עלעל חולצות מודפסות חולצות במגוון סוגי הדפסות



עלעל חולצות מציעה לכם מגוון רחב של חולצות מודפסות
חולצות בעלות שרוול קצר או ארוך או גופיות סוגי הבדים גם על פי בקשה.
כשאופציה אחת הינה חולצה שמכילה שילוב בין כותנה לפוליאסטר וכן חולצה מבד מאה אחוז פוליאסטר. חולצה פוליאסטר מיועדת להדפסת סובלימציה וכן להדפסה ישירה.

קרדיט תמונה FREEPIK

 כמו כן עלעל חולצות מודפסות מציעה חולצות שמכילות שילוב של חוטים מיועדות רק להדפסה ישירה. השילוב בין פוליאסטר מציד מצד אחד נוחות של הכותנה מצד שני מייתר את הצורך בגיהוץ. אבל אם אתם מתעקשים תמיד אפשר לגהץ וחולצה מגוהצת נראית טוב יותר לכו על זה.

סוגי הדפסות שאנו מציעים

בעיקרון יש הדפסה ישירה של חולצות באמצעות דפוס משי וכן הדפסת באמצעות הדפסה טרנספר כלומר מדפיסים על מצע כלשהו ובהמשך מדביקים את ההדפסה על החולצה

הדפסת ישירה בדפוס משי

בתכלס מדובר על רשת צפופה שמתוחה על מסגרת בגודל של 30 ס"מ על 40 ס"מ
ממסגרת הרשת יוצרים באמצעות עיצוב תבנית כלשהי שאותה אפשר בהמשך להדפיס על חולצות. כאילו פשוט מניחים את הצבע על הרשת מעבירים את הצבע מצד לצד באמצעות מגב ייעודי מעל החולצה ואז הצבע נוחת ברכות על הבד.
בהמשך צריך להעביר את החולצה לחימום בתנור כדי שהצבע יתייבש.
מה הלאה? צרך לחכות מספר דקות כדי שהחולצה תרגיע עם החום ואפשר יהיה ללבוש את החולצה. הדפסת בדפוס משי מיועדת להדפס של כמה עשרות חולצות ויותר. הדפס בכמויות קטנות נעשית בשיטות אחרות.

הדפסת טרנספר סובלימציה והדפסה על מדבקה

לעומת ההדפסה הישירה שבה יש רק שיטה אחת ההדפסה הלא ישירה, העקיפה, יש בה מספר שיטות הדפסה. ההדפסה הוותיקה ביותר בתחום היא הדפסת טנרספר של צבעי פלסטיסול מדפיסים על מצע שדומה לנייר פרגמט.
בהמשך הנייר המודפס מועבר לחולצה באמצעות מכשיר פְְרְס בתכלס מדובר על מכשיר שמשלב חום ולחץ שמשכנע את הצבע לעבור לבד. שיטה זו הייתה ועודנה משמשת בתי דפוס כדי לשלב חולצות להדפסה. נניח יש כמה עשרות בתי ספר בעיר כלשהי. אז מכינים הדפסי טרנספר לכל בתי הספר ובא ילד או הורים ובוחרים צבע חולצה בתכלס גודל כלשהו צבע כלשהו ובהמשך מצמידים לאותה חולצה את סמל בית הספר שבו מבלה הילד. למה לא מכינים מראש? כי אין הערכה מדויקת מה תהיה הצריכה בכל חולצה אז היערכות נכונה יותר עם מלאים
הינה באמצעות הדפסי טרנספר. הדפסת סובלימציה היא חדשה יחסית שוב יחסית.
מדובר על הדפסה על נייר באמצעות מדפסת ומיועדת לבד לבן העשוי מפוליאסטר. כאן זו לא ממש הדפסה על צביעה של הבד על דוגמא ההדפסה.
הצביעה נעשית בשיטה קבועה של טרנספר באמצעות מכבש חום.
שיטה זו והקודמת לה מצריכים הדפסה בכתב ראי כי ההדבקה נעשית
יש גם שיטה נוספת בה מדפיסים על מצע פלסטיק ההדפס נשאר בהמשך על אותה יריעת פלסטיק אבל יריעת הפלסטיק מועברת אחר כבוד כמדבקה לבד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה