סטנדאפ בזום לחברות, עסקים וכל דכיפין



תקופת נגיף הקורונה הביאה איתה צרות שעוד לא הכרנו אבל יחד עם זאת הביאה עלינו שינויים שאם לא הכרנו עד היום אז כנראה שנצטרך להתרגל אליהם בקרוב מאוד, וזה לא הולך להעלם כל כך מהר כמו שכולם חושבים

pixabay

מבין הנפגעים המשמעותיים ביותר ב2020 אפשר למצוא את תעשיית התרבות והבידור המקומית שנפגעה בישראל, כמו בכל העולם, והשביתה לחלוטין את אומני הבמה הכוללים את הזמרים והלהקות, שחקני תיאטרון והופעות סטנדאפ של קומיקאים, אבל אחד מהדברים שלבטח יצאו חיובים הוא שהסטנדאפ והקומדיה עדיין עובדים ופעילים, נכון זה לא כמו שאנחנו רגילים כבילוי אל מול הסטנדאפיסט או הקומיקאי, אבל בימים של וירוס קורונה למינהם צריך להגיד תודה גם על זה.

זה מה שנשאר - זום

אז אין לאף אחד ספק בכלל שאומני הבמה לרבות מוזיקה וסטנדאפ יחזרו ובגדול, אבל מה שנשאר איתנו מכל החוויה זה הזום, מה זה זום..? אז למי שלא מכיר מדובר באפליקצית התקשרות אינטרנטית המאפשר דו שיח בוידאו בריבוי משתתפים און ליין, סך הכל אפשר להגיד שזה סטארטפ לא רע בכלל שהגיע בזמן הנכון ובמקום הנכון, כמובן שלחברת זום יש מגוון גדול ורחב של חבילות שימוש למשתמשים וניתן לבחור בהתאם לצרכים הן עם אישיים והן עם עסקיים.

הכוכב של הסטנדאפ בקורונה – וגם אחרי

את בעיטת הפתיחה ושילוב הזום בסצנת הסטנדאפיסטים המקומית היה ניתן לראות די מהר עם כניסת נגיף הקורונה לישראל, מועדוני סטנדאפ מוכרים, כגון: קאמל קומדי קלאב וקומדי בר שהביאו לתודעה הופעות סטנדאפ לייב בזום כאשר כל אחד עשה זאת בדרכו שלו, בהמשך היה ניתן לראות חברות ועסקים שהמשיכו את פעילותם בתקופת הקורונה (בעיקר חברות הייטק) אשר שברו את שגרת היום יום לעובדים עם הופעת סטנדאפ בזום שמעלה חיוך בכל סיטואציה.

כאמור בשלהי חודש מאי יצאו הנחיות חדשות לציבור עם תחילת הסרת המגבלות, שבה גם עולם הסטנדאפ ייקח חלק ויחזור לבמות בתנאים מגבילים על פי הנחיות משרד הבריאות, אך כפי שזה נראה וכפי שצופן לנו העתיד, הזום פה בשביל להישאר והפוטנציאל העצום שטמון בהופעות סטנדאפ לייב באמצעות הזום רק יכול להוסיף ולהעשיר את הקיים בהופעות הסטנדאפ לייב בבמות ישראל.

 אז נכון...אולי זה לא אותו הדבר והחוויה היא שונה כאשר יושבים בסלון ורואים סטנדאפ במחשב לבין הופעת סטנדאפ בלייב שזה בילוי לכל דבר, אבל...גם האוכלוסייה שיושבת בבית ורוצה לראות מערכוני קומדיה וסטנדאפ זה קהל פוטנציאלי ושוק שדורש התייחסות, אז אם שואלים אותנו...הזום פה בשביל להישאר ובמיוחד בעולם הסטנדאפ, אבל את זה רק זמנים יגידו.

עלויות הופעת סטנדאפ פרטית בזום

העלויות של הופעות כפי שידוע לכולנו שונה ומשתנה בין אומן לאומן וכך גם בין קומיקאי לקומיקאי, אבל...עדיין מדובר על הופעה בזום שבה הסטנדאפיסט במרבית המקרים מרוחק ואיש איש מהצופים בביתו, כך שהעלויות זולות הרבה יותר מאשר הופעת סטנדאפ על במה כמו שכולנו מכירים, אנו ממליצים טרם הזמנת הסטנדאפיסט לעשות סקר שוק ובדיקות מקיפות על מנת שתוכל לקבל את הצעת המחיר הרלוונטית עבורך ובעבור הקומיקאי בו הינך מעוניין.

 

הזמנת הופעת סטנדאפ בזום

בטח שאלת את עצמך איך מזמינים הופעה של קומיקאי בזום ומאיפה מתחילים..?! אז אחת הדרכים היא לפתוח גוגל ולהתחיל לחפש קומיקאים אשר מסכימים להופיע בזום, סביר להניח שבמידה ומדובר על ימי שגרה בהם אין נגיף קורונה אז יהיה קושי גדול יותר אך עדיין אפשרי, לעומת זאת בימים של קורונה שמשתוללת ברחובות ישראל סביר להניח שמרבית מאומני הסטנדאפ קומדי הישראל יענו לחיוב להצעות שכאלו.

המקום האולטיבי להזמין הופעת סטנדאפ בזום היא באמצעות פורטל סטנדאפיסט, שהינו הבית של הסטנדאפ בישראל ויכול עזור רבות בייעוץ בבחירת האומן בהתאם לאופי הקהל, מחירים אטרקטייבים וכמובן המטרה הסופית שבשבילה התכנסנו והיא, לעשות סטנדאפ ולא להפסיק לצחוק.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה