סרטי מוצר איכותיים שבאמת מוכרים



סרט מוצר הוא סרטון שנועד כדי לקדם את יצירתו או שיווק של מוצר חדש. המוצר יכול להיות בכל תחום ובכל סוג של תעשייה, וסרט המוצר שמלווה אותו יכול לקדם את המוצר בכל שלב בדרך. כך למשל, כאשר חברות סטארט אפ או הייטק רוצות לגייס משקיעים עבור פיתוח מוצר חדש – הן יכולות להפיק סרט מוצר גם בשלב של הרעיון הראשוני. את סרט המוצר הן תוכלנה להציג בישיבות עם משקיעים פוטנציאליים ובכנסים מקצועיים, וכך לקדם את הרעיון שעליו הן עובדות

freepik

סרט מוצר גם מתאים לשלבים מאוחרים יותר בתהליך, כאשר המוצר כבר נמצא בפיתוח או כאשר המוצר כבר מוכן למכירה. בשלבים אלה, סרט המוצר יכול לקדם את תהליך השיווק והמכירה ולהציג כבר את התוצר הסופי.

למעשה, סרטי מוצר באים להחליף את שיטות קידום המכירות הישנות, כמו שימוש במצגות לצרכי גיוס הון, או שימוש בפרסומות בטלוויזיה או ברדיו. את סרט המוצר, לאחר שהוא מופק, ניתן להפיץ בכל מדיה דיגיטלית, ולכן יש לו כוח שיווקי עוצמתי ביותר. 

מהו הכוח השיווקי של סרטי מוצר?

מכיוון שאת סרט המוצר המוגמר ניתן להפיץ באינטרנט, יש לו כוח שיווקי רב. כיום, ניתן להגיע למרבית קהלי היעד של כל מוצר בעזרת שימוש באינטרנט ובכוח של הרשתות החברתיות. אין אדם בישראל כמעט, שלא מחזיק בפרופיל בפייסבוק או באינסטגרם, ולא נוהג לשוטט בהן מדי פעם (לפחות). לכן, ניתן להגיע לרמת חשיפה גבוהה מאוד של המוצר החדש באמצעות הפצת סרט המוצר ברשתות אלה. את ההפצה ניתן לעשות בפרופיל העסקי של החברה, או באמצעות קידום ממומן של פוסטים.

אם סרט המוצר איכותי ואטרקטיבי דיו, הוא יתחיל להפיץ את עצמו בקרב קהלים רלוונטיים ברשתות החברתיות שבהן הוא מוצג. כאשר מבצעים תהליך זה באמצעות קידום ממומן, ניתן לדייק ולמקד עוד יותר את הקהלים שאליהם יגיע הסרט. זאת באמצעות מערכת הפרסום המתקדמת שיש גם בפייסבוק, באינסטגרם וברשתות נוספות. בעזרת מערכות אלה, ניתן להגיע לרמת מיקוד גבוהה מאוד של קהלים, הכוללת גיל, מגדר, תחומי עניין, מיקום גאוגרפי ועוד.

כאשר משווקים את סרט המוצר באופן הזה, ניתן להגיע לרמת חשיפה גבוהה יותר מאשר בכל מדיום פרסומי אחר. מדובר גם בדרך זולה יותר לשווק את המוצר, בייחוד בהשוואה ליצירת סרטון פרסומת לטלוויזיה, למשל.

שימוש בקול ובאנימציה בסרטי מוצר

בנוסף לכך שקל להפיץ את סרטי המוצר במדיה הדיגיטלית, יש לאופי הסרט עצמו כוח שיווקי רב. סרט מוצר הוא למעשה סרטון פרסומת שיכול להכיל כל תוכן שיווקי שרוצים להכניס אליו. מאחר ומדובר בפורמט של סרט, ניתן להציג את המוצר בכל אופן שרוצים, וגם לשלב אפקטים של אנימציה, קול ועיצוב גרפי מותאם אישית. לשילוב של סאונד ועיצוב ויזואלי מרשים יש השפעה רבה על הצופים, ולכן סרטי מוצר מהווים דרך משכנעת ביותר לקדם מוצר חדש. בנוסף לכך, כאשר הפקת הסרטון מתבצעת בצורה איכותית, ובייחוד כאשר משולבים בו אלמנטים גרפיים של אנימציה, הוכח כבר בעבר כי יכולה להיות לו השפעה פסיכולוגית רבה מאוד.

האם להשתמש באנימציה?

סרטי אנימציה שמקדמים מוצר חדש הם אפקטיביים ביותר. כל סרט מוצר יכול לשמש בהצלחה לקידום מכירות ולגיוס משקיעים, אך לסרטי אנימציה במיוחד, יש יכולת שכנוע גבוהה מאוד. אנימציה יכולה להתאים לקהלי יעד בכל הגילאים, ובעזרת שיטות מתקדמות להפקת סרטי אנימציה, ניתן לעשות שימוש בסוגים רבים של הנפשה, החל מאנימציית תלת מימד ועד שימוש באנימציית White Board ובסוגים נוספים.

בשיתוף: וידאו גורו – סרטוניי אנימציה

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה