סוויס סיסטם ממליצים על שינה ערבה לשיפור איכות החיים



שינה רגועה וערבה, נשמע כמו בקשה פשוטה אך ישנם ישראלים שאינם מצליחים להגיע לאיכות שינה טובה שתסייע לבריאות הפיזית והרגשית שלהם.
מה הסיבה להפרעות השינה? איך שינה לא טובה פוגעת בבריאות הכללית שלנו? ואיך אפשר להפוך את השינה לטובה יותר? סוויס סיסטם עם הסברים והמלצות לשינה ערבה ואיכותיות.

סוויס סיסטם ממליצים כיצד לישון טוב יותר (pixabay)

משקיעים בפתרונות: הפרעות שינה פוגעות בבריאות
מתהפכים בלילות? ישנים שינת לילה וקמים עייפים? מתקשים להירדם? כל אלו ועוד נכנסים תחת הגדרה של הפרעות שינה היכולות להגיע מסיבות רבות: בעיות בריאותיות זמניות או קבועות המקשות אילנו להירדם, מצבים רגשיים כדוגמת לחץ ודיכאון, בעיות אישיות או זוגיות ומיטה שאינה מתאימה או מספיק טובה לגוף שלכם.
שינה אחת לא טובה ולמרות שהיא עלולה להשאיר אתכם עייפים ולהוציא אתכם מאיזון, היא לא סוף העולם - מה קורה שהפרעת השינה מתמשכת? במצב הזה אתם עלולים לסבול מבעיות בריאותיות שונות ולהחריף בעיות רגשיות.
שינה לא איכותית או חוסר בשינה עלולים לפגוע באיכות החיים שלכם ולהפוך אתכם לעייפים תמידית, עצבניים, פיתוח או החרפת בעיות ריכוז וחדות, דיכאונות ומחשבות רעות, בעיות בכלי הדם, פגיעה בתפקוד הלבבי, השמנה מהירה, פיתוח או החרפת בעיית הסכרת, עלייה בסיכון לביצוע תאונה ואפילו עד למצב של פגיעה בנראות הכללית.
חשוב מאוד לעקוב אחר בעיות השינה ולא פעם חשוב להתייעץ עם מומחי שינה, אם אתם רוצים לנסות ולשפר את השינה בעצמכם מומלץ לנסות מספר אפשרויות שיהפכו את השינה שלכם לטובה יותר.
סוויס סיסטם עם טיפים לשינה טובה יותר
כדי להקל על בעיות השינה שלכם, נסו מספר טיפים שיסייעו לכם לישון טוב יותר:

  • אוכל: אל תאכלו בסמוך לשעת השינה שלכם, השתדלו לאכול את ארוחת הערב כמספר שעות טרם השינה ובמיוחד השתדלו שלא לאכול בשרים או מאכלים מעוררים, לדוגמה: תפוח או בננה מומלצים לבוקר או לצהריים, אך לא לערב.

  • שתייה: הימנעו ככל הניתן משתייה לפני השינה העלולה לגרום לגוף שלכם להתעורר לשירותים בלילה (לעיתים יותר מפעם אחת). בנוסף, הימנעו לחלוטין משתיית אלכוהול או קפה בשעות הסמוכות לשעת השינה.

  • טמפרטורת החדר: הטמפרטורה היא מרכיב חשוב בכל עונה, מומלץ לכוון את הטמפרטורה בחדר ל 25 מעלות ככל הניתן (בקיץ ובחורף), אם הגוף שלכם נוטה לקור או לחום, כוונו את המיזוג/חימום לטמפרטורה האידיאלית עבורכם.

  • תאורה: עשו את המקסימום כדי להחשיך כמה שניתן את החדר ולהצניע כל תאורת פנים המגיע ממכשירים אלקטרונים.

  • היגיינה ואלרגיות: עם תחלופת העונות האלרגיות של ישראלים רבים עובדת שעות נוספת.
    כאשר אבק הוא גורם האלרגיה הנפוץ ביותר, השתדלו לנקות את החדר בתדירות גבוהה, להחליף מצעים אחת לשבוע, להתקלח לפני השינה (כולל חפיפת הראש), לחזק את הויטמין C ובמקרי קצה להתייעץ עם אלרולוג.

  • ריבים, מחשבות ולחצים: תרגלו נשימות, בצעו מדיטציה, שוחחו עם בן/בת הזוג על המצב (אל תלכו לישון כועסים) והשתדלו לדבר עם אדם קרוב על הדברים שמציקים לכם או לפרוק את המחשבות דרך כתיבה.

איכות שינה טובה? רק עם מיטה איכותית ומותאמת לגוף
אם תגיעו לאורטופד או מומחה שינה, סביר שתשמעו שבנוסף לטיפים לשינה טובה, רפואה משלימה או בדיקות שונות - ההמלצה הנפוצה ביותר היא מיטה זוגית איכותית ומזרון איכותי.
סוויס סיסטם מספקת את הפתרון למיטה הטובה ביותר לישראלים כבר שנים רבות, החל ממיטה זוגית מתכווננת שמאפשרת להתאים את אזורי הצוואר, הגב והרגליים עם מנגנון חשמלי נפרד, מזרון איכותי המתאים את עצמו לקימורי הגוף שלכם ועד למיטה חכמה הראשונה בישראל שהופכת למעבדת שינה המנטרת ומנתחת מדדי שינה רבים במהלך השינה ומספקת עבורכם דו"ח מפורט שיסייע לכם בשיפור מקסימאלי של השינה, סמארט בד הכוללת מערכת לאיתור וטיפול אוטומטי בנחירות ופונקציות מתקדמות נוספות שיהפכו את השינה שלכם לערבה, איכותית ומתקדמת.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה