סורון – ליהנות מהשטח בצורה בטוחה



עם השנים, אנחנו יכולים לראות התפתחות רבה בכל מה שקשור לכלי רכב ממונעים, בין אם מדובר בכלים המיועדים למבוגרים ובני נוער ובין אם מדובר בכלים המיועדים לילדים לצורך רכיבה בפארקים, שמורות טבע ובמקומות אחרים.

קרדיט לתמונה FREEPIK

ההתפתחות נובעת הן משינויים טכנולוגיים המאפשרים זאת והן מהעובדה שעם השנים היכולות הטכניות, היצירתיות וכן הדרישות השתנו. לכן, אפשר למצוא היום הרבה יותר ממונעים לילדים מאשר היה לפני עשרים או שלושים שנה.

ממונעים לילדים הם כלים מאוד פופולאריים היום, וניתן למצוא דגמים וסוגים שונים שלהם. בין אם זה אופניים, אופנועים, טרקטורים ועוד. כמובן שלא מדובר בכלים ממונעים כפי שאנחנו מכירים אותם מעולם המבוגרים, אלא כלים הרבה יותר קטנים, עם מנוע חשמלי סטנדרטי שיכול להגיע למהירות נמוכה מאוד ולא מסכן את הילד הרוכב. יחד עם זאת, כל הורה צריך לנהוג ברמה של אחריות ולספק לילדים שלו קסדה ואמצעים אחרים שיוכלו להגן עליהם בזמן הרכיבה.

לעומת ממונעים לילדים, אפשר למצוא כלים אטרקטיביים מאוד לרכיבת שטח עבור מבוגרים ובני נוער המתעניינים בכך. מדובר על כלים שיכולים להגיע למהירויות גבוהות יחסית ולכן גם צריך לנקוט במשנה זהירות בשביל לרכב עליהם ולהשתמש בהם בצורה בטוחה.

דוגמא לכך, הוא סורון, אופנוע שטח חשמלי בו ניתן להשתמש במסלולי שטח ביערות, דיונות, שמורות טבע ובמקומות אחרים. המבנה שלו דומה לאופנוע שטח רגיל, אך להבדיל ממנו, הוא איננו עושה רעש, איננו פולט עשן, וניתן לרכב עליו עד 5 שעות בסינגלים. אופנוע זה יכול להתאים לילדים מגיל 16 ומעלה.

איך רוכשים סורון בצורה נכונה?

בשביל לרכוש אופנוע שטח חשמלי, סורון, בצורה נכונה, צריך תחילה לבחון את המבנה שלו ועד כמה הוא נוח ובטוח לשימוש, מבחינת מבנה הגוף ויכולות הרכיבה של הרוכב הפוטנציאלי. חשוב מאוד שתהליך הבחירה יתבצע באופן כזו שיהיה ניתן להשתמש בכלי בצורה שתשרת את המטרה שלשמה הוא נרכש.

באופן טבעי מי שרוכש סורון, צריך להתנסות ברכיבה לפני כן, בין אם זה בכלי זה ובין אם זה בכלים דומים, על מנת שהוא יוכל להיות בטוח שיש לו את היכולות ואת תחושת הביטחון להשתמש בכלי בצורה סדירה מבלי להיפגע. חשוב כמובן שהוא ידע איך הכלי מתפקד וכיצד יש לטפל בו, בשביל שהוא יוכל להשתמש בו לאורך זמן.

מעבר לכל זה, יש ללמוד את המפרט הטכני של הכלי, בין אם זה לגבי המנוע, מצבי רכיבה, זמן רכיבה מקסימאלי, זמן טעינה של הסוללה, מהירות מקסימאלית וטווחים שניתן להשתמש בכלי.

למי סורון יכול להתאים?

סורון הוא כלי שיכול להתאים לצעירים המחפשים אתגרים, מתעניינים ברכיבת שטח ומחפשים אמצעי וכלי שיכול לשרת אותם לטיולי הרפתקאות בשטח.

כלי זה יכול להתאים לכל מי שרוצה להתנסות ברכיבה בצורה בטוחה, לפני שהוא עובר לכלים הרבה יותר גדולים ומשמעותיים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה