האתגרים הטכנולוגיים שהמאה ה-21 מציבה בפני האדם הממוצע הולכים וגדלים ככל שהשנים מתקדמות. נכון להיום מתקפות מקוונות על ידי פושעי סייבר מהוות איום גדול ביותר שמתוח על עסקים, חברות ומדינות שלמות הנמצאות במרחב הגלובאלי. בארצנו הקטנטונת תחום הסייבר עולה למודעות הציבורית בצורה משמעותית במהירות רבה יותר מאשר הרבה מדינות אחרות, זאת בעיקר בשל העובדה שבכל יום מתגלים ניסיונות תקיפה מקוונת המכונים "טרור סייבר" כלפי מדינת ישראל.


האתגרים הטכנולוגיים שהמאה ה-21 מציבה בפני האדם הממוצע הולכים וגדלים ככל שהשנים מתקדמות. נכון להיום מתקפות מקוונות על ידי פושעי סייבר מהוות איום גדול ביותר שמתוח על עסקים, חברות ומדינות שלמות הנמצאות במרחב הגלובאלי. בארצנו הקטנטונת תחום הסייבר עולה למודעות הציבורית בצורה משמעותית במהירות רבה יותר מאשר הרבה מדינות אחרות, זאת בעיקר בשל העובדה שבכל יום מתגלים ניסיונות תקיפה מקוונת המכונים "טרור סייבר" כלפי מדינת ישראל.

קרדיט: FREEPIK

עובדה זו העלתה בשנים האחרונות בארץ ובעולם את הצורך במומחי סייבר וחברות הייטק רבות תרות אחר אנשי מקצוע מהתחום. יחד עם זאת, למרות העובדה שהמודעות לעולם הסייבר עולה וגואה, נכון לימים אלה עדיין חסרים אלפי עובדים בתחום שיוכלו לסייע בפריסת רשת הגנה על גופים ציבוריים וגופים ממשלתיים מפני תקיפות של פושעי סייבר. על פי ההערכות, בשנים האחרונות חסרים בעולם כולו כמה מיליוני עובדים מתחום הסייבר שיוכלו לתת כתף במאבק על הגנת המידע הרגיש של גופים אזרחיים וממשלתיים.

על מנת למקסם את היכולות של הציבור הישראלי והעולמי ולסייע בפריסת רשת הגנה על החברה בכללה, מכללת קורנליוס בחרה לקחת את הנושא ברצינות. באמצעות קורסים תכליתיים, כלים פרקטיים ויעילים, סגל מרצים מהרמות הגבוהות ביותר ויכולת הנגשה של תכנים מורכבים בשפה מונגשת ובהירה, הפכה מכללת קורנליוס למכללה המובילה בארץ בהכשרת לוחמי סייבר.

 קורסי סייבר – שער הכניסה שלך לעולם הסייבר

עולם הסייבר הוא אחד התחומים המרתקים ביותר בשוק העבודה כיום. לא לחינם הביקוש למומחי סייבר גבוה מאוד, ולא לחינם המשכורות בענף ההייטק בכללו הן הגבוהות ביותר בשוק העבודה בישראל. בעולם הסייבר נדרשים המומחים להביא חשיבה יצירתית ומשיכה לתחום. במידה ושני המרכיבים הללו חזקים אצלכם ואתם מוכנים להשקיע ולתת עבודה טובה, ענף ההייטק יקבל אתכם אליו בזרועות פתוחות.

אז איך נכנסים בכלל לתחום הזה? הדרך הבטוחה, המהירה והקלה ביותר להיכנס לעולם הסייבר היא, באמצעות קורסי סייבר שונים שמוצעים בשלל דרכים. אחד המרכזים הגדולים בארץ להכשרת לוחמי סייבר הוא מכללת קרנליוס. במסגרת קורסי סייבר במכללת קרנליוס יקבלו תלמידי הקורסים השונים אלמנטים חשובים וכלים מעשיים יחד עם ליווי של מרצים בכירים מעולם ההייטק, כאלה ששנות הניסיון שלהם באבטחת מידע וניהול רשתות ברמות הכי גבוהות ניכרות עליהם מיד.

 מה התפקידים המבוקשים בעולם הסייבר?

חוקר סייבר: חוקרים אלה אחראיים ההבנה של נקודות התורפה של המערכות המחשביות והדרכים בהן פושעי סייבר עלולים לפרוץ אליהן. חוקרי הסייבר מפענחים כשלים בחומרה ובתוכנה על מנת למנות את הופעתם שוב בעתיד. בנוסף, מנתחים חוקרי הסייבר כל מיני תוכנות זדוניות בשביל להבין את דרכי פעולתן.

מומחה סייבר: תפקיד המומחים למעשה הוא, לתכנן מערכים לטובת אבטחת מידע. מומחי הסייבר מייעצים לארגון בכל הקשור לתחום הסייבר, ובפועל אחראיים על קבלה של החלטות טכנולוגיות וטקטיות.

מגן סייבר: מגני סייבר אחראיים להגן על רשתות, לזהות חריגות ופגיעות אפשריות ולבצע חקירות בשביל למנוע תקיפות אפשריות.

 האם בוגרי הקורסים של מכללת קרנליוס מוצאים עבודה?

בוגרי מכללת קרנליוס הרבים מעידים כאלף עדים על כך שהמכללה מייצרת הזדמנויות עבודה רבות לבוגריה. רבים מבוגרי הקורס כבר זכו להתברג בחברות מפתח ולעשות חיל בכל הקשור לעולם הסייבר ואבטחת מידע. מכללת קרנליוס יושבת באופן אישי עם כל תלמיד על כתיבת קורות חיים, ובאמצעות המלצות והדרכות שונות בוגרי הקורסים מתחילים לממש בפועל במקום עבודתם החדש את כל הידע והניסיון שהם צברו במהלך שעות הלימוד והתרגול.

הקורסים השונים במכללת קרנליוס מסווגים לקהל יעד שונה:

CHCSS + LINUX קורס מיישם הגנת סייבר, הסמכת לינוקס (450 שעות) - קורס אבטחת סייבר למתחילים, המיועד לקהל המבקש לבצע שינוי קריירה, או לחילופין לאלה המבקשים להיכנס לעולם הסייבר ואבטחת המידע.

CHCSS קורס מיישם הגנת סייבר (350 שעות) - גם קורס זה מיועד למתחילים או לקהל יעד שמעוניין לבצע הסבת מקצוע. היקף קורס זה קטן יותר מבחינת שעות הלמידה מפני שזהו קורס מיישם להגנת סייבר בלבד.

CHPTE קורס PT בדיקת חדירות (150 שעות) - קורס אבטחת מידע למתקדמים המיועד לאלו המחפשים לשפר את יכולות ה-PT (בדיקת חדירוּת) ויכולות ה-Python שלהם. קורס זה הוא השלב הבא לבוגרי מסלול CHCSS.

לפרטים כנסו לאתר החברה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה