עט תקשורת משיקה רשת אתרי תוכן חדשה



משרד עט תקשורת בבעלות איש התקשורת, עמיעד טאוב המתמחה בפרסום ודיגיטל במגזר הדתי ובניהול אתרי תוכן משיק סדרה של אתרי תוכן שונים בנושאים מגוונים. לניהול המדיות מונתה שני דאובה אופנהיים.

עמיעד טאוב

אתרים חדשים ברשת האתרים של משרד הפרסום והדיגיטל עט תקשורת אשר בבעלות איש התקשורת הדתי עמיעד טאוב.

בין האתרים ניתן למצוא אתר ארצי שיסקר את כל הפעילות והחדשות המקומיות ברשויות ובעיריות השונות בישראל, פורטל חדשני של נדל''ן וכלכלה, אתר לדור הבא, ציבור הצעירים בני הנוער והילדים, אתר בריאות ורפואה שיסקר את הפעילות בבתי החולים, הבילויים, פורטל ארצי של תרבות תיירות נופש וצרכנות, לימין, אתר פוליטי שיעסוק בצד הימני של המפה הפוליטית בישראל, וכן פורטל לימודים דתי. במקביל ימשיכו לפעול הפורטלים הוותיקים במגזר הדתי לאומי:לימודתי ודתי רעננה.

את הפורטלים החדשים תנהל שני דאובה אופנהיים ששימשה עד כה כתקציבאית במשרדי עט תקשורת והתמחתה בנושא הדיגיטל ואתרי התוכן וצידה יפעלו כתבים מקצועיים בתחומים השונים.

עמיעד טאוב: בעידן הניו מדיה והדיגיטל  יש חשיבות גדולה להתחדשות. רשת אתרי התוכן שלנו מהווה מענה לצורך של הגולשים והקוראים בתוכן איכותי וממוקד בעידן רב ערוצי. בכוונתנו להקפיד על איכות גובהה של תכנים עיתונאיים להנאת הגולשים וכן לפתח פלטפורמות נוספות''.

עמיעד טאוב  הוא מנכ''ל’‘עט תקשורת‘‘, משנה לראש עיריית מודיעין בהתנדבות,.יו‘‘ר בהתנדבות של עמותת אופק חזרה לחיים העוסקת במניעת רשלנות רפואית, שיפור מערכת הבריאות וליווי משפחות לאחר משבר רפואי, חבר בחבר הנאמנים של הסוכנות היהודית ויו‘‘ר מועצת ראשי הסניפים של הבית היהודי.

להלן הרשימה והקישורים לאתרים החדשים של עט תקשורת:  לימודים | רכילות | פוליטיקה | בילויים | דתי רעננה | נדל''ן| צעירים ונוער| לבריאות |חדשות מקומיות | 

http://www.israellocalnews.co.il/ - מקומי – אתר החדשות המקומיות של ישראל

http://www.israelcalcali.co.il/ - כלכלי פורטל כלכלה ונדל''ן

https://www.rtgs.co.il/    הימין- פורטל חדשות ואקטואליה של הימין בישראל

http://www.entertain.co.il/ - הבילויים - אתר הבילויים של ישראל- פורטל פנאי ונופש

 http://www.israelcelebs.co.il/-סלבס ישראל –אתר הסלבס של ישראל

http://www.israelhealth.co.il/ -לבריאות-פורטל בריאות ורפואה

 https://idangames.co.il/- הדור הבא – פורטל צעיר לבני נוער וילדים

https://www.limod.co.il/- לימודתי – פורטל לימודים לציבור הדתי

https://datilin.co.il/- דתי רעננה, פורטל מקומי לציבור הדתי

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה