עמותת לתת תקווה מלווה ילדים חולים - ומסייעת להם בהתמודדות עם מצבם



קשה לשמוע מדי יום על ילדים צעירים ורכים הסובלים ממחלות קשות, ההופכות את שגרת החיים שלהם ושל משפחותיהם למורכבת. עמותת לתת תקווה הוקמה כדי להיות הכתף התומכת למשפחות האלו, וזהו הזמן שלכם להכיר את פועלה המרגש של העמותה ואף להצטרף אליה לעשייה ולנתינה למען הילדים

קרדיט לתמונות FREEPIK

על אודות עמותת לתת תקווה

עמותת לתת תקווה הוקמה בשנת 2002 כגוף התנדבותי, ומטרתה לסייע לילדים החולים במחלות קשות ולבני משפחותיהם בהתמודדות עם המצב המורכב שהם נמצאים בו. העמותה פועלת בכל הארץ בעזרת מערך המתנדבים שלה, והיא חותרת להגיע לכל ילד חולה ולמשפחתו ולשמח אותם כמה ואיך שאפשר.

כיצד פועלת עמותת לתת תקווה למען הילדים?

הינה כמה דוגמאות לפעילויות שעמותת לתת תקווה עורכת בכל הארץ כדי לשמח את הילדים והמשפחות:

  • סיוע כספי ומימון טיפולים ותרופות – עמותת לתת תקווה מעניקה סיוע כלכלי למשפחות הנקלעות למצוקה בשל המצב שהן נמצאות בו. העמותה גם מממנת באופן מלא או חלקי את הטיפולים של הילד החולה, ועוזרת למשפחות לקנות תרופות שאינן נמצאות בסל התרופות.
  • מחנות נופש והבראה – העמותה מבינה את החשיבות של שבירת שגרה ויציאה לחופשה מרעננת, ולכן היא מקיימת כמה פעמים בשנה מחנות נופש והבראה שמטרתם הנאה מוחלטת והוצאת הדאגות מהראש. העמותה גם מאפשרת למשפחות לנפוש במגוון בתי המלון בישראל וליהנות מחופשה מפנקת במגוון האזורים היפים בארץ.
  • מגשימים לילדים משאלות – לכל ילד יש חלום, בין אם הוא רוצה להיות כבאי או שוטר, לפגוש את כוכב הילדים שהוא צפה בו כל חייו או לקבל במתנה משחק מגניב. את כל המשאלות האלו עמותת לתת תקווה מגשימה, כדי להחזיר את החיוך לפניהם של הילדים ואת התקווה לליבם.
  • סיוע לימודי לילדים – הילדים החולים ואחיהם אינם מצליחים לשמור על מסגרת לימודית רציפה בשל הביקורים או האשפוזים בבית החולים. בשביל לטפל במצב, עמותת לתת תקווה מציידת את בתי החולים ואת הילדים והמשפחות בציוד משוכלל כמו מחשבים ניידים וכיתות מיוחדות בתוך בתי החולים, שבאמצעותם יוכלו כל הילדים לשמור ככל האפשר על שגרת לימודים נורמטיבית.
  • ביקורי חולים באווירה טובה – החזון של עמותת לתת תקווה הוא להפוך את כל השגרה של הילדים החולים ושל המשפחה לנורמטיבית וחיובית ככל האפשר, ולכן המתנדבים של העמותה פוקדים את כל בתי החולים כדי לוודא שאין ילד אחד עצוב במחלקה. המתנדבים עורכים מסיבות יום הולדת, מסיבות לחגים ועוד פעילויות מגבשות וכיפיות שהופכות את הביקור בבית החולים לשמח יותר.
  • עזרה נפשית – עמותת לתת תקווה מספקת למשפחות ולילדים תמיכה נפשית מקצועית כמו עובדים סוציאליים ופסיכולוגים, הן כדי לשפר את הבריאות הנפשית של כולם והן כדי לטפל בעניינים בירוקרטיים במידת הצורך.

עמותת לתת תקווה הגיעה לאלפי ילדים ומשפחות בזכות המתנדבים והתרומות שלה – אתם מוזמנים להצטרף לנתינה ולשרשרת המעשים הטובים ולהתנדב עם עמותת לתת תקווה, או לתרום לה תרומה כספית כדי שהיא תוכל להמשיך את פועלה החשוב ולתת תקווה לילדים החולים ולמשפחותיהם.

סיכום

עמותת לתת תקווה הוקמה בשנת 2002 מתוך חזון לשפר את מצבם הנפשי של ילדים החולים במחלות כרוניות וקשות, ולעזור למשפחות שלהם במידת הצורך. מאז המתנדבים של העמותה פועלים בפריסה ארצית כדי להחזיר את החיוך לפניהם של הילדים החולים ושל משפחותיהם. גם אתם יכולים להצטרף לעשייה בעזרת התנדבות או תרומה כספית.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה