עיבוי שפתיים- במראה טבעי והתאמה למבנה הפנים במרכזיים מובילים



מהו טיפול עיבוי שפתיים? מי זקוק לטיפול עיצוב שפתיים? מהם החומרים הפופולריים והבטוחים ביותר המשמשים לצורך עיבוי שפתיים? היכן ניתן לעבור טיפול עיצוב שפתיים על ידי רופאים מומחים לתוצאות מדהימות ללא תופעות לוואי?

freepix

שפתיים הן חלק חשוב באסתטיקת הפנים שלנו והן מושכות אליהן תשומת לב רבה. בשנים האחרונות מכתיבות הסלבריטאיות וכוכבות הרשת את טרנד השפתיים המלאות והבשרניות ובעקבותיהן, יותר ויותר נשים בגילאים שונים בוחרות לעבור טיפול עיצוב שפתיים. חומרי המילוי המבוקשים ביותר לצורך טיפול עיבוי שפתיים הם סוגים שונים של חומצה היאלרונית וסיליקון. לרופאים המומחים של המרכזים האסתטיים אתר דוקטור חן בפריסה ארצית ב:ראשון לציון, אשדוד, בני ברק,  ירושלים, רמת גן, כפר סבא, באר שבע וקריית מוצקין  הצלחה רבה בעיבוי ועיצוב שפתיים עם החומרים המבוקשים בעולם לתוצאות מדהימות.

מהו טיפול עיבוי שפתיים?

לשפתיים תפקיד חשוב בכל הקשור במראה החיצוני שלנו. בין הסיבות המובילות המביאות נשים לטיפולי עיצוב שפתיים ניתן למנות שפתיים דקות, א סימטריה בשפתיים, גבול שפתיים לא ברור או קמטי עישון וקמטים בצדי הפה. טיפול עיבוי שפתיים חשוב לעבור רק אצל מומחה בתחום בעל ניסיון וידע רבים. רק רופא מומחה יוכל להתאים את טיפול מילוי השפתיים שלך למבנה פנייך וזאת להשגת מראה טבעי ותוך בחירת חומרי המילוי הבטוחים והנכונים ביותר עבורך.

חומרים המשמשים לצורך מילוי שפתיים:

  • חומרים זמניים – חומרים הנעלמים לרוב בפרק זמן של 6-12 חודשים לאחר ההזרקה. בין החומרים הנפוצים: קולגן וסוגים שונים של חומצה היאלרונית.
  • קולגן- הוא חלבון טבעי המצוי בגופנו ואחראי על הגמישות והאלסטיות של עורנו. חוסר בקולגן בגוף יוצר קמטים בעור וכדי להחזיר את מרקם העור האחיד והחלק בעור מוזרק קולגן לאיזונם הטבעי של הרקמות בעור.
  • חומצה היאלרונית- חומר המצוי בגופנו באופן טבעי ואחראי לנפח ולמרקם בעורנו. הזרקה במינון נכון, מחזירים את המראה הצעיר והרענן, ללא קמטים ומעניק עיצוב ונפח המתאים בעיקר לטיפולי עיבוי שפתיים.
  • חומרים קבועים- נשארים לזמן רב יותר. החומר היחיד למילוי במקרים אלו הוא סיליקון. סיליקון הוא חומר מלאכותי ולכן הוא עלול להידחות על ידי הגוף ולגרום לזיהומים. הוא אינו נוטה להיספג ולהיעלם כמו חומצות היאלרוניות או קולגן ולכן עלול לנדוד וליצור גבשושיות בתוך השפתיים.

 

יתרונות מילוי שפתיים בחומצה היאלרונית המומלצת על ידי המומחים של אתר דוקטור חן

  • תוצאות מידיות
  • קלה ובטוחה להסרה
  • חזרה מידית לשגרה
  • חומצה היאלרונית
  • חומצה היאלרונית קיימת באופן טבעי בגופנו ולכן משתלבת יפה עם מינימום תופעות לוואי

עיבוי ומילוי השפתיים באמצעות חומצה היאלרונית נחשב לאחד הטיפולים האסתטיים הפשוטים והבטוחים ביותר המביאים לתוצאות מושלמות למראה טבעי ובהתאמה מלאה למבנה פנייך.

טיפול עיצוב שפתיים עם המומחים של אתר דוקטור חן

חולמת על שפתיים מלאות ועבות? מילוי שפתיים והדגשת קווי המתאר שלהן נחשב לאחד מהטיפולים האסתטיים המבוקשים ביותר בקרב נשים רבות בשנים האחרונות וזאת הודות לחומרי המילוי האיכותיים והטבעיים המאפשרים עיצוב שפתיים בצורה בטוחה ללא תופעות לוואי. חומרים אלו מכילים לרוב חומצה היאלרונית ומאפשרים לעצב את השפתיים, להעניק להן נפח ומראה טבעי. זהו פתרון אסתטי המתאים לנשים בכל גיל ביניהן נשים מבוגרות הסובלות מרפיון של השפתיים, איבוד נפח ומקמטוטים באזור הפה. החומצה ההיאלרונית עשירה בלחות והיא משפרת את טקסטורת השפתיים ומסייעת במניעת יובש למראה שפתיים הרמוני וחושני.

יתרונות עיצוב שפתיים באמצעות חומצה היאלרונית

  • מאפשרת עיצוב שפתיים ללא צורך בניתוח
  • הוספת נפח לעיבוי שפתיים דקות
  • תיקון א סימטריה במסגרת השפתיים
  • עידון של זוויות פה שמוטות
  • מילוי קמטים בצדי הפה

טיפול עיבוי שפתיים בחומצה היאלרונית מתאים לצעירות בנות 18 אשר לא מרוצות מעובי השפתיים שלהן או מקווי המתאר שלהן וכן לנשים מבוגרות המאבדות עם הגיל את הנפח בשפתיים וחוות היווצרות של קמטים ושקעים מסביב לשפתיים.

הליך טיפול מילוי חומצה היאלרונית בשפתיים

על עיצוב שפתיים להיעשות על ידי רופא מומחה בעל ניסיון רב בתחום. לפני תחילת הטיפול נערכת פגישת ייעוץ בה מקשיב הרופא לרצון המטופלת ומתאים את הטיפול ואת חומרי המילוי לבקשתה תוך התחשבות מלאה במבנה פניה על מנת להגיע לתוצאות מושלמות וטבעיות. טיפול עיצוב שפתיים באמצעות חומצה היאלרונית מתבצע לאחר אלחוש מקומי בג'ל מרדים. המומחה מבצע את הטיפול בעזרת מחט דקיקה המאפשרת תחילה את עיצוב קווי המתאר של השפתיים ולאחר מכן את ההזרקה לצורך עיבויים למראה שפתיים מלאות ואסתטיות. הטיפול מביא למראה שפתיים מלאות, חושניות ומעוצבות. טיפול מילוי שפתיים מותאם למראה הפנים להשגת מראה טבעי תוך בחירת החומרים הבטוחים והנכונים ביותר עבורך וזאת כדי להשיג מראה טבעי של שפתיים ללא קמטוטים. שפתיים בשרניות, חושניות ללא כאב ולאורך זמן. משך טיפול עיבוי שפתיים אורך כ-20 דקות. לעיתים, יופיעו שטפי דם או נפיחויות אך אלו יחלפו בתוך ימים ספורים מיום הטיפול.

טיפול עיצוב שפתיים עם המומחים של אתר דוקטור חן

אנו מודעים לחשיבות גורם המחיר כחלק מתהליך הטיפול בעיבוי שפתיים ולכן, הייעוץ ניתן בחינם והמחיר נקבע לפי סוג החומר הממלא תוך התחשבות מלאה בצרכי המטופלת. כל הטיפולים מבוצעים בידי המומחים המובילים בתחום עיבוי השפתיים בהתאמה אישית לכל מטופלת להשגת תוצאות מושלמות פעם אחר פעם באמצעות חומרי המילוי הטובים ביותר ובמחיר האטרקטיבי ביותר.

חולמת על מראה שפתיים מלא ויפה? זה הזמן ליצור קשר עם הרופאים המומחים של רשת המרכזים האסתטיים אתר דוקטור חן בפריסה ארצית ולקבוע פגישת ייעוץ ללא תשלום וללא התחייבות וקבלי את כל המידע אודות עיצוב שפתיים בהתאמה אישית לתוצאות מושלמות.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה