עיצוב פנים בדירה משופצת



עיצוב פנים
ישראלים רבים מעדיפים לרכוש דירת יד שנייה על פי הצורך שלהם, כמו לדוגמה דירת 4 או 5 חדרים, דירת גן, פנטהאוז וכו'. יש לכך שתי סיבות עיקריות, האחת היא החשש לרכוש דירה על הנייר שאמורה להיות מוכנה בעוד כמה שנים וזאת לאור העובדה שיש חברות יזמיות אשר נמצאות בקשיים כלכליים ותמיד קיים חשש שהן תקלענה למצב שבו הן לא תסיימנה לבנות את המבנה. אומנם הגורמים הללו מחויבים לתת ערבויות בנקאיות אך גם אם הלקוחות יחלטו אותם, הכסף לא יספיק להם לקניית דירה כיוון שהמחירים עולים כל הזמן. הסיבה השנייה היא שדירת יד שנייה מתפנה בדרך כלל תוך כמה חודשים או עד שנה. בפרק זמן זה בעלי הנכס יכולים להיערך לנושאים כמו תכנון השיפוץ, עיצוב פנים הזמנה של מוצרי חשמל ועוד.

קרדיט תמונה FREEPIK

במקרים האלו לקוחות רבים נעזרים באיש מקצוע שהוא מעצב פנים וזאת כיוון שהוא מציע להם רעיונות מקוריים לניצול נכון של השטח. לאור החשיבה היצירתית שלו, הוא מציע לא אחת ליצור מהפכים במבנה ההנדסי של הבית, להקטין או להגדיל חדרים, לשנות מיקומים, להגדיל חללים. או לדוגמה לתת צביון מיוחד למרפסת על ידי הקמת מקום שהוא ייעודי עבור עציצים ואדניות לגידול פרחים יפהפיים שהם רב עונתיים ומתאימים לכמויות האור והצל במיקום זה. כמו כן פינה לגידול צמחי תבלין ריחניים שיוסיפו המון טעם הן לתבשילים והן לכוסות התה בימי החורף הקרים.

אפשרויות של עיצוב פנים

האפשרויות של נראות הבית הן רבות, בשלב ראשון מסביר מעצב הפנים ללקוחות, מהן האופציות העיצוביות הקיימות על פי הסגנונות העיצוביים המוכרים כמו עיצוב קלאסי, נורדי, מודרני, כפרי, הייטקיסטי ועוד. לאחר שהלקוחות מבינים את ההבדלים ביניהם, הרבה יותר קל להם לקבל החלטות כדי שיתוכנן עבורם בית מרהיב, התואם את הטעם האישי שלהם.

בחירה של סגנון עיצובי

מעצב הפנים מראה להם סרטונים ותמונות של עיצוב פנים בקטגוריה שאותה הם בחרו וכך קל להם הרבה יותר לתכנן יחד את המראה הרצוי של כל אחד מפינות הבית. המטרה היא לתת אופי מיוחד לכל חלל אך עם זאת שתהיה הרמוניה עיצובית בין כל החלקים של הבית המשופץ.

הגדלת החללים בבית

רבים מהלקוחות מעוניינים שהחלל המרכזי של הבית יהיה גדול ככל האפשר. לכן אם יש אפשרות הם מבקשים אישור הנדסי לשבירת קירות מסוימים וכך יוצרים עיצוב פנים שבו המרחב של חדר המגורים, פינת האוכל והמטבח הופך למרכז העניינים של הדירה.

לעיתים יש חדרים קטנים וצמודים אליהם חדרי אמבטיה גדולים מאד או מרפסות שירות. גם במקרה הזה אם יש אפשרות להרחבה, שוברים את הקיר, מגדילים את החדר ובונים קיר חדש אשר מקטין את השטחים שהם נחוצים פחות.

יש גם מקרים הפוכים שבהם מנתבים על ידי עיצוב פנים, שטח של חדר גדול לטובת חדר אמבטיה שהוא קטן מדי ולכן הוא לא מתאים למשפחות של כמה נפשות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה