פוליטי – פורטל פוליטיקה ישראלית



הישארו מעודכנים בכל ההתרחשויות הכי אחרונות בפוליטיקה הישראלית, מה קורה בכנסת ומה הן החלטות הממשלה האחרונות.

קרדיט תמונה FREEPIK

הפוליטיקה הישראלית עברה לא מעט תהפוכות בשנה האחרונה עם יציאתו של ראש הממשלה המכהן בעשרת השנים האחרונות וכניסתה של ממשלת אחדות חדשה ומרעננת,

הידיעות לא מפסיקות להגיע והדברים משתנים ללא הרף.

אם אתם מנסים להישאר מעודכנים אך לא מצליחים לעמוד בקצב, זהו בדיוק האתר אליו כדאי לכם להיכנס.

אתר הפורטל פוליטיקה ישראלית מופעל על ידי חברת "עט תקשורת" , עם צוות כתבים מהשורה הראשונה, כתבות המתעדכנות על בסיס יומיומי ומביאות לכם בזמן אמת את העדכונים החשובים ביותר, החל מקורונה ועד למצב עם עזה.

סקרנו בשבילכם את מדורי האתר

חדשות

בישראל כמו בישראל , אף פעם אין מכסה לחדשות. הדברים בארץ החמה משתנים ומתלהטים ברגע, והמידע זורם מכל כיוון. מדור החדשות של האתר פוליטי, עושה לכם סדר ומביא את הידיעות החשובות ביותר, העדכניות ביותר והאמינות ביותר.

כנסת

מעטים אלו הצופים בערוץ הכנסת אך לא מעט פעמים הכנסת שלנו מייצרת פרשיות כאלו ואחרות ופוליטיקאים ישראליים לעד יהיו פוליטיקאים, עם כל המשמעויות הנלוות לכך. המדור מביא מעין תקציר לכל האירועים האחרונים והמעניינים ביותר, מעין תקציר לכל מה שקורה עכשיו בכנסת.

ממשלה

ממשלת ישראל ה36 היא ממשלת חילופים , ראש הממשלה נפתלי בנט הוא האיש שנבחר ברוב קולות לאחר שנים בהן הכנסת הייתה תחת כהונתו של בנימין נתניהו.

לא מעט תהפוכות ידעה הממשלה הזו ויותר מדי סבבי בחירות אשר התישו את האזרחים. כעת הממשלה מתפקדת אל מול האירועים הביטחוניים כמו גם מגיפת הקורונה, ושרי הממשלה עובדים במרץ למען המדינה. מדור האתר סוקר את כל הידיעות האחרונות לגבי חוקים אשר נחקקים , בעיות ודילמות מולם ניצבת הממשלה כעת והפתרונות האפשריים. הישארו מעודכנים.

מפלגות

ממשלת האיחוד אשר נוצרה בשנה האחרונה , מורכבת משלל גווני האוכלוסיה הישראלית, עד כדי כך שמעטים האמינו שתשרוד את הקמת הממשלה. אך היא שרדה וממשיכה לתפקד, החדשות וההתפתחויות מסעירות במיוחד, ולעיתים בלתי צפויות שכן מדובר בהרכב יוצא דופן, ימין עם שמאל, יהודים עם ערבים וכדו.

במדור האתר תוכלו לעקוב אחר כתבות העוסקות בכל אחת מהמפלגות, במצע ובהבטחות אשר ניתנו וקיומן בפועל.

אם ברצונכם לקידום אתר האינטרנט שלכם לחצו כאן

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה