מקרקעין הינו תחום משפטי העוסק במכירה, רכישה והקמה של מקרקעין. המשפט בתחום זה מורכב מאוד ודורש מומחיות רבה כדי להצליח. זה כרוך בהמון היבטים כמו בעלות על קרקע, משכנתאות, ביטוח בעלות, כתבי נאמנות ועוד רבים.

קרדיט תמונה FREEPIK

עורך דין מקרקעין הינו חבר במקצוע עריכת הדין ועליהם להיות מודעים היטב לחוקים ולתקנות החלים בתחומם. הם צריכים להיות מסוגלים להבין את החוק כדי לוודא שהם לא מפרים כללים או חוקים.

עורכי דין בתחום הנדל"ן מסייעים ללקוחותיהם בתהליך הקנייה והמכירה של נדל"ן. הם מנוסים בכל ההיבטים של עסקאות הנדל"ן. לרבות משא ומתן, מכירה ורכישה. הם גם מאומנים לקבוע את שווי הנכס, לבצע בדיקת נאותות ולפרש את חוקי המדינה והדרישות המקומיות הנוגעות לעסקאות נדל"ן.

בענף הנדל"ן יש צורך עצום בידע במשפטים. הסיבה לכך היא החוקים והתקנות המשתנים בענף. זה הוביל לכך שהרבה אנשים מחפשים ייעוץ משפטי מעורכי דין. החוק גם ממלא תפקיד חשוב בסיוע לאנשים להבין את זכויותיהם וחובותיהם בעת התמודדות עם ענייני מקרקעין.

דיני מקרקעין:

דיני מקרקעין עוסק בייצוג משפטי בערכאות שונות:

תביעות בגין הפרת חוזה, תביעות בגין ליקוי בניה, דמי שימוש ראויים, דיירות מוגנת או דיירות מפתח, פירוק שותפות במקרקעין, עיקולים במקרקעין, פינוי דיירים,עתירות מנהליות ועוד.

מלבד זאת דיני מקרקעין עוסקים גם בעריכת חוזים, ייצוג קבלנים, קנייה ומכירה של נכסים פרטיים, העברת דירה במתנה (העברת דירה ללא תמורה) ובכל ההסכמים שקשורים לפינוי ובינוי ותמ”א 38.

בנוסף בדיני מקרקעין נמצא את כל תחום המיסוי.

מיסוי מקרקעין – סוגיות מס שקשורות למקרקעין - כולל מס רכישה, מס על דירה שנייה, מס על דירה שלישית ועוד לצד ייצוג מול רשויות המס.

ייצוג מול רשויות רישום המקרקעין - ייצוג מול הגופים המנהלים: קרן קיימת לישראל, מנהל מקרקעי ישראל ועוד.

מלבד זאת, תחום המקרקעין הינו תחום רחב היקף, ומה שהוצג פה זה באמת על קצה המזלג.

איך בוחרים עורך דין מקרקעין?

אם אתם לפני חתימה חוזה על דירה או על קרקע חקלאית או אולי אתם מחפשים עורך דין לפירוק מקרקעין כל מה שעליכם לעשות הוא למצוא עורך דין מומחה בדיני מקרקעין.

אז איך בוחרים עורך דין מקרקעין?

בשיטוט ברשת תוכלו למצוא מבחר ענק של עורכי דין שמתמחים במקרקעין. אך החוכמה היא לבחור בעורך דין שבקיא ברזי החוק כדי שזה יעזור לכם לחתום על העסקה הטובה ביותר בתחום המקרקעין.

לפני שאתם סוגרים עם עורך דין מקרקעין בתל אביב בדקו את הדברים הבאים:

המלצות - קראו המלצות אודותיו מלקוחות קודמים

פסקי דין - היכנסו לפסקי דין שלו, נסו לעמוד בכמה תיקים הוא זכה. מה הם השיקולים והטענות שהוא הציג.

אתר אינטרנט - לרוב אם מדובר בפירמה רצינית של עורכי דין תוכלו להבין זאת מהאתר שלהם. חברה רצינית תשקיע בפיתוח אתר אינטרנט וביצירת תכנים מתאימים וכן תשווק את עצמה בהתאם.

פה לאוזן - הכי טוב זה לבחור עורך דין מקרקעין מה לאוזן, כזה ששמעתם עליו רק דברים טובים

רשום בלשכת עורכי הדין - אל תשכחו לבדוק שהוא רשום בלשכת עורכי הדין ויש לו רישיון לעסוק בעריכת דין.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה