סודות הטיפוח: כך קפסולות קולגן יסייעו לשפר את מראה העור



טיפוח העור הוא אחד התחומים הכי חמים בתחום הקוסמטיקה. לקוחות רבים מעוניינים במוצרים לטיפוח העור מבחוץ מבפנים כדי לתקן את נזקי הגיל, מזג האוויר, לטפל בקמטים קיימים או למנוע היווצרות קמטים בעתיד, לטפל בבעיות עור ובאופן כללי – לגרום לעור להיראות זוהר, חיוני ובעל מראה צעיר. בשנים האחרונות ניתן לראות פיתוחים חדשים למוצרי טיפוח העור שמגובים במחקרים שונים, וביניהם מוצרי הקולגן. מוצרי קולגן שונים מיועדים לטיפול בעור ולשיפור מראה העור, וכיום פיתוחים מתקדמים מאפשרים לעשות זאת באופן יעיל ותוך התאמה אישית לצרכי כל לקוח

pixabay

תפקידו של הקולגן

תחילה נציין כי העור שלנו מורכב מחלבונים וסיבים. החלבון שמהווה אחד המרכיבים המשמעותיים ביותר הוא הקולגן, שמהווה כ-75%  מהרכב העור שלנו. לקולגן כמה תפקידים, ביניהם שמירה על לחות העור, שמירה על מראה צעיר ומתוח, ויחד עם חלבון האלסטין, גם על הגמישות של העור. את הקולגן הגוף שלנו מייצר באופן טבעי עד גיל 25 בערך, והחל מגיל זה קצב ייצור הקולגן יורד משמעותית. הירידה בקצב הייצור הטבעי תביא להיווצרות של קמטים, לבעיות עור, יובש ומראה חסר חיוניות וברק. הפיתוחים האחרונים בתחום מוצרי הקולגן יכולים לספק מענה לצרכים שונים בתחום טיפוח העור, כפי שנפרט כעת.

איך לבחור את מוצרי קולגן הנכונים?

בפני הצרכן/ית עומדות מספר אפשרויות לבחירה, ולו בשל העובדה שכיום יש מגוון רחב של מוצרים המכילים קולגן. אבל כיצד תדעו איזה מוצר לרכוש? ובכן, כדאי לבחור את דרך הצריכה המועדפת על כל אחד. ניתן לצרוך קולגן באמצעות אבקה שמחולקת למנות קצובות מראש, לכסניות מציצה וגם קפסולות קולגן. פה נעצור לציין כי קפסולות קולגן הן מוצר יעיל ונוח שיכול להתאים למרבית הלקוחות, בעיקר בגלל אופן הצריכה הפשוט.

מוצרי קולגן איכותיים צריכים להכיל כמות קולגן גבוהה ללא תוספות שלא מוסיפות לפעולת הקולגן או ליעילות הספיגה שלו. כדאי לרכוש מוצרי קולגן מחברה מוכרת ומוסמכת בלבד, שמייצרת את המוצרים האיכותיים ביותר.

למוצרי הקולגן כמה צורות ושימושים

כאמור, קולגן מגיע בצורת אבקה, לכסניות מציצה וקפסולות קולגן. מלבד זאת, הוא מגיע גם במוצרי טיפוח מסוג קרם פנים, קרם עיניים וסרום. את המוצר כדאי לבחור לפי אופי הצריכה המתאים לכל לקוח ולפי הצורך שרוצים למלא.

לדוגמה, ספורטאים יכולים לשלב את אבקת הקולגן בתזונה היומית שלהם לאחר אימון, למשל בכוס משקה או שייק. לכסניות וקפסולות קולגן מיועדות לצריכה מיידית ומתאימות למי שמעוניין להוסיף קולגן לשגרת הטיפוח בקלות ובמהירות. מוצרי הטיפוח מיועדים למי שרוצה לטפח את העור חיצונית בלבד ללא צריכה של תוספי תזונה.

למה עדיף לבחור בקפסולות קולגן ולא במוצרי קולגן אחרים?

אחד היתרונות של קפסולות הקולגן הוא המיידיות. מדובר במוצר נוח שניתן לצרוך במהירות באופן מיידי, ללא המתנה לשעת הארוחה הבאה או לשילוב שלו במזון. קפסולות מתאימות לכל מי שמעוניין לצרוך את הקולגן במהירות, תוך כדי השגרה היומית וללא עיכובים.

לקפסולות הקולגן עוד יתרון – הן מכילות כמות קולגן גבוהה במיוחד בשילוב ויטמין C שמסייע לשיפור הספיגה של הקולגן בגוף, כדי לטפח את העור ולחזק את הבריאות בצורה יעילה יותר. השגת התוצאות תלויה בהתמדה מצדו של הצרכן לטווח ארוך.

ואיך הקפסולות יכולות לסייע לשיפור מראה העור?

שימוש ממושך בקפסולות קולגן יכול לשפר את מראה ומרקם העור בטווח הארוך, גם כצעד מניעתי וגם כצעד טיפולי. תוצאות ההתמדה בצריכת הקפסולות יתבטאו בשיפור באפקט המתיחה של העור, שיפור במראה החיוני והברק של העור, מניעת קמטים או שיפור במראה קמטים קיימים והחזרת המראה הקורן והחיוני של העור. הרעיון בצריכת הקולגן הוא הזנת העור במרכיב שהוא זקוק לו, ולא במרכיבים מלאכותיים חיצוניים, כך שהעור יקבל את ההזנה הדרושה לו כדי להישאר חיוני ובעל מראה צעיר וזוהר.

שנסכם?

שימוש בקולגן הוא אחד הטרנדים הכי חזקים היום בעולם הטיפוח, בעיקר בגלל המחקרים הרבים שמצביעים על תרומתו לשיפור מראה העור והפיתוחים הטכנולוגיים האחרונים בתחום מוצרי ואביזרי הטיפוח. כצרכנים, כדאי לבחור במוצר האיכותי ביותר שייתן תמורה אמיתית להשקעה, ובעיקר יביא תוצאות בטווח הארוך.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה