עוברים דירה באשקלון



אשקלון, היא עיר חוף במחוז הדרום בישראל. העיר מונה 150,000 תושבים והיא העיר הדרומית ביותר במישור החוף. העיר מונה אוכלוסייה של הרבה זוגות צעירים אשר מגיעים בכל שנה לאשקלון ממחוזות שונים בארץ

צילום: pixabay

זו הסיבה כי הביקוש עבור חברת הובלות באשקלון גדול במיוחד בעונת האביב והקיץ, כאשר משפחות רבות עוברות בעונה זו בגלל הרישום של הילדים לגנים ובתי הספר.

מעבר דירה הוא לא קל ויש להתארגן מראש. עד לפני כמה שנים מעבר דירה היה קשה יותר, היות ושירות זה, לא הה מפותח כמו היום, היות ומשפחות היו נאלצות להתארגן לפחות חודשיים מראש בכל הנוגע לאריזות של התכולה והחפצים האישיים. היום, תרבות ההובלות התפתחה וניתן לקבל שירותים כגון שירות אריזות, שירות קרטונים ומוצרי אריזה מטעם חברת ההובלות, אנשי מקצוע המתמחים בפירוק והרכבה של רהיטים ועוד.

מתברר שמעבר דירה לאשקלון לא חייב להיות סיוט...

ישנן משפחות שנכנסות ללחץ כאשר הן רק חושבות כי תוך זמן קצר הן תצטרכנה לעבור דירה לעיר אחרת. בזכות חברות הובלות באשקלון שיש להן וותק, מוניטין וניסיון, מעבר זה יכול להיות קל. תוכלו להזמין שירות אריזה יום לפני ההובלה, כך שיגיעו אליכם אנשי מקצוע מחברת ההובלות שיגיעו עם קרטונים מקצועיים, שקיות מיוחדות לאריזות מוצרים שבירים, סרטי הדבקה ועוד. כאשר תפקחו על האריזה היא תתבצע במהירות, דיוק ויעילות באמצעות הניסיון והלוגיסטיקה הקפדנית של חברת ההובלות.

הקלו על עצמכם ועל חברת ההובלות ביום המעבר

למרות כל ההקלות שתוכלו ליהנות מהן באמצעות חברת הובלות באשקלון, כדאי כי תקלו גם על חברת ההובלות. לדוגמא, יום הובלה, כדאי כי כל הקרטונים שיש להביל, יהיו ממוקמים בחדר אחד, מה שלא יפריע למעבר של הסבלים. אם יש לכם חית מחמד או ילדים קטנים, שימו אותם אצל חברים או משפחה, כך שהדירה או הבית יהיו עם נגישות נוחה יותר. דאגו לא להכביד עם מוצרים רבים שאין לכם צורך בהם וזרקו חפצים שאינכם מעוניינים בהם או לפחות מסרו אותם לפני תחילת האריזה שתתבצע אם באמצעותכם או אם באמצעות חברת ההובלות.

שירות הובלות לאשקלון –מקצועיות ויעילות במקום הראשון

הובלת דירה זה לא עניין של מה בכך ולכן, יש למצוא את החברה האמינה, המקצועית והיעילה באזורכם. אחת החברות המובילות בתחום הובלות באשקלון, הינה חברת מובילים  מיכאל ובוריס הקיימת שנים ומכילה צוות של עובדים מיומנים הכוללים: סבלים,צוות המתמחה בפירוק והרכבה מקצועי של רהיטים, שירותי הובלה במנוף וצי של משאיות בגדלים שונים המתאימות לכל סוגי ההובלות. לחברה אחריות מלאה וביטוח על התכולה. החברה מעניקה שירות מיוחד למי שעסוק בעבודה ברוב השבוע ומאפשרת ללקוחותיה לבצע הובלות גם בימי שבת, כך שלא יפסידו ימי עבודה. החברה עוסקת בכל סוגי ההובלות באזורים רבים בארץ. תוכלו למצוא מענה 24 שעות ביממה ונציג מטעמנו יוכל להגיע אליכם על מנת להעניק לכם הצעת מחיר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה