סוכנות WE פונדקאות בחו"ל ובישראל



לכל מדינה יש את החוקים השונים שלה. החוקים של המדינה הם פועל יוצא של כמה פרמטרים: התרבות של העם, קונפליקטים מסוימים שצצים ודורשים פתרון, וכן יוזמות של גופי הממשל. כך או אחרת, כאשר מעוניינים לבצע הליך כלשהו כדוגמת פונדקאות במדינה כלשהי, שהחוק בה לא מאפשר זאת, צריך יהיה לפנות למדינה אחרת. ניתן לבצע הליך פונדקאות במסגרת מדינות שונות, אך לצורך כך נדרשים ניסיון, מיומנות, ליווי והכרה של החוק הקיים בהן. סוכנות WE מציעה את כל אלו לאנשים המעוניינים בהליך פונדקאות, בין אם בארץ ובין אם בחו"ל.

קרדיט לתמונות PIXABAY

הליך פונדקאות

הליך הפונדקאות הוא הליך שעשוי להיות מיועד לסוגים רבים ומגוונים של הורים. בין אם מדובר על פונדקאות לגבר יחיד שמעוניין לגדל ילד וצריך תרומת ביציות, ובין אם מדובר על זוג הורים שאחד מהם עקר, התוצאה של הליך הפונדקאות היא זהה: הענקת אפשרות לאנשים שונים בחברה להפוך להורים. הליך פונדקאות הוא בוודאי לא הליך קל. לא מדובר על הליך קל מכל הבחינות. ההליך מצריך מאמץ רב מצד מי שמעוניין להיכנס אליו, בין אם מדובר בזוג או ביחידים. כמו כן, פונדקאות לוקחת זמן ובמקרים רבים גם כסף והרבה מאוד מאמץ.

פונדקאות בישראל

מדינת ישראל לא מאפשרת הליך פונדקאות בצורה הפשוטה ביותר. פונדקאות בישראל, עם הליווי הנכון והסיוע המקצועי המתאים, היא אפשרית, אך לא קלה בכלל. כדי לערוך פונדקאות בישראל, יש לערוך הסכם כתוב בין האם הפונדקאית לבין מי שאמורים להפוך להורים בסוף ההליך. ההסכם לא יחייב מבחינה משפטית, אלא יועבר לוועדה מיוחדת שתבחן את ההסכם ותחליט האם לאשר את הליך הפונדקאות או לא. כדי לבצע פונדקאות כזאת, יש לצרף חוות דעת רפואית, כך שלמעשה תהליך פונדקאות בישראל לא מיועד לכל אחד.

פונדקאות בארצות הברית

פתרונות אחרים לפונדקאות קיימים מעבר לים. למשל, פונדקאות בארה"ב היא דבר אפשרי בהחלט. בארצות הברית ישנן 50 מדינות שונות, כשלכל אחת מהן מערכת משפט ומערכת חוקים משלה. לכן, ישנן מדינות שניתן לבצע בהן הליך של פונדקאות בצורה קלה יותר.

פונדקאות בגיאורגיה

גיאורגיה היא מדינה שנחשבת למזמינה מאוד עבור ישראלים לטובת הליך פונדקאות. פונדקאות בגיאורגיה מעוגנת למעשה בחוק. הקרבה הגיאוגרפית באופן יחסי לגיאורגיה, יחד עם המחיה הזולה ושירותי הרפואה המתקדמים הופכים את המדינה הזאת לאידיאלית עבור ישראלים שמעוניינים בפונדקאות.

ליווי לאורך כל הדרך

הליך פונדקאות הוא הליך שאינו פשוט לכל הדעות. בין אם את ההליך מבצעים בארץ, באירופה או באמריקה ובין אם מי שנכנסים אל ההליך הם זוג הטרוסקסואלי, חד מיני או גבר יחיד, הליך הפונדקאות מצריך ידע וליווי. סוכנות WE פונדקאות תאפשר לכם להיכנס אל הליך הפונדקאות ולצאת ממנו עם התוצאה הרצויה, תוך מתן ליווי לאורך כל הדרך.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה