עדן ברמה – סוויטות עם ג'קוזי וספא



כשמחפשים במילון את הפירוש למילה "רוגע", מוצאים את התמונה של עדן ברמה – סוויטות עם ג'קוזי וספא. כמובן שלא באמת, זו סתם התלוצצות, אבל אין ספק שהמקום יכול להרגיע את כל הסטרס שאתם חוויתם במהלך השבוע. בואו נכיר את המתחם לעומק יותר. אבל קודם, היכן המתחם ממוקם?

צילום אלברט אדות

אם עדיין לא יצא לכם, אתם מוזמנים להכיר את אחד מהיישובים הכי ממגנטי תיירות שקיימים בארץ. התיירות ברמת הגולן מתפרסת על פני אזורים רבים, אבל אין ספק שהיישוב הנקרא חד נס הוא אחד ממוקדי התיירות העיקריים בצפון. ובאמצע יישוב חד נס, שממוקם בצמוד לכנרת, יש לכם את מתחם עדן ברמה – סוויטות עם ג'קוזי וספא לסופ"ש של פינוק מושלם.

סוויטות אבן בעיצוב ירושלמי ביישוב חד נס

במתחם עדן ברמה אתם תמצאו 2 סוויטות, כאשר לכל אחת יש בריכה פרטית וג'קוזי ספא רותח. תקשיבו לנו, מספיק להביט במספר בודד של תמונות של המתחם בכדי להבין עד כמה יפהפה פה. יש לכם נוף לכנרת ולהרי הגולן, בין אם אתם יושבים לאכול או שמא אתם בג'קוזי.

הנוף הנשקף מהמתחם פשוט יפהפה, הוא "יזרוק" אתכם להרגיש כמו באגדה קסומה. עם המון פסטוראליות, פרטיות מושלמת לזוגות ונופים של קסם, המתחם יקבל אתכם גם עבור אירועים מיוחדים. מתחם עדן ברמה מתאים מאוד לזוגות, מה שהופך אותו למושלם עבור הצעות נישואין.

הצעת נישואין ואירועים מיוחדים במתחם עדן ברמה

אם אתם מתכננים להציע בקרוב, אתם מוזמנים להרים שיחת טלפון אל דבורה, שהיא בעצם בעלת הצימרים והסוויטות. היא תתאים עבורכם את הסוויטה עבור הצעת נישואין, ככה שאין סיכוי שבת הזוג תגיד לכם "לא". המתחם מושלם עבור זוגות בפרטיות מוחלטת, אבל אפשר גם 2 משפחות חברים עם ילדים.

כדאי לדעת, יש לכם כאן מיטת קומתיים עבור הילדים. המארחת, דבורה, חמת לב ובעלת ניסיון של הרבה שנים בתחום אירוח הצימרים לזוגות. הסוויטות מפנקות ביותר, נקיות ומצוחצחות. תוכלו למצוא כאן סוויטות אבן מעוצבות ברמות הכי גבוהות, כאלו שבנויות מהאבן הירושלמית הידועה.

עדן ברמה חד נס – דילוג מהמיטה ישר לג'קוזי המבעבע 7\24

כמו שציינו קודם לכן, בסוויטות יש לכם ג'קוזי פרטי משלכם. כדאי לדעת, הג'קוזי נמצא בצמוד ממש למיטה האיכותית, ככה שאתם יכולים לדלג יישר ממנה אל תוך מימיו המבעבעים של הג'קוזי. כמובן, כל סוויטה כאן כוללת אינטרנט חינם, חדרי רחצה מאובזרים, ערוצי לוויין בטלוויזיה, מטבחונים ועוד.

והדובדבן שבקצפת, יש לכם כאן בריכה משותפת לשלושת הסוויטות. הבריכה מוקפת בעץ, ככה שאתם נהנים מכל הפרטיות שבעולם. מסביב לבריכה שנמצאת בחצר, יש לכם מיטות שיזוף עליהן תוכלו לנוח ולשכוח מכל הצרות שבעולם והלחצים. רוצים להפוך את זה למושלם אפילו יותר? הזמינו מראש ובתוספת תשלום את הדיל של צימר לזוג או למשפחה עם ארוחת בוקר. אירוח נעים שיהיה ומשביע!

בשיתוף: EXPLORER - צימר בצפון

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה