ספק, תשתית ומה שביניהם



מאז שהאינטרנט חדר לחיינו, אנחנו לא יכולים לתאר לעצמנו את החיים בלעדיו. בין אם אנחנו מחוברים דרך מכשיר הטלפון הנייד שלנו ובין אם דרך המחשב, באפשרותנו לבצע מגוון רחב של פעולות הכוללות רכישת מוצרים, תקשורת עם חברים, בדיקת מיילים מהעבודה, תרומות לאגודות, בדיקה של זמני התחבורה הציבורית ועוד. וכדי שיהיה לנו אינטרנט לא צריך הרבה, בעצם רק חבילה הכוללת ספק ותשתית.

קרדיט תמונה FREEPIK

מה ההבדל בין ספק לתשתית?

תמיד אמרו לכם שכדי להתבחר לרשת אתם צריכים ספק אינטרנט ותשתית ואתם לא בדיוק יודעים להבדיל בין השניים? אז בואו נעשה סדר. תשתית האינטרנט היא בעצם המערכת הפיסית שבזכותה אתם יכולים לגלוש. ולכן, אתם מחכים לטכנאי כדי שיבוא ויתקין לכם אותה. אבל זה עוד לא הכול, אתם לא יכולים לגלוש עם התשתית בלבד. ספק האינטרנט מתחבר לתשתית ומאפשר לכם את הגלישה. ניתן להמשיל זאת באמצעות דוגמה מהחיים: לצורך העניין, התשתית היא הכביש והספק הוא הרכב שאותו אתם בוחרים.

חבילות אינטרנט לפי הדרישות שלכם

אחד הדברים המופלאים שיש בעולם האינטרנט הוא שאתם יכולים לבחור חבילות אינטרנט המותאמות לדרישות שלכם. כאשר בוחרים את החבילות המתאימות, כדאי להביא בחשבון כמה דברים:

1.  איך אתם מבחינת תקציב?

זה לא סוד שחבילת האינטרנט שלכם עולה כסף. ולכן אתם צריכים לקבוע מראש כמה תשלמו על החבילה. ודרך אגב, לא תמיד החבילה הזולה ביותר היא גם החבילה המשתלמת. שכן, ייתכן שחבילה זולה אינה כוללת את כל השירותים שאתם צריכים, וברגע שתרכשו אותה תצטרכו לשלם על כל שירות בנפרד. מנגד, אולי כדאי לשלם יותר ולקבל בתמורה את כל השירותים שאתם צריכים.

2. כמה מגה גלישה אתם צריכים באמת?

מחיר החבילות תלוי רבות במהירות הגלישה שהן מספקות. למי שלא גולש הרבה באינטרנט או משתמש יחיד, יספיקו לא אחת 15 או 20 מגה. אבל אם כל המשפחה שלכם גולשת, חשוב להרחיב את מהירות הגלישה. מעבר לכך, אם אתם משתמשים באינטרנט באופן אינטנסיבי, אין טעם לקנות חבילת גלישה קטנה. כי בסופו של דבר אתם עלולים לסבול מאינטרנט איטי לאורך כל הדרך.

3. האם כדאי לכם לקנות ספק ותשתית בנפרד?

ישנם מקרים שבהם משתלם יותר לרכוש תשתית אינטרנט וספק בנפרד. אם לדוגמה, אתם כבר מחוברים לספק מסוים אבל חסרה לכם תשתית, תוכלו למצוא תשתיות איכותיות במחירים משתלמים.

4. האם אתם זקוקים לאינטנרט עסקי או ביתי?

בעלי עסקים ואנשים פרטיים משתמשים ברשת האינטרנט למטרותיהם, וכשאתם בוחרים את חבילת האינטרנט הרצויה עליכם להחליט איזה מסלול מתאים לכם באמת. ספקי אינטרנט מציעים מסלולים מיוחדים לבעלי עסקים, בייחוד אם הם מעסיקים עובדים. אבל גם פרילנסרים זקוקים לא פעם לחיבור לאינטרנט כמו אוויר לנשימה. לצד החבילות העסקיות, קיימות גם חבילות המיועדות לאדם הפרטי והן מאפשרות לכם להשתמש באינטרנט כאוות נפשכם.

5. עם איזו חברה אתם מתכוונים לעבוד?

בין אם אתם בוחרים ספק בלבד ובין אם תשתית, כדאי לבחור את החברה הטובה והמתאימה ביותר. בררו פרטים על החברה, בחנו את השירותים שהיא מציעה והחבילות השונות, וזאת במטרה לקבל את ההחלטה הטובה והנכונה ביותר עבורכם.

מחפשים חבילות אינטרנט משתלמות? מעוניינים לחסוך בזמן ומשאבים ולהתחבר לבד לחבילה המתאימה לכם? בחברת טריפל C אפשר בהחלט לעשות זאת, כי הלקוח הוא שבוחר איך להתחבר בתנאים והדרישות שלו. מעבר לכך, הצוות המקצועי של טריפל C עומד לרשות הלקוחות 24/7 ומעניק מענה מלא לכל שאלה או תקלה. כך שאתם יכולים להרגיש חופשי להתחבר ולהתחיל לגלוש.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה