על עיצוב האתר, הצבעים ומה שביניהם



אתר אינטרנט אורגני איכותי הוא חלק בלתי נפרד מן השיווק הדיגיטלי. בעולם שבו מרבית הלקוחות משתמשים באינטרנט כדי למצוא כל מה שאפשר להעלות על הדעת, עסקים רבים מוכרחים שיהיה להם לפחות אתר אחד כדי שאפשר יהיה למצוא את השירותים והמוצרים שהם מציעים.

freepik

בניית אתר אינטרנט איכותי כרוכה בהשקעה רבה, אבל היא משתלמת בסופו של דבר כאשר מתקבל אתר איכותי שהוא הפנים של העסק.

מה חשוב שיהיה לנו באתר?

בין אם מדובר במספרה לעיצוב תסרוקות ובין אם במסעדה שבקצה הרחוב, חשוב שיהיה עסק איכותי שיתאים לרוח השירותים והמוצרים שמציעים. כאשר בונים אתר כחלק מפעולת שיווק דיגיטלי, חשוב שהוא יכלול מאפיינים רבים כמו שילוב נכון של מילות מפתח, תוכן איכותי, תמונו, סרטונים, מהירות טעינה וכמובן עיצוב. אתר איכותי המעוצב כראוי יכול למשוך אליו לידים טובים ורלוונטיים שיקדמו את העסק מכל הבחינות.

מה אומרים לנו הצבעים באתר?

כאשר מדברים על עיצוב האתר, מתייחסים למעשה רבות אל הצבעים שלו. כל אחד מבין הצבעים המופיעים באתר מעורר תגובה או רגש כלשהו. הבא נבחן את הצבעים ומשמעותם מקרוב:

  • אדום – ללא ספק אחד הצבעים הבולטים יותר הקיימים, וכאן הוא גם מופיע ראשון ברשימה. האדום נועד למשוך תשומת לב או להזהיר מפני סכנה. באתרים משתמשים בו הרבה פעמים כדי להזהיר מפני דבר מה או על מנת לכוון את הגולש לכפתור מסוים, דוגמת כפתור לביצוע תשלום או השארת פרטים.
  • כתום – בולט קצת פחות מן האדום, ועדיין בולט למדיי. זהו צבע מלא באנרגיות חיוביות ויכול גם להרגיע. הוא מופיע הרבה באתרים שבהם רוצים לעורר תשומת לב, דוגמת עיצוב פנים, מארגני מופעים או בניית אתרים.
  • צהוב – בדומה לכתום, גם זה צבע שמח ומלא באנרגיות. מתאים במיוחד להדגשות בעמודי נחיתה או עמודים חזקים באינטרנט.
  • ירוק – צבע של טבע, בעלי חיים ורוגע. אתרים העוסקים בנושא הבריאות והרפואה המשלימה אוהבים לעשות בו שימוש. הירוק מביא לכל אתר מראה רענן וייחודי.
  • כחול – מדובר באחד הצבעים הנפוצים והאהובים יותר על כולם. רבים מתחברים אל הכחול, כך שמי שרוצה ללכת על בטוח מבחינת עיצוב, יכול לבחור בצבע זה. הכחול הוא צבע מעניין שכן הוא משדר רוגע מצד אחד, אך מצד שני גם ריחוק וקרירות. חברות טכנולוגיות אוהבות להשתמש בצבע הכחול, שכן הוא מעיד על רצינות, סדר וניקיון.
  • לבן – זהו צבע נייטרלי שהשימוש בו בטוח והוא משתלב עם כל הצבעים. הלבן הוא סמל לטוהר ולהתחלה חדשה. זהו צבע שמתאים לכל אחד כמעט.
  • סגול – הסגול הוא צבע של מסתורין ויוקרה. לפיכך, עורכי דין, רואי חשבון ומעצבים אוהבים להשתמש בו.
  • שחור – צבע קודר למדיי, אך בדומה לסגול הוא משדר יוקרה ומסתורין. בדרך כלל משתמשים בו בעסקים שנועדו לשדר עומק ורצינות, ואף משלבים אותו עם צבעים כמו זהב או בורדו להעצמת האפקט.
  • ורוד – צבע הילדות. משתמשים בו בדרך כלל באתרים המיועדים ליולדות וכמובן גם לילדים.

לסיכום, ראינו את הצבעים העיקריים שבהם משתמשים באתרים והתוודענו אל משמעותם. כעת הגיע התור שלכם לבחור את הצבעים המתאימים לכם. מכל מקום, לא מומלץ לבחור יותר מ-3 צבעים כדי לא ליצור עומס רב וגיבוב של עיצובים.

הכירו את הבלוג של אנה

רוצים לדעת יותר על קידום אתרים, עיצוב האתר, הצבעים וכל מה שמתרחש בעולם השיווק הדיגיטלי? הבלוג של אנה הוא המקום לקרוא קצת יותר על הנושא ולהעשיר את הידע. כאן תקבלו מידע על כל מה שהולך וחם בתחום. רוצים לדעת עוד? פנו לאנה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה