עורך דין פלילי באשקלון



זומנתם לחקירה במשטרה, הפרקליטות החליטה להגיש תביעה פלילית נגדכם לבית המשפט? אם כן, הרי שאתם זקוקים לעורך דין פלילי שייצג אתכם. גורלו של מי שעומד כנגדו אישום פלילי תלוי רבות במיומנותו וניסיונו של עורך הדין המייצג אותו, ובאשקלון פועלים משרדי עריכת דין רבים, שכל אחד מהם יעיד על עצמו כמשרד הטוב ביותר עבורכם. כיצד תדעו לבחור בשעת צרה את עורך הדין אשר באמת ייצג אתכם בדרך הטובה והמקצועית ביותר, זה שיצליח להביא לזיכוי מלא שלכם ולשיקום שמכם הטוב, או להפחית את העונש שיוטל עליכם למינימום האפשרי? לפניכם כמה טיפים ועצות, שיעזרו לכם למצוא את עורך הדין הפלילי הטוב ביותר עבורכם באשקלון.

הסמכה

ראשית, חשוב לוודא שלעורך הדין המייצג אתכם יש הסמכה ותעודות המכשירות אותו לייצג אתכם כראוי. בדקו שהוא מחזיק בתעודת הסמכה מטעם לשכת עורכי הדין, שכן בשנים האחרונות חלה ירידה באחוזי המתמחים אשר עוברים את בחינות ההסמכה של לשכת עורכי הדין. בנוסף לתעודת הסמכה של לשכת עורכי הדין, ודאו שעורך הדין התמחה בתיאוריה ובפועל בתחום הדין הפלילי בו עוסק התיק הנוגע לכם.

 

לא להתמהמה

בכל מקרה בו אתם נחשדים או מואשמים בפלילים חשוב שתקבלו ייצוג משפטי הולם מוקדם ככל שניתן. פנייה לעורך דין כבר ברגע שמזמנים אתכם לחקירה יכולה למנוע מעצר והעמדה לדין, והנחייה של עורך הדין יכולה למנוע מכם לעשות טעויות שיפלילו או יסבכו אתכם, שכן חקירה משטרתית היא חוויה שלא פשוט להתמודד עימה. לכן אין להתמהמה, ויש לפנות בהקדם האפשרי להיוועצות עם עורך דין פלילי מנוסה.

 

 

התמחות מתאימה

עריכת דין הוא מקצוע שנחלק לתחומי התמחות רבים. כאשר אתם מחפשים עורך דין פלילי באשקלון שייצג אתכם, חשוב לבחור בעורך דין המתמחה בפלילים. יתירה מכך, גם המשפט הפלילי נחלק לכמה תחומים וחשוב לוודא שלעורך הדין המייצג אתכם יש הסמכה, ידע וניסיון בתחום הפלילי בו אתם נחשדים, שכן יש הבדל גדול בין עבירות הקשורות להלבנת הון, בין עבירות סמים, ובין עבירות הונאה, אלימות וכן הלאה. ניסיון מוכח בתחום בו עוסק התיק שלכם הוא הכרחי עבור עורך הדין שייצג אתכם, אל תתפשרו על סוגיה זו.

 

מוניטין ורקורד של הצלחות

אתם מעוניינים לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי ממולח, אשר יודע כיצד לייצג את מרשיו בדרך הטובה ביותר. בכדי לוודא שאתם בוחרים בעורך דין מתאים, בדקו את הרקורד שלו, ואת רשימת ההצלחות שלו בשנים האחרונות. כמו כן בצעו חקירה ברשת לגבי המוניטין של עורך הדין ומשרדו, והימנעו מפנייה לעורכי דין שיצא להם שם רע,  או שאין להם רקורד של ייצוג מוצלח בעבר. עורך דין שאין לו רשימת ייצוגים מוצלחים או שהוא חסר את הניסיון המספיק, או שהוא חסר את הכישרון הנדרש, כך או אחרת, עדיף לפנות לעורך דין אחר.

 

משרד גדול או קטן

מי שיכול להרשות לעצמו, ישמח בוודאי לשכור את שירותיו של משרד עורכי דין גדול ומפורסם, אולם זו אינה בהכרח הבחירה הטובה ביותר עבורכם. אם אתם בוחרים במשרד גדול בעל מוניטין, ודאו מראש שמי שינהל את התיק שלכם וייצג אתכם בפועל יהיה אחד מעורכי הדין הבכירים ולא עורך דין זוטר או מתמחה. במשרד קטן סביר להניח שמי שייצג אתכם הם עורכי הדין המובילים את המשרד, וכמו כן, אין חשש שתיקכם ייחשב לתיק זניח שיעמוד בצילם של תיקים חשובים ומתוקשרים יותר. כמו כן, עורכי דין בעלי שם ופרסום כבר עשו את שלהם וביססו עצמם מקצועית, אין להם צורך להוכיח את עצמם, ולעיתים הרעב שלהם למקצוע כבר אינו מה שהיה פעם. לעומתם, עורכי דין צעירים יותר מחזיקים בתשוקה למקצוע ויש להם מוטיבציה גבוהה להצטיין בתחומם, ואלו יעבדו לטובתכם.

 

אינטראקציה אישית

כדי שעורך הדין שלכם ייצג אתכם בדרך הטובה ביותר, חייבת להתקיים ביניכם מערכת יחסים המבוססת על אמון מלא ותקשורת טובה. אתם מצידכם צריכים לספר לעורך הדין את כל מה שידוע לכם, מבלי להסתיר דבר, ומבלי לנסות לייפות את הדברים. עורך הדין מצידו צריך להיות מחויב לעשות כל שביכולתו לזיכוי שלכם או להפחתת העונש שיוטל עליכם, ולשמור על סודיות המידע שאתם מוסרים לו. כדי שהדברים הללו יתאפשרו, צריכה להיות אינטראקציה בינאישית טובה ביניכם ובין עורך הדין. חשוב שתחושו נוח לספר כל דבר ולשאול כל שאלה, וחשוב ביותר שתחושו כי אתם יכולים לתת בעורך הדין שלכם אמון מלא וכי הוא יעשה כל שביכולתו לטובתכם. אם אתם חשים לא בנוח עם עורך דין מסוים, פנו לעורך דין אחר.

 

נגישות וזמינות

חשוב שעורך הדין המטפל בכם יהיה זמין עבורכם, שתוכלו לפנות אליו בשעת הצורך, ושהוא יהיה שם עבורכם כאשר תזדקקו לו. לפני שאתם שוכרים שירותיו של עורך דין, בקשו לדעת כיצד תוכלו ליצור עימו קשר, מהן שעות העבודה במשרד ומה הזמינות שלו ללקוחות. רצוי שתהיה לכם כתובת אליה תוכלו לפנות במקרים דחופים, ושתזכו למענה מהיר עד כמה שניתן בעת צרה. כמו כן, חשוב שתדעו מראש מי עורך הדין שמטפל בכם, כך שתהיה לכם כתובת ברורה לפנות אליה.

 

בחירה מושכלת

לעורך הדין הפלילי שייצג אתכם השפעה מכרעת על חייכם, שכן תיקים פליליים עוסקים בדיני נפשות, והרשעה הגוררת אחריה עונשים כבדים תשפיע על שמכם הטוב, על המוניטין שלכם ועל גורלם של בני משפחתכם. בחרו בעורך דין פלילי מומחה ומנוסה בתחום בו עוסק התיק שלכם, במשרד שמובטח לכם שבו תקבלו את מלוא תשומת הלב ותיוצגו על ידי עורכי הדין המובילים, ובעורך דין שהתקשורת והאינטראקציה בינו וביניכם הן טובות. גם אם פירושו של דבר שהעלויות עבורכם תהיינה מעט גבוהות יותר, התוצאה שווה את ההשקעה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה