סטוריבוקס: שירות הצילום שיוצא מהקופסה



המונח "סלפי" הפך למונח שגור בשנים האחרונות, ובין שמדובר בהליכה ברחוב או בצילום באירוע, נראה שיותר ויותר אנשים מעדיפים לצלם את עצמם, מאשר לתת לאחרים לצלם אותם. וכאן בדיוק נכנסת חברת סטוריבוקס לתמונה, תרתי משמע; החברה מציעה ללקוחותיה עמדת צילום לאירועים פרטיים ועסקיים, מה שמאפשר לאורחים להפוך לצלמים של עצמם. עם שירות מקצועי ותוצאות מהממות, השירות סוחף אחריו אנשים רבים, שיכולים לתעד את עצמם מנקודת מבטם הייחודית.

קרדיט לתמונות FREEPIK

צילום: freepic

הסיפור מאחוריי סטוריבוקס

צילום אירועים הוא לא דבר חדש בשטח; במשך עשרות שנים אנשים צולמו על ידי צלמים מקצועיים, ועצרו לפוזות המסורתיות, בין מנה למנה ובין ריקוד לריקוד. נכון, הצילומים האלו לא ייעלמו מהשטח בזמן הקרוב, אבל חברה ייחודית אחת החליטה לתת טוויסט למסורת האהובה.

במקום צלמים בלבד, שעוברים בין אורחים ומצלמים אותם בשלל תנוחות מבוימות, בסטוריבוקס האורחים הם הצלמים של עצמם. מייסדי החברה רצו לתת לאנשים הזדמנות לתעד אירועים מנקודת המבט שלהם, ואין ספק שמדובר בגישה ייחודית. עם עמדת צילום לאירועים של סטוריבוקס, כל אחד יכול להיות צלם למספר שעות, ולתעד את עצמו בצורה יוצאת דופן.

השירות זמין ללקוחות פרטיים ועסקים כאחד, ועם קהל הולך וגדל, הטרנד הזה כאן כדי להישאר.

תא צילום כמו שמעולם לא ראיתם

מזכרות מאירועים שונים מאפשרות לאורחים להיזכר באירועים משמחים, ולחוות מחדש רגעים בלתי נשכחים. כדי לתת לתמונות טאץ' אישי, למה שלא תצלמו אותן בעצמכם? עמדת הצילום של סטוריבוקס מאפשרות לכל מי שנכנס אליהן לצלם תמונות באיכות גבוהה, בלי צורך בכישורים מיוחדים.

כדי לספק את התוצאות הכי טובות, החברה מספקת את כל מה שצריך בשביל הסלפי המושלם: מצלמות איכותיות, תאורת לד מחמיאה, רקע לבן, רקע ירוק, רקע ממותג, שטיח אדום, עמודי תאורה ועמדות הדפסה מהירה. האורחים יכולים להצטלם בעמדת הצילום, להיכנס לפוזת הוליווד, וללחוץ "קליק" בשביל התמונה המושלמת.

וזה לא הסוף; העמדות כוללות שירות הדפסה מהיר, ככה שאפשר לראות את התמונות תוך מספר דקות לאחר הצילום. התמונה לא יצאה לטעמכם? החברים ברקע עשו שטויות? אפשר לצלם מחדש תמונות, ולהדפיס אותן באופן מידי. התמונות מודפסות בפורמט סטריפ של 5*15, וניתן לשלב אותם עם מסגרת קרטון בגוון שחור או חום. בנוסף, המסגרות כוללות פפיון ומגנט, ככה שאפשר לתלות אותן על משטחים מתכתיים שונים.

העמדות המיוחדות מאפשרות ליצור זיכרונות מיוחדים מנקודת המבט של האורחים, ולקחת הביתה מזכרת שאפשר למסגר ולתלות בכל מקום. ואם האורחים לא יודעים בדיוק מה לעשות, סטוריבוקס מצאו פתרון גם לזה: בעמדות מחכים דיילים ודיילות מקצועיים שעוזרים לאורחים שרוצים להצטלם, ולא בדיוק יודעים איך. אחרי האירוע, בעלי השמחה יכולים ליהנות מכל הרגעים המיוחדים של האורחים שלהם, עם דיסק און קי שכולל את כל התמונות שצולמו בעמדות של סטוריבוקס.

עמדות צילום לעסקים: יש חיה כזאת

צילום באירועים מתקשר לנו בדרך כלל לצילום בחתונות, חגיגות בר ובת מצווה, ואירועים אחרים עם חברים ובני משפחה. אבל, האירועים האלה הם לא האירועים היחידים שנערכים במהלך השנה. אירועים עסקיים שונים הם גם חלק בלתי נפרד מהעולם העסקי, וגם באירועים האלה צריך פעילות ומזכרת שהאורחים לא ישכחו.

השקת מוצרים חדשים, כנס מקצועי, יום גיבוש לעובדים, ואירועים עסקיים ומקצועיים אחרים צריכים טוויסט שיהפוך אותם לבלתי נשכחים, וסטוריבוקס היא המומחית בתחום הזה. חוץ מעמדות צילום לאירועים פרטיים, סטוריבוקס מספקת את השירות גם לעסקים, מכל הסוגים, עבור מגוון אירועים עסקיים.

באירועים עסקיים צריך לשמור על איזון בין מקצועיות ובין כיף, אבל עם סטוריבוקס אין מה לדאוג. עמדות הצילום עבור עסקים, שסטוריבוקס מספקת, מאפשרות להפוך אירועים עסקיים לכיפיים ומקצועיים בו זמנית. ומה בדיוק ההבדל בין העמדות האלה לעמדות צילום פרטי? עמדות צילום עבור אירועים עסקיים כוללות אופציות מיתוג, ככה שעסקים יוכלו לבדל את עצמם מאחרים: עמדות ממותגות, סגנונות צילום שונים, קיר ממותג בהתאמה אישית, ועוד.

כמו באירועים פרטיים, עמדות הצילום לעסקים מבית סטוריבוקס כוללות עמדות לפיתוח והדפסה מהירים של תמונות. הודות לכך, האורחים באירוע העסקים לוקחים איתם תמונות שכוללות את המיתוג הייחודי של עסקים, וזה תמיד דבר טוב.

בעולם התחרותי היום, עסקים צריכים לבדל את עצמם מאחרים, ואין כמו שירות צילום עם קריצה כדי לעשות זאת זה. האורחים יכולים גם להעלות סטורי או תמונה דיגיטלית מהאירוע שיציגו את שם העסק, ובכך עסקים זוכים לחשיפה מוגברת ברשתות חברתיות שונות.

ולא לשכוח תמונות אנימציה

תמונות צבעוניות או תמונות בשחור לבן זה כיף, אבל מה עם תמונות אנימציה? בעולם שבו פילטרים הפכו לנפוצים במיוחד, זה תמיד כיף להפוך את עצמכם לדמות מאוירת. בסטוריבוקס אורחים באירועים יכולים לצלם לעצמם תמונות רגילות ואיכותיות, וגם תמונות אנימציה מיוחדות.

עמדת סלפי של סטוריבוקס כוללות אופציה להנפשות שונות של תמונות, ככה שהאורחים יצאו עם מזכרת מיוחדת פי כמה מתמונות מסורתיות. התמונות זמינות להדפסה בגודל של 10*10 ס"מ, עם מסגרת תלייה. ההדפסה היא לא מידית, כמו עם התמונות הרגילות, אבל האורחים יוכלו להמשיך ליהנות מהאירוע, ולקחת את המגנט שלהם מקיר שמוקדש לתמונות האנימציה.

עם המסגרת אפשר לתלות את התמונות או להניח אותן ברחבי הבית, או לתלות אותה במיקום המסורתי: דלת המקרר. עם סטוריבוקס האורחים הם הצלמים והמעצבים, ויכולים להפוך את עצמם גם לתמונות מונפשות.

שירות צילום עצמי בהתאמה אישית

סטוריבוקס זמינה ללקוחות שלה עבור כל אירוע, כל יום בשנה. אין ספק שתמונות מהוות מזכרת מסורתית ואהובה, והחברה נותנת למסורת האהובה טוויסט מודרני. כדי שהאורחים ייהנו מהתוצרים האיכותיים ביותר, סטוריבוקס מקפידה על האיכות של כל המוצרים והשירותים שלה: החל ממצלמות חדשניות, דרך הדפסה איכותית ועד לשירות של דיילים, הם דואגים להכל.

החברה גם מציעה מגוון של חבילות עבור אירועים עסקיים ופרטיים, ככה שכל אחד יכול לבחור את החבילה שמתאימה לאירוע ולתקציב שלו. אם אתם מחפשים אטרקציה מיוחדת לאירוע הבא שלכם – סטוריבוקס זה בדיוק מה שאתם צריכים. אתם יכולים להיכנס לאתר, או ליצור קשר עם החברה מתי שתרצו, ולתת לאורחים שלכם מזכרת בלתי נשכחת שתלך איתם הביתה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה