על השקעה בהלוואות בין אנשים כבר שמעתם?



שוק ההון חווה בתקופה האחרונה תנודתיות גבוהה וחוסר וודאות שאינו מתאים לחלק גדול מהמשקיעים. לכן, אין זה מפתיע כי רבים מתעניינים בחודשים האחרונים באפשרות של השקעות סולידיות ויציבות יותר. השקעות P2P הידועות גם כהשקעות והלוואות בין אנשים, מהוות את אחת האופציות המובילות ביותר בתחום. בצד אחד ישנם משקיעים שמחפשים אלטרנטיבה יציבה להשקעה בסיכון אשראי נמוך יחסית ובצד השני לווים שנבחרו בקפידה ומחפשים הלוואה שהיא לרוב משכנתאית וישנו נכס שמשעובד לחברת ה P2P.

קרדיט לתמונות FREEPIK

הבטחון בהשקעת P2P

השקעות P2P נחשבות לאופציה טובה עבור משקיעים המתעניינים בהשקעות ללא קורלציה לשוק ההון. חברת טריא שנחשבת כחברה המובילה בשוק מקפידה לסנן את הלווים ואינה מעניקה הלוואות לכל מטרה- זאת כדי להגן על המשקיעים שלה. ההלוואות הניתנות הן משכנתאיות ברובן (בכפוף לחיתום) כך שישנו נכס שמשועבד לטריא וניתן לממש אותו במקרה של אי החזר.השקעה באמצעות הפלטפורמה של טריא היא  בעלת פוטנציאל לתשואה יציבה ומשתלמת בסיכון נמוך יחסית. 

 

כל היתרונות של השקעות עם חברת טריא

ההשקעה עם טריא מתאפשרת גם מסכומי כסף קטנים יחסית של אלפי שקלים בודדים. כך תוכלו לבחון ולהתנסות בפלטפורמת ההשקעה להבין האם מדובר על סוג השקעה שיכול להתאים לכם ובהמשך להשקיע סכומים נוספים. כספי ההשקעה עוברים דרך חשבון נאמנות ומתפזרים בין הלוואות רבות כדי להקטין את הסיכוי לאי החזר. חשוב לדעת כי חברת טריא עוסק בתחום כבר עשור ונכון לסוף חודש פברואר 2023 היא מחזיקה בתיק אשראי בשווי שעולה על 3.42 מיליארד ₪. החברה מפוקחת על ידי רשות שוק ההון והיא נסחרת בבורסת תל אביב מיוני 2022. מעל ל- 60 אלף איש משתמשים בפלטפורמה של החברה ונהנים מפיזור סיכונים יעיל, טכנולוגיה מתקדמת, ממשק משתמש ידידותי וכמובן יכולת לנהל ולעקוב אחר ההשקעות אונליין.

בחברת טריא נשמח לספק לכם את כל המידע על אפיק ההשקעה הסולידי והיציב שלנו. אנו מספקים פלטפורמה מקצועית ונחה לשימוש המאפשרת לכם לבצע השקעהו לעקוב אחריה מכל מקום תוך כדי הקפדה על שקיפות מלאה. לקבלת פרטים נוספים צרו קשר!

אמור לעיל אינו מהווה ייעוץ השקעות או תחליף לייעוץ כאמור המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. אין לראות באמור לעיל התחייבות להשגת תשואה. החברה בפיקוח לפי חוק הפיקוח על השירותים הפיננסים (שירותים פיננסים מוסדרים), תשע"ו 2016. מס' רישיון 58971

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה