פינוי דירות- כבר לא חייבים לעשות זאת לבד



פינוי דירות זה יום עבודה במקרה הטוב, וכמה ימי עבודה במקרה הרע. בשלב הראשון צריך לארוז, למיין, לפנות, לזרוק ומה לא, ובשלב השני לפנות הכול מחוץ לדירה, שזה שלעצמו מאמץ פיזי לא פשוט גם כאשר יש לצידנו חברת הובלה. בנוסף, צריך לזכור שגם לנסיבות הפינוי יש השפעה לא מבוטלת על הלך הרוח שלנו ועל מצבנו הרגשי, ובפרט כאשר מדובר בנסיבות שאינן משמחות כגון פטירה, אובדן של קרוב, פירוק זוגיות, או אי יכולת לשלם שכר דירה. לכן, בימינו ניתן להסתייע בשירות פינוי דירות מקצועי שבו נשלחים אל הנכס צוות עובדים מיומן, חרוץ, ואמין במטרה לארוז את תכולת הדירה באופן מסודר ואחראי. נשמע כמו חלום? הכירו את חברת "גל הפינויים" החברה שמעניקה שירותי פינוי דירות בכל הארץ.

קרדיט תמונה FREEPIK

מי הם חברת "גל הפינויים" ומהם השירותים שלהם?

חברת "גל הפינויים" היא חברת פינוי העוסקת בפינוי תכולת דירה, המציעה את שירותי הפינוי שלה גם עבור פינוי מחסנים ומקלטים. שירותי החברה ניתנים עבור כל סיבה, בין אם מדובר בפינוי דירת מנוח, מעבר דירה, תופעה של אגרנות, סיום חוזה, פירוק שותפות, פינוי עיזבונות דירה, פינוי אוספים, פינוי עבור מעבר לדיור מוגן, מעבר לבית אבות, ועוד. בנוסף, החברה מעניקה שירות של קניית ירושות ועיזבונות, קנייה של עתיקות, דברי כסף, פורצלנים וזהב. מעבר לכך, צוות הפינוי של החברה תמיד מגיע עם כל הציוד הנדרש, גם כאשר מדובר במקומות בעלי גישה מוגבלת שעבורם נדרש מכשור מתקדם ומנוף לפינוי הרהיטים. כמו כן, כיוון שבסופו של יום, הלקוחות פותחים את דלת ביתם ומעניקים גישה אל היקר להם מכל ואל פרטיהם האישיים, צוות העובדים של "גל הפינויים" נבחר בקפידה וביסודיות כאשר הקווים המנחים של החברה הם אמינות, מוסר, חריצות, ורגישות לצרכי הלקוחות ולנסיבות הפינוי שלהם.

תהליך הפינוי של "גל הפינויים"

שירותי פינוי דירות של חברת "גל הפינויים" הוא תהליך מסודר, מאורגן, ובעיקר יסודי. צוות העובדים של החברה נשלח אל הנכס עם הציוד הנדרש, בין אם מדובר בארגזים, ניילונים, שקיות אשפה, וכמובן משאית הובלה. לאחר מכן, הצוות מתחיל במיון הפריטים ובסימון הארגזים, ככה שהלקוח יידע בדיוק איפה אוחסן כל דבר. כמו כן, חשוב לציין ששום פריט לא נזרק על סמך שיקול הדעת של העובדים, וגם הדברים הקטנים ביותר כגון פתקים, קבלות, או במילים אחרות "קטצ'קס", יאוחסנו בארגז ייעודי שיועבר אליכם לאחר הפינוי, ככה שהנכם יכולים להיות רגועים ובטוחים שכל תכולת הדירה תפונה על שלל גווניה וסוגיה. מעבר לכך, בתום הפינוי צוות העובדים מקפיד על השארת סביבה נקייה, ופינוי הפסולת אל מקום ייעודי ולא אל פחי הבניין, גם כדי לשמור על הפרטיות שלכם, וגם כדי לשמור על הסביבה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה