עיצוב חנות זה לא משחק – זה משפיע על המכירות



אם אתם מתכננים להקים חנות, או שהבנתם שהגיע הזמן לשנות משהו בעיצוב החנות שלכם, אנו מזמינים אתכם לקחת נשימה עמוקה, להאט את הקצב, ולתת רגע לתובנה הזו לחלחל פנימה: עיצוב חנות מקצועי ישפיע באופן ישיר על המכירות שלכם.

קרדיט תמונה PIXABAY

אנשים קונים מהרגש. יש על זה מחקרים, ולא ניתן לערער על כך. הלקוח שלכם חייב להרגיש בנוח עם הרכישה. ברור, המספרים חייבים להיות הגיוניים, והמוצר או השירות חייבים להיות נכונים ללקוח, ובכל זאת, הוכח פעם אחר פעם כי בסופו של דבר, גם אם הלקוח יודע שהוא יכול לקבל את אותו השירות או המוצר בחנות אחרת, בזול יותר, אם משהו בחנות שלכם גורם לו להרגיש טוב יותר, הוא ירכוש מכם, וישלם יותר. לכן עיצוב החנות שלכם הוא דבר כל-כך חיוני לעסק.

אלמנטים בעיצוב חנות שמוכרת

יש לא מעט אלמנטים בעיצוב. חנות, בית, מסעדה, או כל עסק אחר, צריך להישען לא על הפנטזיה של הבעלים, אלא על המפגש, החיבור, הקשר שבין הפנטזיה הזו לבין האופי של הלקוחות. הגשר הזה, בין החלום שלכם לבין הלב, ואז הכיס של הלקוחות שלכם, נעשה על ידי מעצבי חנות מקצועיים.

מעצב חנויות מקצועי יוכל להציע לכם:

  • למידה משותפת והעמקה ביכולות התאמת העיצוב לצרכים שלכם ולדרישות הלקוח
  • יצירת קו עיצוב אחיד עם המיתוג שלכם כדי לייצר אפקט מיתוג גם ברמת העיצוב עצמו
  • יצירת פתרונות מותאמים כדי לפתור ולמנוע בעיות נפוצות בעסק – לרווחת הלקוחות והעובדים
  • הכנת שרטוטים הכוללים תמחור לאלמנטים השונים – מתקני תצוגה, אביזרים, ציוד וכיו"ב
  • הדמיה של עיצוב החנות בקנה המידה המדויק ובתלת מימד, כדי לקבל תמונה מלאה לפני הביצוע
  • שיח אישי ואפקטיבי להבנת הצרכים של העסק בכדי להתאימם לפתרונות עיצוב יעילים ואטרקטיביים

עיצוב מקצועי מוביל לעלייה במכירות

את תוצאות העבודה עם איש מקצוע בתחום עיצוב חנויות תוכלו לראות באופן מיידי. עם אותם מאמצי שיווק ואותם המוצרים אתם תגלו כי הרווח עולה, כי העסק מוכר יותר. לא משנה אם זה משרד או חנות, כשהעיצוב עובד עם הפסיכולוגיה האנושית, תוך שימוש באלמנטים שמשפיעים על התפיסה של הלקוח שלכם, ומעוררים בו את התחושות שאתם מחפשים בהתאם למוצר או השירות שלכם, הרי מובן מאליו שהמכירות ישתפרו. ממש כמו בקמפיין שיווק נבון.

עיצוב נכון של חנות משפיע על הקונה כבר מהכניסה. העיצוב המתאים מושך לקוחות מהרחוב פנימה לעסק. גם לקוחות שהגיעו במיוחד יושפעו מיד מהחזית וממה שניתן לראות ממנה, כך ששפת העיצוב חייבת לדבר עם הלקוח בצורה הטובה ביותר כבר מהרגע הראשון. עיצוב חנות איכותי מושך את הלקוח הפוטנציאלי מהכניסה ועד לקופה, דרך מפגש עם מענה לצרכים הרגשיים של ובהקשר למוצר או לשירות. לאחר מכן, הוא כבר ירצה לעשות את הרכישה, ללא מאמץ נוסף מצדכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה