סולוויז אנרגיה סולארית - מערכות סולאריות מתקדמות



מה בני האדם היו יכולים לעשות ללא חשמל? חשמל הפך למקור האנרגיה החשוב ביותר של האדם. באמצעות מוצרים חשמליים שונים, אנחנו מצליחים לשמר ולהכין מזון, לשלוט בתאורה, ליצור לעצמנו פנאי ובידור ולתקשר. עם חברת סולוויז אנרגיה סולארית, אתם יכולים ליהנות מייצור חשמל עצמי, באמצעות אנרגיה סולארית שמקורה בשמש.

קרדיט לתמונות PIXABAY

לנצל את כוחה של השמש

למרות שהיא מרוחקת מאוד מכדור הארץ, אנחנו מרגישים את העוצמה של השמש טוב מאוד, בפרט במדינה כמו ישראל. רוב ימי השנה בישראל קיציים ונקיים מעננים, והחום העז של השמש מורגש על העור שלנו. ההתפתחות הטכנולוגית שלא עוצרת מאפשרת לנו לנצל את הכוח של השמש לייצור של חשמל. אנרגיה סולארית, שמקורה בשמש, יכולה לאפשר הפקה של חשמל. למעשה, מקומות רבים מפיקים כיום חשמל באמצעות מערכות סולארית. המערכות הללו יכולות להתאים להרבה מאוד מקומות. בישראל, שימוש בחשמל מצריך מאיתנו לשלם לחברת החשמל. חברת החשמל, מטעם המדינה, אחראית על הפקת החשמל ועל אספקה שלו לבתים השונים ולמבנים השונים בישראל, וכן לגבייה של התשלומים השונים ממי שצורך חשמל. באמצעות ייצור חשמל עם מערכת סולארית ביתית או מערכת סולארית שמותקנת לצרכים עסקיים, ניתן להנות משימוש בחשמל שאתם מפיקים, מבלי שתצטרכו להיות תלויים בחברת החשמל או לשלם לה.

מה דרוש לכך?

צריך לומר – לא כל אחד יכול להפיק חשמל באמצעות התקנת מערכות סולאריות . לא מדובר על מוצר מסוים שניתן לרכוש אותו ולאחר מכן לבצע בו שימוש מידי, אלא על מערכת שניתן להפיק ממנה את המיטב רק תחת תנאים מסוימים. מכיוון שהמערכת הזאת צורכת את האנרגיה שמקורה בשמש, באמצעות חשיפה אל קרני השמש, הדבר הראשון שדרוש לצורך תפקוד אידיאלי של מערכת סולארית הוא מקום עם חשיפה לשמש שעליו אפשר להתקין את המערכת. ישנם, באופן עקרוני, שני סוגים של מקומות שיש להם חשיפה ארוכה לשמש – שטחים פתוחים וגגות. שטחים פתוחים, בדרום למשל, לא מוקפים בגורמים כאלו ואחרים שיפריעו לחשיפת השמש. גגות מנגד, יכולים להיות בסביבה עם הפרעה לקרני השמש, כמו סביבה עירונית, אך הגובה שלהם יאפשר התקנת גג סולארי, שיורכב מהמרכיבים השונים של המערכת הסולארית.

כיצד זה מתבצע?

מערכת סולארית מורכבת מלוחות ייעודיים, שיודעים להמיר את האנרגיה של השמש לחשמל. הלוחות הללו קרויים לוחות סולאריים או פאנלים סולאריים. הלוחות הללו הם הבסיס לכל מערכת סולארית. כמות הלוחות הסולאריים שירכיבו את המערכת הסולארית תקבע לפי השטח עליו אמורים להתקין את המערכת הסולארית. ככל שהשטח גדול יותר, כך ניתן להתקין יותר לוחות סולאריים על גבי השטח. ככל שיש יותר פאנלים סולאריים, כך ניתן להפיק יותר חשמל מהמערכת. אנשי המקצוע שמתקינים את המערכות הללו יעסקו גם בהתקנה של המערכת, אך לפני זה יעסקו בתכנון ההתקנה. בשלב התכנון, הם ינתחו את השטח שעליו אמורים להיות מותקנים הפאנלים ויבינו מהי הכמות המתאימה ובאיזה צורה יש להציב את הפאנלים.

דווקא בבית פרטי

כששומעים שאפשר להתקין מערכת סולארית בשטח פתוח, המחשבה על התקנת מערכת סולארית לבית עשויה להתערער, שכן גג של בית, גדול ככל שיהיה, לא רחב כמו שטח פתוח. התקנת מערכת סולארית מומלצת דווקא בבית פרטי. ייצור החשמל באופן פרטי, על הגג של הבית, מאפשר לכם להפוך את צריכת החשמל בבית שלכם לעסק לא יקר בטווח הארוך, שכן תוכלו לייצר את החשמל לעצמכם או למכור אותו לחברת החשמל.

התקנה בטוחה

כאשר מתעסקים עם מערכות שונות, הדורשות התקנה על הגג, חשוב לוודא שההתקנה מתבצעת באופן בטיחותי. מערכת סולארית כוללת את הפאנלים החשמליים כאמור. הם בעלי משקל ועשויים להיות מותקנים לפעמים בזווית. התקנה לא בטוחה יכולה לגרום לפאנלים הללו לקרוס. במקרה הפחות גרוע, המערכת לא תעבוד ובמקרה הכי גרוע, נזק ייגרם לאדם או לרכוש.

להתחיל לנצל את היתרונות לטובתכם

היכולת להפוך את האנרגיה הסולארית, שמסופקת לכולנו באופן טבעי מהשמש, לאנרגיה חשמלית, היא דבר משמעותי מאוד מבחינת האדם. לאדם הממוצע זה מאפשר להתחיל לייצר חשמל באופן עצמאי ולחסוך הרבה מאוד כסף, תוך שמירה על הסביבה בתהליך שאינו נחשב למזהם. סולוויז מערכות סולאריות יאפשרו לכם התקנה מקצועית, יעילה ובטוחה של מערכת סולארית לבית.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה