ערבי גיבוש עובדים מאפיינים את עצמם כמועדים אשר העובדים רואים את הדבר ככזה שהם צריכים להגיע אליו. כלומר הם אינם רוצים. אבל דבר זה יכול להשתנות וערבים שכאלו יכולים להפוך לחוויה של ממש. ערבי גיבוש עובדים בשנים האחרונות הפכו לאירוע מהנה ביותר ואף הדבר גורם לכך שחברות ועסקים רבים רואים כיצד העובדים שלהם חוזרים רעבים יותר להצליח במקום העבודה. ערב גיבוש מוצלח מביא לכך שהעובדים לומדים להכיר לעומק אחד את השני ולבטוח בפעילות של כול אחד מהם. במקום מסוים, עסקים אשר נמצאים במשבר מסוים או נכנסים להפסד כלכלי יכולים להרוויח את עולמם מחדש בעזרת יצירת ערב גיבוש עובדים מוצלח.

קרדיט תמונה FREEPIK

מאמר זה מבקש להתמקד בסוגים השונים של ערבי גיבוש עובדים הקיימים כיום. תחום זה הפך למגוון מאוד בשנים האחרונות ויש להבין את האופי של כול סוג אירוע על מנת שתדעו אם הוא מתאים לכם.

הקלאסי- אווירה טובה, אוכל, ריקודים

הצורה הקלאסית ביותר של ערב גיבוש עובדים מתמצה בשלושה מרכיבים פשוטים וחשובים. אווירה טובה, אוכל וריקודים או הפעלה מסוימת. ערבים שכאלו לרוב מתקיימים באולם אירועים או כנסים , אצל הבית של אחד העובדים או אפילו בפארק בלב הטבע. כך העובדים מגיעים על מנת ליהנות מכמה שעות של אוכל איכותי אשר מוכן על ידי העובדים עצמם או על ידי חברת קייטרינג אשר מוזמנת אך המקום. בנוסף נהוג להביא שתייה קלה ואלכוהול על מנת שלאנשי האירוע תהיה אנרגיה לכול אורך הערב. בנוסף ישנו צורך באווירה טובה . דבר זה מושג על ידי הבאת מוזיקה נכונה אשר תגרום לכולם לשמוח ולשכוח מהעומס של החיים לערב אחד. לבסוף העובדים ירגישו משוחררים מספיק על מנת שיוכלו לרקוד וליהנות מהאווירה של האירוע.

האינטראקטיבי- הפעלות, סדנאות וכול מה שמסביב

בשנים האחרונות אנשים רבים הבינו שהמפתח לאירוע מנצח הוא הפעלה של האורחים בדרך מיוחדת ובלתי נשכחת. כך אירועי חברה ויום גיבוש לעובדים רבים סובבים סביב אדם מסוים בעל מקצוע אשר מגיע על מנת לתת לעובדים הזדמנות לעסוק בדבר מה אשר יגרום לכך שיעשו משהו מרגש שלא עשו מעולם. כך ישנן סדנאות אשר מביאות את העובדים למצב בו הם יוצרים יצירה מסוימת, לומדים להכיר את העובדים שסביבם בדרך חדשה. ניתן להפוך את האירוע לספורטיבי ולהביא את העובדים לאולם באולינג או לזירת פיינטבול. ערבים שכאלו הם מומלצים ביותר מכיוון שכלל העובדים מתגייסים ביחד על מנת להשיג מטרה משותפת.

בשביל הנשמה- ספא וטיולים בטבע

הסוג האחרון של האירוע ואולי האיכותי ביותר מתייחס לניסיון לתת לנשמה מרווח מסוים. אנו מתכוונים לערב אשר קושר את עצמו לפעילות מרגיעה בצורה מסוימת או כזאת אשר תגרום לכם לשכוח מהצרות הקיימות בחיי היום יום. כך ניתן לקיים פעילות שכזאת בעזרת יום כיף בספא או בבית מלון בו העובדים מקבלים מסאג'ים ואפשרות להירגע על שפת הים או הבריכה. פעילות נוספת מסוג זה היא ערב גיבוש בטבע. בערבי גיבוש כאלו ניתן ליצור פעילות איכותית בשביל עובדי החברה.

חברת Moreno's מכירה את סוגי האירועים השונים הקיימים כיום ולכן אנו נפעל בצורה מורחבת על מנת שכול אחד מהעובדים יקבל את האפשרות ליהנות מערב שכזה

לסיכום ימי גיבוש מביאים לכך שכול אחד מהם עומד ליהנות מפעילות איכותית למדי אשר תתאים להעדפות האישיות שלו. הפעילות הנכונה תגרום לכך שהעובדים יופיעו עם חיוך על הפנים כאשר הם מגיעים למחרת ליום העבודה שלהם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה