עורך דין מומחה לתביעת רשלנות רפואית במקרה של מחלת טאי זקס



הורים שנולד להם תינוק עם מחלה מולדת, ניצבים בפני אתגרים רבים, אבל במצב של לידת תינוק עם מחלה חמורה וחשוכת מרפא שגורמת לסבל חמור לתינוק ולהורים, עד למוות המוקדם של התינוק, זהו צער בלתי יתואר.

קרדיט לתמונות PIXABAY

ברוב המקרים, ניתן למנוע סבל שכרוך בלידת תינוק עם מחלת טאי זקס , בזכות הטכנולוגיה הרפואית המתקדמת היום, שמאפשרת זיהוי בזמן של סוגים רבים של מחלות ומומים מולדים, עם בדיקות גנטיות לפני ההיריון, ובדיקות טרום לידה בשלבים מוקדמים ביותר של ההיריון.

חשיבות הבדיקות המוקדמות והייעוץ הרפואי המלא

למרבה הצער, ממשיכים להיות מקרים בהם מיילדים אינם בודקים היסטוריה גנטית, נמנעים מהפניית בני הזוג לבדיקות מתאימות או שהם אינם מייעצים להורים על המשך ההתנהלות המומלץ, אם הבדיקות הניבו ממצאים של סיכון לידת תינוק עם המחלה. אז אם נולד לכם תינוק עם המחלה, חשוב שתתייעצו עם עורך דין מומחה בתחום כדי לפתוח בהליכים ולהגיש נגד האחראים תביעת רשלנות רפואית באבחון טאי זקס.

ייעוץ משפטי לרשלנות רפואית באבחון טאי זקס

חשוב שתפנו לייעוץ משפטי של משרד עורכי דין מצוין לרשלנות רפואית, עם מוניטין מוביל בתחום. לצוות המשפטי שתשכרו את שירותיו יש ידע מעמיק בכל החוקים הנוגעים למקרי לידה בעוולה, והם יפתחו בהליכים משפטיים נגד האחראים, עד להשגת פיצוי הולם שעשוי להגיע למיליוני שקלים. נכון שתביעת נזקים ממוניים, מהותיים ככל שיהיו, לעולם לא יפצו אתכם או את ילדכם על הסבל שאתם עוברים, אבל חשוב למצות את הצדק עם האחראים ולקבל את הפיצוי שיאפשר לכם להתגבר על העומס הכלכלי המוטל על משפחתכם, ושנגרם על ידי איש מקצוע רפואי רשלני.

מהי מחלת טאי-זקס?

מחלת טאי-זקס מסווגת כהפרעה גנטית חמורה שיש לה תסמינים שגורמים לסבל עצום לתינוק. ברוב המקרים, התסמינים מתגלים עד שהתינוק מגיע לגיל חצי שנה, ותוחלת החיים שלו צפויה להגיע רק עד גיל ארבע או חמש. קיימת צורה של המחלה שנקראת טאי זקס מאוחר, שמתבטאת בתסמינים מוקדמים שמאופיינים בתופעות רגשיות או הפרעות תנועה. התסמינים יכולים להיות עדינים ובחלק מהמקרים המחלה מאובחנת רק לאחר שהילד עובר את גיל עשר.

איך עורכי דין לרשלנות רפואית חותרים להשגת הפיצוי שמגיע לכם?

אם הרופא שלכם לא בדק את ההיסטוריה הרפואית שלכם או נמנע מהפנייתכם לייעוץ גנטי ובדיקה מוקדמת, ייתכן שהוא ימצא אחראי למקרה של לידה בעוולה עם מחלת טאי זקס של תינוקכם. עורך הדין שתשכרו את שירותיו מחויב להטיל אחריות על הגורם האחראי על לידה בעוולה ויפתח בהליכים המשפטיים הנדרשים עד להשגת הפיצוי ההולם.אם הצוות המשפטי יקבע שיש לכם עילת תביעה, הוא ינסח את כתב התביעה נגד הרופא או הצוות הרפואי האחראים, וינהל את ההליכים המשפטיים עד לזכייה בפיצויים המגיעים לכם לתשלום כל העלויות הרפואיות שלכם, הכאב והסבל שלכם ושל ילדכם, הטראומה הרגשית הנוגעת להתמודדות עם המחלה, וההכנסה שאיבדתם על מנת לטפל בילדכם.

רשלנות רפואית ניתנת למניעה עם בדיקות מקיפות וייעוץ גנטי לפני ההיריון

ניתן למנוע לידת תינוק עם מחלת טאי-זקס, כשהרופא מקפיד על ביצוע כל הבדיקות הנדרשות, שמתחילות עם בדיקת הרקע הגנטי של ההורים, ההיסטוריה המשפחתית הרפואית, וביצוע בדיקות דם לשני ההורים. בדיקות אלו מסייעות לזוגות לזהות את המחלה עוד לפני הכניסה להיריון, כך שהם יכולים לבחון אפשרויות חלופיות כמו למשל אימוץ או פונדקאות. אם האישה כבר נכנסה להיריון, בדיקות טרום לידה מתבצעות בשבוע העשירי להיריון, כשהפלה היא עדיין אפשרות מעשית.

הימנעות מיידוע הורים לגבי האפשרויות שלהם עלולה להיות מוגדרת כרשלנות רפואית

בדיקה גנטית היא תמיד עניין של שקלול סיכונים ובחירה. בעוד שחלק מהאנשים יבחרו להפיל עובר עם מחלת טאי זקס, אחרים יבחרו להמשיך בהריון, אבל כשהמידע המלא מבדיקות הסקר אינו מתקבל, או שלא מתבצעות בדיקות אבחון מקיפות בזמן, להורים אין את האפשרויות לבחור איך להמשיך להתנהל. במקרים אלו הם חייבים להתמודד עם נסיבותיהם רק בלידה או זמן קצר לאחריה, כשמתברר שנולד להם תינוק עם המחלה, ואפשרויות המניעה כבר אינן רלוונטיות. מסיבה זו, אחריותו של רופא היא לייעץ להורים בתחילת ההיריון או לפניו, וליידע אותם לגבי בדיקות הסקר הזמינות. התנהלות זו נכונה במיוחד להורים שיש להם היסטוריה משפחתית ורקע שמצביעים על סיכונים ידועים ללידת תינוק עם טאי זקס.

הדרכה וליווי של עורכי דין מומחים בתחום

עורכי דין מומחים ברשלנות רפואית בפציעות לידה, יסייעו לכם לאורך כל ההליכים המשפטיים, וחשוב שתמצו את הדין עם האחראים, מכיוון שאסור לרופאים להציב הורים במצב של לידת תינוק שחייו יהיו מאופיינים בכאב מיותר והוא ימות בגיל צעיר, במיוחד כאשר מקצוע הרפואה יודע למנוע זאת. התביעה שעורכי הדין יגישו בשמכם תהיה תביעת לידה בעוולה וחשוב שתיצרו קשר עם עורכי הדין המומחים בתחום בהקדם על מנת שהם יוכלו לסייע לכם להטיל אחריות על הרופא או הצוות הרפואי שהיו אחראים למצב הנורא שנגרם לכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה