פיצרייה באשדוד: איטליה במרחק טעימה



פיצרייה באשדוד היא בילוי מושלם עם הילדים ועם המשפחה, פיתרון מושלם לארוחה חטופה ובעיקר אוכל טעים שעושה חשק לבקר בבירת הפיצה הבינלאומית – איטליה

קרדיט תמונה PIXABAY

יש לה חוף ים משגע, יש בה טיילת יפהפיה, יש בה פארקים רחבי ידיים ובתי מלון מפנקים. למרות כל אלו, אשדוד במשך שנים ארוכות נחשבה ל"חצר האחורית" של ישראל. כשדובר על ערי חוף, המיקוד היה בעיקר בערי מישור החוף הצפוני, דוגמת תל אביב, הרצליה ונתניה. דובר על רצועת החוף של חיפה וקיסריה, אבל אשדוד איכשהו נשארה מחוץ למפה.

בשנים האחרונות מתרחשת באשדוד מהפכה שקטה. המהפכה הזו חוצה תחומים ומזניקה את העיר הדרומית למרכז הבמה בתרבות, בקולינריה, בתיירות, בתחבורה ובתעסוקה. לצד סיורים תיירותיים בין קירות גרפיטי בעיר, סיורים בדיונת החול האחרונה במישור החוף, קניונים ומרכזי קניות חדישים, יש באשדוד קולינריה ששווה להכיר.

בואו ניקח למשל את גזרת הפיצות. פיצרייה באשדוד הייתה בעבר בעיקר פיתרון מיידי למזון מהיר. בשנים האחרונות הגיעו לעיר מגוון רחב של רשתות וכן נפתחו פיצריות בייתיות ומשפחתיות, כך שנוצר מבחר עצום של פיצריות. כל אחת מהן מציעה מגוון עשיר ורחב מאוד של טעמים, תוספות, התמחויות ובעיקר טעמים שכובשים את החיך ועושים חשק לעוד.

בעוד שישנן פיצריות שמפרסמות את עצמן על שלטי חוצות ברחבי העיר, ישנן לא מעט פיצריות באשדוד שדווקא מעדיפות לשמור על פרופיל נמוך ולכבוש את קהל הסועדים דרך הפה, הבטן וחוויית השירות שמוצעת במקום.

כל האפשרויות בעיר אחת

פיצרייה באשדוד יכולה להיות כזו שמציעה פיצה במחירים מוזלים ומכוונת בעיקר למשפחות עם ילדים קטנים. פיצרייה באשדוד יכולה להיות עסק משפחתי שבו המתכון לפיצה המושלמת עובר מדור לדור ונשמר בסודי סודות. ומטבע הדברים פיצרייה באשדוד יכולה להיות גם פנינה קולינרית ששווה להגיע מכל רחבי הארץ כדי ליהנות מהמשולש המושלם, זה שכל ביס בו הוא מעין "בילד אפ" לקראת הביס הבא.

בנוסף, יש באשדוד גם את ההון האנושי. אשדוד מאגדת הרבה מאוד משפחות ממדינות רבות שהחליטו להפוך את העיר לבית. בין אם מדובר בעולים מברית המועצות לשעבר, עולים ממדינות אירופה, אמריקה או אפריקה – באשדוד תמצאו את כולם, לצד אוכלוסיה צברית ששורשיה נטועים עמוק בהיסטוריה של העיר. לכל אחת מהתרבויות יש פיצרייה באשדוד שקולעת בול לטעמים ומזכירה נשכחות מהבתים הקודמים. בדרך הזו אשדוד הופכת עם הזמן להיות כור היתוך, שבו גם באמצעות האוכל כולנו הופכים לרקמה אנושית אחת חיה.

בפעם הבאה שאתם באיזור הדרום, פנו לכם כמה דקות והגיעו לאשדוד. חפשו אחר "פיצרייה באשדוד" וגלו את המבחר העצום שמתחרה על בלוטות הטעם שלכם. אמנם נכון שכאשר יש עושר קולינרי גדול, מאוד קשה לבחור. הבשורה החיובית היא שבאשדוד הבחירה היא בין טוב לטוב, כלומר אין כמעט אפשרות לטעות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה