אם עד היום היינו רגילים להתפנק בחורף רק בשוקו חם ולהתכרבל בשמיכה מול סרט טוב, היום יש עוד כמה דברים שיכולים להפוך את הדברים הקטנים לפינוקים ממש מיוחדים עם המון יתרונות

freepik

אחד מהם הוא שימוש במוצר שנקרא מחמם מגבות חשמלי.

איך עובד מחמם מגבות, עד כמה הוא בטוח ואיך תצליחו לבחור את המחמם המושלם לאמבטיה שלכם, כל מה שאתם צריכים לדעת על המוצר שכבש כל חדר אמבטיה בעולם במאמר הבא.

איך עובד מחמם מגבות חשמלי

מחמם המגבות עובד באמצעות גוף חימום הנמצא בתוך מערכת צינורות, אותה מערכת צינורות מעוצבת בצורה שתתאים לתליית מגבות, הצינורות אטומים למים ועמידים בפני חלודה שעלולה להיווצר בעקבות הצבה קבועה בתוך האמבטיה.

הפעלת מחמם המגבות היא פשוטה וקלה, היא מצריכה רק חיבור ישיר לחשמל (שקע ותקע בטיחות המתאים לחדרי אמבטיה).

בטיחות מחמם המגבות

אחד הדגשים החשובים ביותר לבחירה נכונה של מוצר שנמצא באמבטיה ומופעל על חשמל הוא כמובן נושא הבטיחות, כל מחמם מגבות שאתם רוכשים חייב לעמוד בתו תקן של מכון התקנים, בשום אופן לא מומלץ להזמין מוצרים מסוג זה מכל מיני אתרים בחו"ל שאינם שמים דגש על בטיחות המוצר, אתרים המוכרים מותגים מובילים שאתם מחברים אותם לחשמל את יכולים להיות רגועים ובטוחים שהמוצרים האלו יעבדו בצורה אופטימלית ובטיחותית.

דגשים לבחירת מחמם מגבות

בחירת מחמם מגבות צריכה להיעשות תוך כדי הקפדה על מספר דגשים חשובים.

מחיר

ישנם המון חברות שמספקות בדיוק את אותו המוצר, חשוב לבצע השוואת מחירים ובדיקה היכן אתם מקבלים את המחיר ההוגן והמשתלם ביותר.
המחירים של מחממי מגבות נעים החל מ 90 ₪ למחממי מגבות קטנים, מה שנקרא מוט חימום, אלו מחממי מגבות קטנים יותר שמיועדים לתליית מגבת אחת או מגבות קטנות, ואילו מחמם מגבות גדול יותר בעל 5 מוטות מחירו ינוע החל מ 290 ₪ ועד 800 ₪ למחמם מגבות מקצועי וגדול יותר.

אחריות

חפשו רק מוצר שבו אתם מקבלים תעודת אחריות למשך שנה לפחות. מותגים איכותיים יעניקו לכם גם לכל הפחות 24 חודשי אחריות.

נוחות התקנה

חשוב להתקין את מחמם המגבות בצורה שתתאים לעיצוב של האמבטיה וגם לגישה נוחה לתליית המגבות, ישנם מחממי מגבות שמאפשרים רק הצבה של המכשיר ללא צורך בתלייה על הקיר, כל מה שצריכים לעשות הוא רק להניח אותם, אותם מחממי מגבות מגיעים עם אפשרות לעמידה על הרצפה או לתלייה, החיסרון הקיים במחמם מגבות לעמידה הוא שהמוטות התלייה התחתונים לא יכלו לשמש לתלייה מכיוון והמרחק מהם לרצפה הוא קטן, לכן חשוב למצוא מחמם בעל מרחק סביר מהרצפה למוטה התלייה התחתון.

המאמר באדיבות צור מרקט אתר הקניות המוביל בישראל

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה