סלעית הינה חברת נדל"ן מובילה בישראל, המספקת שירותים איכותיים ללקוחות בשוק הנדל"ן. חברת סלעית, שהוקמה לפני למעלה מ-20 שנה על ידי הבעלים שייקה נפחא, הפכה לחברה מובילה בתחום הנדל"ן, המציעה מגוון שירותים כדי לענות על הצרכים של לקוחותיה.

קרדיט תמונה FREEPIK

 

שייקה נפחא: מנהיג בעל חזון ביזמות נדל"ן

שייקה נפחא הוא הכוח המניע מאחורי סלעית נדל"ן , יזם מוערך עם ניסיון עשיר בענף הנדל"ן. החזון והמנהיגות של נפחא סייעו לצמיחתה והצלחתה של סלעית, מה שהופך אותה למובילה בשוק הנדל"ן הישראלי.

סלעית יזמות נדל"ן: יצירת ערך באמצעות חדשנות

ל-סלעית תרבות של חדשנות שמעריכה יזמות ומעודדת את עובדיה להציע פתרונות חדשניים כדי לענות על צרכי לקוחותיה. צוות אנשי המקצוע המנוסים של החברה מוקדש ליצירת ערך באמצעות חדשנות ומתן שירותים איכותיים ללקוחותיה.

חברת סלעית נדל"ן: מתן פתרונות נדל"ן מקיפים

סלעית היא חברת נדל"ן עם צוות של מקצוענים המוקדש למתן שירותים מותאמים אישית המותאמים לצרכים האישיים של לקוחותיה, מה שהופך אותה ל-one stop shop לכל צרכי הנדל"ן שלך.

סלעית נדל"ן: מחויבת למקצועיות ויושרה

חברת סלעית מחויבת לשמור על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של מקצועיות ויושרה בכל עסקיה. צוות המקצוענים של החברה מסור למתן שירותים איכותיים והבטחת שביעות רצון הלקוח. המוניטין של סלעית בכנות ובאמינות הפך אותה למובילה בתחומה.  חברת סלעית בנתה מוניטין כמובילה בשוק הנדל"ן הישראלי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה