עורך דין פשיטת רגל - כך תבחרו נכון



בשלב מסוים בחיים, אנשים רבים נקלעים למצב בו סך החובות שלהם גבוה משמעותית מסך הנכסים ולכן זקוקים לשירותיו של עורך דין פשיטת רגל טוב אשר יסייע להם להסדיר את החובות בדרך יעילה ויעניק להם הגנה מפני הנושים הנושפים בעורפם

freepik

צרכנית אחרת, ביצוע המחקר שלך הוא המפתח.

אם אתה מחפש עורך דין שיעזור לך להתמודד עם סוגיית החובות שעלתה בחייך, יתכן שאתה תוהה כיצד למצוא אותו וכיצד לדעת אם אכן מדובר באדם המתאים לצרכים המשפטיים הספציפיים שלך.

חשוב לזכור כי עורך דין מציע שירות וכי אתה, כצרכן פוטנציאלי של אותו השירות, יכול וצריך להעריך את השירותים המוצעים באותה צורה שבה היית מעריך כל סוג אחר של שירות שאתה מחפש לרכוש. .

כיצד לבחור עורך דין פשיטת רגל?

השלב הראשון בתהליך בחירת עורך דין פשיטת רגל מתאים, אם כן, הוא שלב המחקר. באופן אידיאלי, אתה רוצה להתחיל עם כמה עורכי דין. התחל לערוך את הרשימה על ידי בקשת המלצות מחברים, שכנים ומקורבים.

ענף פשיטת הרגל הוא תחום שבו רבים מפושטי הרגל שעברו דרך עו"ד כזה או אחר, מתביישים בעברם ומנסים להסתירו ככל האפשר, לכן, סביר שהמלצות מהסביבה לא יושגו בקלות אלא יהיו כרוכות במאמץ מסוים.

 מנועי החיפוש והרשתות החברתיות עשויים להיות מקור טוב למציאת עורכי דין העוסקים בתחום חדלות פירעון שבו אתם זקוקים לסיוע. למקורות מקוונים כדוגמת גוגל ופייסבוק יש את היתרון בכך שהם מציגים ביקורות מלקוחות קודמים, כך שתוכלו ללמוד מניסיונם של אחרים כיצד עבדה האינטראקציה שלהם עם אותו עורך דין פשיטת רגל שאתם מאמינם שיציל אתכם מהחובות.

כיצד לדעת אם עורך דין פשיטת רגל שבחרת הוא טוב?

לאחר שהוכנה רשימת עורכי דין פוטנציאליים, אפשר יהיה להתחיל בתהליך ההערכה. מרביתם יציעו לכם ייעוץ ראשוני ללא עלות, וכצרכן מושכל, מומלץ לנצל את מלוא היתרונות הטמונים בכך.

מומלץ להיות מוכנים עם רשימת שאלות כתובה, ולרשום הערות במהלך הייעוץ, כך שתוכלו אחר כך יהיה קל להשוות בין עורכי הדין ברשימה שלכם.

 שאלות חשובות שיש לשאול במהלך הייעוץ הראשוני עם עו"ד פשיטת רגל?

תחומי התמחות: אתה רוצה לוודא כי לעורך הדין שאתה שוכר יש ניסיון בכל הקשור לפשיטות רגל/חדלות פירעון שבו אתה זקוק לסיוע. ישנם תחומי עיסוק רבים בתחום המשפט, ורוב עורכי הדין נוטים לטפל בתיקים בתחומי עיסוק ספציפיים.

עלויות פוטנציאליות: ייעוץ משפטי יכול להיות יקר למדי, ולכן חשוב שתדעו כמה עורך הדין יגבה מכם. במהלך הייעוץ הראשוני, עורך דין אמור לתת הערכה בנוגע לגובה שכר הטרחה, על סמך עובדות המקרה שהוצג בפניו.

יש לקחת בחשבון שאתם מגיעים לפגישת הייעוץ במטרה לשכור עורך דין, כשכלל אין לכם כסף, לכן, יש לייחס חשיבות מיוחדת לגובה שכר הטרחה המוצע ולהפעיל שיקול דעת בין התועלת שתצמח לבין העלות בפועל.

הצוות המטפל בתיק שלך: ישנם עורכי דין פשיטת רגל העובדים בעצמם, ואילו אצל אחרים יש מתמחים ואנשי מנהלה בצוות שלהם או כאלו אשר מעבירים למיקור חוץ חלק מהעבודה לעורכי דין אחרים. רצוי מאוד לוודא מי יטפל בתיק שלך, מכיוון שזה יכול להשפיע הן על איכות השירות שאתה מקבל והן על העלות. חוץ מזה, זה לא כל כך נעים תמיד לשמוע כששואלים את עורך הדין שאלה והתשובה המתקבלת היא הפניית הלקוח לגורם צד ג'.

 תִקשורת. כיצד עורך הדין מתקשר עם לקוחותיו? אם יש לכם שאלה, באיזה דרך עליכם ליצור קשר עם המשרד? מהו זמן התגובה? בעוד שסביר להניח שכל עורך דין יטפל במספר תיקים בכל פעם, התיק שלך הוא בראש סדר העדיפויות עבורך, ולכן עליך לוודא שעורך הדין שאתה שוכר מכיר בכך ומתקשר איתך ללא עיכוב.

שורה תחתונה
לבסוף, בנוסף לקבלת תשובות לשאלות שצוינו הנ"ל, אתה כחייב גם רוצה לוודא שאתה ועורך הדין מתחברים היטב כבני אדם. שאל את עצמך, האם אני מרגיש בנוח עם עורך הדין הזה? האם ארגיש בנוח לשאול אותו או אותה שאלות ולהעלות סוגיות שמעסיקות אותי?
בהצלחה!

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה