עכשיו, יותר מתמיד, חשוב לקבל טיפול מסור של מטפלת סיעודית



בחודשים האחרונים נחשפנו לכמה סיפורים מעוררי התפעלות על מטפלים סיעודיים שנותרו לצד המטופלים שלהם גם בתקופת המלחמה וזה מחמם את הלב כאשר אנחנו יודעים כמה מערכות היחסים האלה חשובות בגיל השלישי. מטפלים סיעודיים שרואים במטופלים שלהם משפחה הם חלק בלתי נפרד מהסיפור הישראלי על מטפלים שבאו לישראל ממדינות שונו והפכו לחלק מהמשפחה. מטפלים אלה מפתחים יחסים טובים עם המטופלים שלהם הרבה הודות להשמה מוצלחת שעושים בחברת השמה כמו תיגבור סיעוד, שמחזיקה מאגר גדול שמאפשר לבחור מכל ההיצע את מה שמתאים לכם.

קרדיט תמונה Shutterstock

כשאתם מחפשים מטפלת סיעודית שתתאים לכם ואינכם יודעים מאיפה להתחיל, מומלץ להתייעץ עם המומחים לסיעוד ולטיפול בישראל לאחר עשרות שנים של ניסיון והרבה ידע שנצבר. בכל סניף כזה תוכלו למצוא את המידע שאתם זקוקים לו על מנת להתחיל את ההליכים שנדרשים לצורך התאמת מטפלים ומציאתם וגם הביורוקרטיה שנדרשת כדי להבטיח מתן אישור העסקה מרשות האוכלוסין וההגירה.

איך מתחילים לחפש מטפלת סיעודית מתאימה?

כשנולד הצורך לחפש ליקיריכם מטפל יש להחליט האם אתם מחפשים מטפל ישראלי או זר. בדרך כלל, מטפלים זרים עוברים לגור עם המטופלים שלהם ויש לדאוג להם לאשרות עבודה ושהייה חוקיות כדי שלא יהיו בעיות עם החוק. את ההליכים מתחילים לאחר קבלת ההחלטה בביטוח לאומי שאושר לכם מטפל סיעודי וכעת מה שצריך לעשות הוא לפנות לרשות האוכלוסין שמטפלת בעובדים זרים כדי להגיש את הטפסים המתאימים לאישור. אם תיעזרו בשירותי חברת סיעוד עובדים זרים יהיו קלים יותר לאיתור משום שיש לחברה כזאת מאגר עובדים משלה, חוקיים ובעלי היתרים ואף יעזרו לכם בכל הקשור למסמכים ולאישורים שנדרשים לשם כך.

התאמת מטפלים סיעודיים

המטפלים הסיעודיים הזרים מגיעים ממדינות שונות כאשר לכל אחד מהם יש את המנטליות שלהם ואת התרבות המקומית שממנה באו. יש מטופלים שמרגישים נוח יותר עם מטפלים ממזרח אירופה גם בגלל שפה משותפת, ויש כאלה שאין להם בעיה עם מטפלים זרים מדרום אמריקה או מהמזרח הרחוק. חשוב לוודא שיש שפה משותפת באנגלית או בעברית על מנת להצליח לתקשר עם המטפלים. בדרך כלל, חברת סיעוד מחזיקה גם מטפלים שיכולים לתקשר ולתפקד בישראל עם ידע וניסיון ולכן קל יותר לעבוד אתם. זהו גם היתרון של חברת סיעוד שהיא ממיינת ומאתרת את העובדים הכי מתאימים לעבודה בישראל אצל כל משפחה.

נוחות של בית ותחושה של משפחה

האנשים שבהם תלויים המטופלים צריכים להרגיש נוח בבית של המטופל אבל גם לגרום לו להרגיש מספיק נוח לבקש ממנו את העזרה שנדרשת לו. זה נכון במיוחד אצל מטופלים סיעודיים שאצל מטפלת סיעודית פרטית היא הקשר הכמעט יחיד לעולם והם תלויים בהם בצורה בלעדית כמעט. משום כך כשנעזרים בשירותי חברת סיעוד אפשר למצוא התאמה טובה יותר כבר מההתחלה בגלל ההיכרות המוקדמת של המתאמת עם המטפלת ולכן גם אפשר לשלוח לכם מטפלת שתתאים לצרכים שלכם במדויק. יחד עם העבודה באה גם ההתאמה למשפחה כולה ולכן תקשורת שלהם עם כל בני המשפחה חיונית לעבודה מועילה ונוחה בביתו של המטופל הסיעודי שנזקק לכך.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה