עצמאיים? הנה כמה סיבות טובות להזמין חותמת לעסק



כולם יודעים שהחותמת מוגדרת כפריט המשרדי החשוב ביותר בחיי העסק ובעלי מקצוע מסוימים לא יכולים חוקית או מנהלתית לתפקד בלעדיה. אך האם ידעתם שהחותמת מספקת גם מיתוג איכותי כמעט ללא עלות כלל? זמן להבין כיצד חותמת לוגו מסוגלת לעבוד למען העסק שלכם

freepik

למה צריך לחתום בחותמת?

חתימה היא מעין טביעת אצבע אישית. היא מעניקה תוקף, ממלכתיות ובעולם העסקי גם רושם מקצועי מסוים. בחלק מהמקומות, החתימה תהיה גם חיונית על מנת לספק אישור חוקי למסמכים ולהצהיר באמצעותה על הסכמה או אישורים שונים (כפי שפועלים רופאים, עורכי דין ונוטריונים). ומעל לכל, החתימה היא הדרך המקובלת כיום לשדר מעמד ועמדת כוח והיא תוכל לעשות זאת גם על ידי חותמת שמטביעה את סמל הלוגו שלכם.

יש לזה גם היבט היסטורי

כל חתימה, בין אם זו חותמת רשמית ובין אם חותמת יצירתית, נמצאה מאז ומעולם בשימוש. המלכים והשליטים נהגו עוד בימי קדם לחתום על המברקים והצווים המלכותיים עם אמצעים שונים, על מנת שהנמענים יזהו בפירוש במי מדובר. כיום החותמת כבר איננה משתמשת באמצעים מיושנים כמו הטבעת חותם בשעווה חמה או שימוש בנוצה וכרית דיו, אך היא עדיין נועדה כדי לספק מקוריות לצד עוד כמה וכמה יתרונות לכם וגם ללקוחותיכם.

קביל וחוקי מבחינה משפטית

כל מסמך שמסתיים בחתימה, זוכה לפי החוק לתוקף רשמי ולמעשה הופך את המסמך החתום לקביל ומהימן מבחינה משפטית ופורמלית במדינת ישראל. על פי חוק, כל מסמך משפטי או רפואי שאיננו חתום, נחשב לבלתי קביל. בנוסף, גופים ציבוריים ומוסדיים שיתנהלו ללא חותמת, יגרמו לכל מסמך שעובר תחת ידיהם שלא להיחשב כמקורי, גם אם בפועל המסמך אכן היה מקורי.

הגנה על סודיות ופרטיות

החתימה מאפשרת למדינה להגן על מסמכים אישיים חשובים וגם על אנשים רבים מפני זיופים, התחזות, הונאות ועוד. מסיבה זו, כל בעלי העסקים שאינם עורכי דין או רופאים ורוצים לשלב חותמת, יראו ללקוחותיהם את רמת הרצינות והאמינות האישית שלהם. בנוסף, אם יש לכם עובדים שיודעים שהחותמת שלכם היא סימן מחייב במסגרת נהלי העסק, הדבר ימנע מהם לאשר מסמכים בשמכם או לשלוח אותם אם הם לא חתומים משום שטרם שעברו את אישורכם הסופי.

מיתוג באמצעות החותמת

בשוק אפשר למצוא מגוון חותמות עצום, שיתאים לכל בעלי העסקים, לכל ענף ולכל מטרה. דרך הזמנת חותמת באינטרנט ניתן לבחור בצבע החותמת, התצורה והגודל, כאשר ניתן להזמין גם חותמת לוגו שעוצבה על ידי גרפיקאי ששכרתם או על ידכם באופן אישי ולהשתמש בה לא רק על גבי מסמכים מהארגון, אלא גם על חפצים, מארזים ומכתבים שנשלחים ללקוחות.

שמירה על היררכיה ונהלי עבודה

אם בתוך הארגון או בית העסק שלכם פועלים מספר גורמים שמקבלים החלטות, מומלץ לאפשר לכל אחד מהם להחזיק בחותמת משלו. זה די דומה לבנק, שבו לכל בנקאי או יועץ קיימת חומת משלו וכך אפשר להבין גם מי הנציג שהחתימה בוצעה מולו. אם זהו עסק פרטי שבו רק אדם אחד מקבל את ההחלטות ומאשר את מסמכיו, מומלץ שתהיה חותמת אחת שתאוחסן במקום פרטי, רצוי אפילו במגירה נעולה במשרד.

כפי שקראתם, לחותמת יתרונות רבים והיא כלי חיוני לכל עסק. אם אתם מעוניינים ליצור חותמת חדשה, היכנסו לאתר עדן חותמות והזמינו חותמת לעסק שלכם כבר עכשיו במחיר משתלם.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה