

 

רוצים לשמוע עוד על הלוואה בערבות המדינה? כנסו לאתר GLS פיננסים

הכתבה בחסות Aramapp בניית אתרים קידום פרסום.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה