עורך דין תאונות דרכים באשדוד: לפיצוי מקסימלי, תשלום על בסיס הצלחה בלבד!



מהו חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים? מה היתרון של פנייה לעורך דין מומחה בתאונות דרכים? כיצד עורך דין מומחה בתחום תאונות דרכים יכול להשיג עבורכם את סכום הפיצוי המקסימלי מחברת הביטוח?

יחצ

מעוניינים לקבל את הפיצוי המרבי בעקבות תאונת דרכים שעברתם? רק עורך דין המתמחה בטיפול בתביעות נפגעי תאונות דרכים אשר לו ניסיון וידע רבים בתחום, יוכל להשיג גם עבורכם את סכום הפיצויים המקסימלי. עורך דין תאונות דרכים באשדוד יגאל וידאל אשר מאחוריו מאות תיקי תביעות מנצחים אשר לטובתם נפסקו סכומי פיצויים מקסימליים, יכול להציע התנהלות מקצועית ויעילה מול חברת הביטוח, גיבוש אסטרטגיה נכונה ובניית תיק מנצח עבור כל לקוח ולקוח וזאת על מנת להשיג את הסכום המרבי בתביעת התאונה שלכם.

עורך דין תאונות דרכים באשדוד לקבלת הפיצוי המקסימלי עבורכם

נכון, זה מקומם, נפגעי תאונות דרכים רבים, מתמודדים מידי שנה מול חברת הביטוח שלהם, הטוענות כי הם אינם זכאים לפיצוי או כי הם זכאים לפיצוי נמוך בלבד וזאת, למרות שביטוח החובה שלהם מקנה להם את הזכות המלאה לקבלת פיצויים משמעותיים על פי חוק הפיצויים לתאונות דרכים.

קבלת פיצויים בעקבות תאונת דרכים

"מאורע שבו נגרם לאדם נזק גוף עקב שימוש ברכב מנועי למטרות תחבורה" כך מוגדרת תאונת דרכים על פי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים. בחוק קיימים שלושה מקרים המוגדרים כתאונת דרכים:

  • "מאורע שאירע עקב התפוצצות או התלקחות של רכב שנגרמו בשל רכיב של הרכב או בשל חומר אחר שהם חיוניים לכושר נסיעתו אף אם אירעו על ידי גורם שמחוץ לרכב"
  • מאורע שנגרם עקב פגיעה ברכב שחנה במקום שאסור לחנות בו"
  • "מאורע שנגרם עקב ניצול הכוח המכני של הרכב ובלבד שבעת השימוש כאמור לא שינה הרכב את ייעודו המקורי"

בשורה התחתונה, כל אדם שנפגע בתאונה המוגדרת על פי חוק הפיצויים לתאונות דרכים, זכאי בקבלת פיצויים.

 

ליווי וייצוג משפטי לנפגעי תאונות דרכים המביא לתביעה מנצחת

תאונת דרכים מטלטלת את חיי הנפגעים וגורמת להם ברוב המקרים לפגיעות גוף בדרגות שונות וכן לטראומה נפשית. אלו מביאות לאובדן כושר עבודה בעקבות זמן ההחלמה הנדרש בשל הפגיעות וזו, עלולה לגרום להם להוצאות כלכליות גבוהות. לכן, על אנשים שעברו תאונת דרכים, ליצור קשר מידי עם משרד עורכי דין המתמחה בתאונות דרכים וזאת, על מנת לאפשר לעורכי הדין, קבלת תמונה ברורה אודות נסיבות התאונה והשלכותיה בעתיד לצורך בניית התביעה.

יתרונות הפניה למשרד עורכי דין לתאונות דרכים

פניה למשרד עורכי דין המתמחה בתאונות דרכים ונזקין באשדוד יכולה לסייע משמעותית לנפגעי תאונות דרכים בבניית תיק התביעה וכן בסיוע בקבלת החלטות (האם לבחור בקבלת סכום הפיצויים אותו מציעה חברת הביטוח של הנפגע או לבחור בהגשת תביעה על סכום גבוה יותר). עורך הדין אף מסייע למיוצגים שלו בתיקי תאונות דרכים להחליט באם לפנות ישירות אל חברת הביטוח או לבחור בהגשת תביעה משפטית כנגדה. רק עורך דין מומחה בתחום תאונות דרכים, יסייע לנפגעי תאונות דרכים בקבלת ההחלטה הטובה ביותר עבורם, ילווה וינחה אותם וימנע טעויות העשויות לעלות להם ביוקר.

להשיג את סכום הפיצויים המקסימלי עם עורך דין תאונות דרכים מומחה

על מנת להתנהל נכון בתביעת הפיצויים מול חברת הביטוח, מומלץ לפנות אל עורך דין מומחה בתאונות דרכים ונזיקין באשדוד סמוך ככל הניתן למועד התאונה וזאת, על מנת למנוע טעויות בדרך ההתנהלות שלכם מול חברת הביטוח ולצורך הגדלה משמעותית של סכום הפיצויים שייפסק לטובתכם. יותר ויותר נפגעי תאונות דרכים, בוחרים לפנות לעורך דין המתמחה בתחום תאונות דרכים וזאת, על מנת להבטיח את קבלת הפיצויים המרביים להם הם זכאים בדרך משפטית באמצעות הגשת תביעת תאונת דרכים כנגד החברה אשר ביטחה את כלי הרכב שלהם בביטוח חובה. רק עורך דין מומחה, בעל ניסיון של שנים רבות בליווי נפגעי תאונות דרכים ואשר צבר שם ומוניטין רבים בתחום, יכול להשיג עבורכם את מלוא הזכויות והפיצויים שלכם.

להשיג את מקסימום הפיצויים מחברת הביטוח עם עורך דין יגאל וידאל

למשרד עורכי דין יגאל וידאל 17 שנות ניסיון בייצוג לקוחות בתחום תאונות דרכים ותביעות נזיקין. מאות לקוחות אשר להם השיג עורך דין יגאל וידאל ידאג עבורך לסכום הפיצויים המקסימלי בתביעת תאונות דרכים, הם הסיבה להפיכתו לאחד המשרדים המובילים בארץ בתחום תאונות דרכים וזאת, הודות לניסיון הידע והמוניטין הרבים אותם צבר המשרד במהלך שנות פעילותו. המשרד עוסק רבות בתביעות תאונות דרכים, תאונות דרכים קשות, עריכת תחשיבי נזיקין במקרי פציעות חמורות או מוות ועוד . הידע והניסיון שלנו בתחום דיני הנזיקין בכלל ובתאונות דרכים בפרט, הופכים אותנו למומחים בניהול משא ומתן מול חברות הביטוח ומאפשרים לנו להעניק ללקוחותינו הרבים ייצוג מנצח בערכאות השונות של בתי המשפט. עברתם תאונת דרכים? רק עם עו"ד יגאל וידאל, תקבלו את הפיצוי המקסימלי ותשלמו על בסיס הצלחה בלבד. זה הזמן ליצור עמנו קשר. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה