סטאטו דלתות יוקרתיות ומעוצבות



סטאטו הינה היבואנית היחידה בארץ של דלתות היוקרה האילטקיות של חברת Scrigno. החברה עוסקת בייבוא ושיווק של דלתות מסוגים שונים – דלתות כיס, דלתות קו 0, דלתות הזזה, וכן הלאה. בחברת סטאטו מאמינים שדלת היא הרבה יותר מדלת, היא גם דרך לעצב מחדש את המרחב הקיים. הדלת היא פתח, פרקטי ומטפורי, ולכן עליה להתאים לחדר ולאנשים שבו. בסטאטו מציעים מגוון רחב ביותר של דלתות מעוצבות, באינספור סוגים ועיצובים ייחודיים. תוכלו לבחון את ההיצע של החברה ולמצוא את הדלת הכי מזמינה לכם ולכל כל מי שתרצו להזמין עבורו.

קרדיט לתמונות PIXABAY

דווקא דלת

סביר להניח שאין אדם, שאינו עוסק בעיצוב, שיצביע דווקא על דלתות, כאחד הגורמים המשפיעים ביותר על נראות הבית אבל כמעט כולנו שמים לב לדלתות, בין השאר בגלל הנטייה האנושית להתרכז בגבולות בין החוץ והפנים ובין חללים שונים. בעת ביקור בביתו החדש של חבר, ייתכן שלא תשימו לב לצבע המדויק של הקיר או לפרטי העיצוב של הרהיטים, אבל רוב האנשים יזכרו האם שהו בחלל פתוח או בחדר סגור, ובמידה שנתקלו בדלת של סטאטו, את זה אין סיכוי שישכחו.

דלתות מסתובבות

כנראה שלא הקדשתם יותר מדי מחשבה כדי להבין כמה סוגי דלתות קיימים. חישבו רגע על הבית שלכם, על דלת הכניסה, והסתכלו על דלתות הפנים של החדרים השונים. האם הייתם יכולים להחליף את דלת הכניסה לבית בדלתות הכניסה לחדרים? האם לכל חדר בבית מתאימה דלת הזזה? דמיינו את עצמכם הולכים לבית של אדם שאתם לא מכירים: האם הייתם יכולים להסיק על פנים הבית, ואפילו על היושב בתוכו, רק לפי מראָהּ של הדלת? אתם כנראה חושבים שכן. באותה המידה – מי שבא אליכם הביתה יוכל להסיק דברים עליכם רק על סמך דלת הכניסה שלכם. גם אם אתם חושבים שלא.

סביר שאלכסנדר גרהאם בל ידע מה הוא אומר כשאמר שדלת אחת נפתחת אחרת נסגרת. מה שהוא לא ידע זה עד כמה יכולה להיות חשובה הדלת בעיצוב כל החלל של החדר. למשל, דלתות קו אפס (מדובר בדלתות ללא משקוף) יכולות לתפקד כדלתות נסתרות ולהוסיף ממד שלם של מסתורין לחדר. דלתות הזזה שקופות יכולות להוסיף אור טבעי ואשליה של חלל גדול יותר, בעוד דלתות הזזה לא-שקופות מוסיפות לחדר דינמיות, וגם הדלת לא גוזלת מהחלל של החדר. אפשר גם להיכנס יותר לעובי הקורה - דלתות כניסה מעוצבות יהיו מקושרות ליוקרה ולעושר, ודלתות פנים קו אפס ייגרמו לכל החדר להיראות אחיד יותר.

בין אם חשבתם על זה ובין אם מעולם לא – דלתות משאירות רושם. הדלת היא המקום הראשון והמקום האחרון שאנחנו עוברים בו עם כל כניסה וכל יציאה שלנו. היא תוחמת את כל השהות שלנו, ומן הטבע האנושי לזכור את הדבר הראשון והדבר האחרון שאנחנו רואים. בדיוק מהסיבות האלו, דלתות מצריכות מחשבה ועין עיצובית. אז בין אם מדובר בדלתות כניסה קו אפס או דלתות פנים מעוצבות , הדלת אומרת המון על החדר ועל מי שנמצא בו, עוד לפני שנכנסים. מה שהייתם רוצים שיחשבו על הבית שלכם, הייתם רוצים שיחשבו ככה עוד כשמגיעים לדלת, לא ככה?

 

לפני שסוגרים את הדלת...

עכשיו כבר הבנו שדלת היא עולם שלם בפני עצמו – היא הסממן הראשון של כל חלל באשר הוא, ולכן עליה לרמוז משהו בקשר אליו. אצלנו בחברת סטאטו דלתות מציעים לכם סוגים רבים של דלתות פרימיום מעוצבות, איכותניות וחדשניות, שיוכלו להתאים לכל חדר בבית.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה