עורך דין מקרקעין - מה הוא יוכל לעשות בשבילכם?



בכל הנוגע לקרקעות, נדל"ן, נכסים ושאר שטחים שרוצים לבנות עליהם בתים, או להשתמש בהם לצרכים שונים - מדובר בעניין מורכב וסבוך. כולנו יודעים שנושא קניית דירה או עסק, קנייה של נדל"ן וכלל הנושאים הסבוכים כמו של בניית מבנים, קניית רכוש, חלוקת נחלות, סכסוכי שכנים, השכרת דירה וכולי - כולם יכולים כולל וסבוכים ומלאים חוקים שונים ולא מעט דיונים חוזים ופרצות.

קרדיט תמונה FREEPIK

אם אתם מוצאים את עצמכם מתמודדים עם נושאים שקשורים אל נדלן ומקרקעין - חשוב שיהיה לכם איש מקצוע כמו עורך דין מקרקעין איכותי, מומלץ וכזה שמבין את הצרכים שלכם. בחרו איש מקצוע אשר מתמצא בנדל"ן ויודע מה קורה באזור שלכם או באזור בו תרצו לקנות או השכיר נכס. כיום יש לא מעט עורכי דין שעוסקים בנדל"ן ומציעים את השירות שלהם לציבור הרחב, החל מאנשים פרטיים עד יזמים, חברות וקבלנים.

אבל איך תבחרו עורך דין מומלץ?

עורך דין מקרקעין בתל אביב יוכל לסייע לאנשים במגוון רחב של פעולות, החל מניסוח חוזה להשכרת דירה או למכירת דירה עד מעבר על חוזה מכירה של קבלן, יזם ומוכרי יד שנייה.

פעולות כאלה נחשבות שכיחות ועושים אותן רבים, אבל הם גם מסובכות ודורשות עורך דין שיוכל לעבור על סעיפים בחוזה, יבדוק את סעיפיו, יבצע בדיקות רקע לנכסים ומוכרים כמו עיקולים וכדומה. הוא יוודא כי הכול "כשר" מבחינת העסקה שאתם עומדים לבצע וכי אין סעיפים או בעיות שיכולות לגרום לכם להפסדים.

מלבד הנושאים הסטנדרטיים - עו"ד מקרקעין טוב ואיכותי יסייע בנושאים רבים, החל מליווי וטיפול במגוון עסקאות נדל"ן, עד ייצוג בתים משותפים וליווי בפרויקטים של התחדשות עירונית. הוא יתמחה בהפרת חוזים ותביעות משפטיות, יסייע בעריכת חוזרים מסחריים לחברות ועסקים, יעזור לבצע חלוקה של נחלות, יסייע במקרים של פינוי מושכר, ייצג אתכם במקרים שעליכם לצאת מחוזה שכבר חתמתם עליו, כמו במקרים בהם הבנייה לא הושלמה וכולי.

מצאו את איש המקצוע המתאים שיוכל להציע לכם את כלל השירותים תחת קורת גג אחת ובכך לסייע לכם בכל עסקת נדלן או בכול בעיה או ייצוג הדרוש בנושאים של נכסים וקרקעות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה