סוגי טיפולים למיגרנה



מיגרנה, אחת הבעיות הנפוצות בעולם, כאב תובעני שאוחז, שלא לומר לופת את הראש שלנו, ואיתו את כל יכולות הריכוז, הנוכחות והערות שלנו. מרבית הסובלים ממיגרנה כרונית קשה מדווחים על אובדן של ימים שלמים, ימים בהם הם נאלצים להתחבא בחדר חשוך ושקט, ולהמתין עד שתשכח הסערה. טיפול במיגרנה במרכז ד"ר טל מאפשר לישראלים הסובלים ממיגרנות לקבל מענה למצוקה שלהם, ולצאת סוף כל סוף ממעגל האימה של המיגרנה המאיימת.

קרדיט תמונה PIXABAY

במאמר זה נכיר לכם כמה שיטות של טיפולים במיגרנה, כדי לפתוח את הראש בנושא, תרתי-משמע. בה בעת כן נמליץ על השיטה שנחשבת הכי טובה מביניהן, שיטה שעובדת ביעילות כה גבוהה, עד כי פשוט חבל שלא תתנסו בה.

3 סוגי טיפול במיגרנה

  1. דיקור סיני – שיטת טיפול עתיקה שמצאה את דרכה למחקרים המודרניים, והתגלתה כיעילה לטיפול בכאבי ראש. ישנם רבים שנעזרים בדיקור הסיני לצורך וויסות כאבי ראש, כולל המיגרנה, ויעילותה של השיטה הוכחה בעיקר בטיפול בכאבי ראש על רקע שרירים תפוסים בעורף.
  2. כדורים – הפיתרון המודרני כמעט לכל בעיה זה לקחת כדור. לפעמים זה עובד, לפעמים זה לא עובד, ובמצבי מיגרנה זה בדרך כלל אתגר גדול. מי שסובל ממיגרנות כרוניות כבר יודע, מניסוי וטעייה, כי יש כדורים שמתאימים לו יותר, ויש חלון הזדמנויות ספציפי מאוד שאם הוא ייקח את הכדור, אולי זה יעזור. וגם לא תמיד ובמאת האחוזים. ובכל זאת, זה יכול לעזור, וטוב שכך.
  3. טיפול בבוטוקס – הטיפול היעיל ביותר והמתקדם ביותר במיגרנות, הבוטוקס הוא טיפול יעיל ומדויק, אשר יודע להרפות מתח שרירי בצורה יוצאת דופן. כיום ההנחה היא שהרבה מאוד מעוצמת הכאב במיגרנה נובעת מהכיווץ החזק של השרירים מסביב לאזור. שרירי הקרקפת, שרירי הצוואר והעורף ושרירי המצח. הזרקת בוטוקס לשרירים אלו בצורה מדויקת תמנע משרירים אלו להתכווץ שלא לצורך, ובכך למנוע כאבים חזקים.

שלושת השיטות הנ"ל יעילות, כל אחת בצורתה היא, ובזמן ובמקום הנכונים. ובכל זאת, טיפול במיגרנה במרכז ד"ר טל נשען על הטיפול בבוטוקס, שכן הוא המדעי ביותר, המהיר ביותר, והאפקטיבי ביותר לאורך זמן.

ללא תלות, ללא המתנה

כשאתם מקבלים טיפול במיגרנה במרכז ד"ר טל, אתם מקבלים טיפול שמשחרר אתכם מהכאב לזמן רב. כדורים מקלים, לעיתים, בהתקף הספציפי, אך יכול להיות שעוד רגע יגיע עוד אחד. עם הזמן, כדורים יכולים להפסיק להשפיע, או שהצורך בכדורים ילך ויגבר. עם הזמן זה עלול לפגוע  בכבד, בכליות, ובאיברים אחרים, ולכן לאורך זמן זה לא הטיפול הנכון.

הבוטוקס לעומת זאת הוא טיפול שלוקח 10 דקות, אחת לתקופה. יש כאלו שצריכים חיזוק כל שלושה חודשים, ואחרים כל תשעה חודשים, מה שאומר שבטיפול אחד אתם קונים שקט מכאבי המיגרנה לאורך תקופה ארוכה, וזוכים בשקט נפשי רב.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה